۲۶۸۰۲۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

راه‌ اندازی شبکه اجتماعی «شاد»

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان تا پایان سال ۹۴ خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم دانش‌آموزان را با ابعاد مثبت فضای مجازی آشنا و به وبلاگ نویسی، ایجاد نشریات الکترونیکی و حضور فعال در فضای مجازی تشویق کنیم.

خبرگزاری ایسنا: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان تا پایان سال ۹۴ خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم دانش‌آموزان را با ابعاد مثبت فضای مجازی آشنا و به وبلاگ نویسی، ایجاد نشریات الکترونیکی و حضور فعال در فضای مجازی تشویق کنیم.

حمیدرضا کفاش، درباره آخرین اقدامات انجام شده درخصوص راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان اظهار کرد: مراحل مطالعاتی شبکه اجتماعی دانش آموزان با عنوان "شاد" به پایان رسیده است و اکنون در حال طی مراحل صدور مجوز است.

وی افزود: در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یک طرح مشترک به امضا رسیده است و امیدواریم بتوانیم در سال ۹۴ شبکه اجتماعی دانش آموزان را راه‌اندازی کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش درباره اقدامات آموزش و پرورش در زمینه مبارزه با آسیب‌های فضای مجازی اظهار کرد: سیاست آموزش و پرورش سیاست مقابله و فرار نیست، بلکه حضور و مشارکت فعال در این عرصه را مدنظر داریم.

کفاش ادامه داد: برای جلوگیری از آسیب‌ها اولین راهکار آموزش است. در سطح کشوری، استانی، منطقه‌ای و مدرسه آموزش‌های لازم به دانش آموزان ارائه می‌شود. دانش آموزان باید استفاده صحیح از فضای مجازی را بیاموزند و از مخاطرات آن آگاه باشند.

وی با بیان اینکه آموزش به خانواده‌ها نیز حائز اهمیت است عنوان کرد: آموزش به خانواده دانش آموزان توسط انجمن اولیا و مربیان ساماندهی می‌شود و در جلسات مختلف تهدیدها و فرصت‌های فناوری را تشریح می‌کنند تا والدین بدانند چگونه باید از فرزندشان در مقابل این تهدیدات محافظت کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: بعد دیگر نیز آموزش و آگاه‌سازی معلمان است. ما سعی می‌کنیم دانش آموزان را با ابعاد مثبت فضای مجازی آشنا و به وبلاگ نویسی، ایجاد نشریات الکترونیکی و حضور فعال در فضای مجازی تشویق کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج