جاباما
۲۶۸۸۰۲
۳۴ نظر
۵۱۰۹
۳۴ نظر
۵۱۰۹
پ

تصادف باعث نجات دختر جوان از تجاوز شد

دختر جوان که توسط راننده خاور مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، با وقوع تصادف توانست از دست مرد شیطان‌صفت نجات پیدا کند.

خبرگزاری تسنیم: دختر جوان که توسط راننده خاور مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، با وقوع تصادف توانست از دست مرد شیطان‌صفت نجات پیدا کند.

حدود ساعت ۶ بعد‌ از ظهر روز یکشنبه خبری مبنی بر آزار و اذیت یک دختران جوان در محدوده اتوبان حقانی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری ۱۰۳ گاندی به محل وقوع این اتفاق اعزام شدند.

پس از رسیدن مأموران کلانتری، دختری جوان به ماموران گفت: من دانشجوی فوق لیسانس یکی از دانشگاه‌های تهران هستم، ساعتی پیش در حال بازگشت از کتابخانه دانشگاه بودم که مرد جوانی مزاحم من شد و با کتک زدن و دست انداختن روی دهانم، من را به حاشیه فضای سبز اتوبان کشاند و قصد آزار و اذیت من را داشت؛ زمانیکه این مرد کثیف قصد اذیت و آزار من را داشت، ماشینی از پشت سر با خودروی وی که در حاشیه اتوبان پارک شده بود، تصادف کرد و این مرد به سمت ماشینش رفت، من نیز به سرعت از آنجا فرار کردم و خودم را به یک تاکسی رساندم.

وی در ادامه اظهارتش به مأموران گفت: زمانی که سوار تاکسی شدم، از راننده تاکسی خواستم که من را به منزلمان برساند، راننده تاکسی که اضطراب و نگرانی را در چهره من دیده بود درباره علت اضطرابم سؤال کرد، من هم که شرح ماجرا را برای وی تعریف کردم، راننده تاکسی به من گفت که راننده خاور بایستی هنوز در صحنه تصادف حضور داشته باشد و می‌توانیم در صحنه تصادف او را دستگیر کنیم که من نیز در تماس با پلیس درخواست کمک کردم.

پس از اظهارت این دختر جوان، راننده خاور بازداشت شد که امروز وی پس از حضور در دادسرای جنایی تهران درباره جزئیات آزار و اذیت دختر جوان به بازپرس جنایی تهران گفت: با خودروی خاور در حال عبور از اتوبان بودم که برای رفتن به دستشویی، ماشینم را کنار اتوبان پارک کردم، وقتی که از ماشین پیاده شدم، چشمم به دختر جوان افتاد، در آن لحظه شیطان من را وسوسه کرد و فکر نمی‌کردم که این دختر از من شکایت کند، چون کاری با او نداشتم.

پس از اعترافات این مرد، سعید احمد بیگی؛ بازپرس هفتم دادسرای جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر از این مرد را صادر کرد و از شهروندان خواست اگر کسی به این شکل مورد ربایش و آزار و اذیت قرار گرفته است برای طرح شکایت به اداره ۱۱ پلیس آگاهی تهران واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گلو بلبل ماشا الا

    • بدون نام

      کثافت اشغال...ایکاش کسی هم با مادر و خواهر خودش هم اینکاررو میکرد تا ببینه چقدر لذت بخشه ...اعدامشون کنید این مفسدا رو راحت شیم

    • ترسو

      تفو بر داعشيان داخلي و خودي و نامرد و بي غيرت !

    • علی

      تف به این زندگی... لعنت به این نامرد بی وجدان.. سرب داغ بریزن تو دهنش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هر جا نظر این علی رو می خونم میبینم خیلی بد دهن و عقده ای هس علی به جای نظر دادن برو پیش مشاور ایندهات ات روشن نیستا وضع تو یکی به کل خرابه

    • سحر

      اعدامش کنید.

    • بدون نام

      بدون فوت وقت باید در مولای عام اعدام شود!. فقط اعدام!.

      پاسخ ها

      • user

        منظورت ملأ عام هست دیگه مگه نه؟

    • بدون نام

      اون لحظه كه شيطان وسوسه ات ميكرد ياد خانواده خودت ميافتادي

    • محمد

      هر دم از این باغ بری میرسد! دیگه داریم واقعا تگزاس میشیم! فکرکنم چند وقت بعد بگن حمل اصلحه برای دفاع از خود آزاده!!! دیگه چاره چیه؟! امنیت که نداریم! والا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علی رغم وجود یک غلط املایی ،( اسلحه درست است برادرجان) به شما مثبت دادم

    • بدون نام

      چه زندگی داریم ما
      لعنت بر تو
      هیچی از ایرانی نمونده!!
      فقر جنسی!!!

    • زن ایرانی

      عاقبت بد لباسی خانوما. خانوما عبرت نمیگیرین؟

      پاسخ ها

      • امید

        متاسفم برات داش! خیییییلی!

      • زن ایرانی

        من برای تو بیشتر متاسفم. و از این بیشتر متاسفم که مردی

      • بدون نام

        از کجا میدونی بد لباس بوده؟

    • سحر

      ذهن توهم خیلی کثیفه که داری از کار یه مرد کثیف طرفداری می کنی
      بعید میدونم زن باشی .... اون خانم مگه لخت بوده یارو وسوسه شده اگه اینجوری که دیگه همه جای دنیا باید بهم ریخته باشه
      حیای مردها کجا رفته پس

    • azad

      بازم فكر شيطاني؟

    • اسی

      درپاسخ به زن ایرانی خانم محترم این چه حرفیه؟اگر همین اتفاق برای شما افتاده بود چی؟ اصلا از کجا میدونی لباس این خانم نامناسب بوده؟ تازه اگه زحمت بدی به خودت ومتن خبرو بخونی متوجه میشی که بنده خدا از دانشگاه اومده نه پارتی در ضمن گیریم لباس ایشون نامناسب بوده غیرت ومردانگی وحیای ما مردا چی شده؟

    • فیروز

      ، همه، بخصوص بانوان باید آموزشهای دفاع شخصی یاد بگیرند و حتی الامکان همراه خود چاقو یا اسپری فلفل داشته باشند،در شرایطی که امکان دسترسی به سلاح گرم برای همه میسر نیست.در ایران ما مردم خودمان باید عهده دار اموراتمان باشیم،در این مورد خاص، اگر خدای نکرده اتفاقی می افتاد، چندین سال باید میرفتی و میومدی و چند میلیون خرج میکردی تا ثابت میکردی که این ‌واقعه ، تجاوز بوده، بعد میگفتن حالا جوون بوده یه کاری کرده،ببخشینش! اعدام،اعدام، دلتون خوشه ها! خبر ندارین که!....‌‌‌‌....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلت خوشه ها. فکر کن چاقو هم داشته باشن. و درگیر شن. یا ممکنه طرف چاقو رو ازش بگیره یا خانمه بزنه طرفو بکشه و قاتل هم بشه. میدونی چقدر سخته اثبات اینکه قتل برای دفاع از ناموس بوده؟

      • azad

        وقتي تسپري فلفل رو ازت بگيرن و جريمه بشي چه فايده ربطي به پوشش نداره كه بعضي دوستان اشاره كردند

    • بابک

      بهترین حرفو زدی زن ایرانی. زنا و دخترای امروزی دوست دارن هر جور میخان بیان بیرون، بعد بغل هرکدوم یه پلیس باشه که ازشون محافظت کنه. خوب خودتونم یه کم رعایت کنین. من تو شرکتی که هستم، یه کارشناسی از کانادا اومده بود که که پروژه رو انجام بده، من به عنوان مترجم پیشش بودم. وقتی تو خیابون میرفتیم میگفت زنا اینجا چقدر آرایش میکننو چقدر لباساشون ناجوره. براتون متاسفم

    • بدون نام

      زن ایرانی خوبه خودت زنی،تکلیف مردای مسلمون چی میشه،غیر مسلمونش جلوی خودشو میگیره نگاه نمیکنه،مسلمون ک جای خود داره،پس اگه مردای ما برن خارج از کشور باید تمام مدت در حال تجاوز باشن دیگه،نه؟؟؟

    • user

      این عدم حمایت قانون از خانم هاست

    • بابک

      درجواب امید، سحر، اسی و یوزر. حتی در آمریکا هم با اینکه مکانهایی برای قضیه جنسی وجود داره، کلی تجاوز داره صورت میگیره که راحت میتونین آمارشو ببینین. در ضمن رعایت نکردن این قضیه برای زنا، در اولین مرتبه به خودشون آسیب میزنه. من تعجب میکنم از این زنا که مثلا میگن فلان ماده غذایی ضرر داره، نمیخورن که مریض نشن ولی نوبت این قضیه پوشش که میشه با اینکه میدونن براشون عواقب داره، بازم به کارشون ادامه میدن. در هر صورت این عکس العملها بصورت طبیعی داره انجام میشه و هرروز عده ای از زنا مورد تجاوز قرار میگیرن بخاطر رعایت نکردن پوشش نامناسب. همشون هم فکر میکنن که این قضیه برای اونا اتفاق نمی افته. من از کار تجاوزکارها حمایت نمیکنم ولی برای شما هم اتفاق افتاد، گله نکنین.

      پاسخ ها

      • اسد

        بخاطر رعایت نکردن پوشش مناسب .....

    • بدون نام

      زن ایرانی خوبه خودت زنی،تکلیف مردای مسلمون چی میشه،غیر مسلمونش جلوی خودشو میگیره نگاه نمیکنه،مسلمون ک جای خود داره،پس اگه مردای ما برن خارج از کشور باید تمام مدت در حال تجاوز باشن دیگه،نه؟؟؟

    • بدون نام

      در جواب بابک،فرق شمای مرد مسلمان و غیر مسلمان کجا میخواد معلوم شه،شما بری خارج از کشورم میخوای آیه حجاب برای زناشون بخونی؟کی شماها میخواین به آیه نگاه نکردن عمل کنید،حتی اگه وضع اون خانم بد بوده اون مرد نمیتونست یه لعنت بر شیطون بگه و از محل دور شه و بره نیازشو به صورت حلال رفع کنه؟؟؟بااین توجیهات فقط دارین مسئولیت اخلاق اسلامی رو از خودتون سلب میکنین

      پاسخ ها

      • بابک

        آره فقط مردا مسئولن نگاهشونو کنترل کنن. شما زنا هیچ مسئولیتی ندارین. شما هر جور خواستی بیا بیرون، فقط مردا نگاهشونو کنترل کن.

    • مینا

      باید اعدام بشه سریع این کثافت مردک اشغال که زن واقعیه . چجور این مرتیکه تونسته به دانشجوی دانشگاه تهرام بد نگا کنه سریع اعدام کنین این حرومزاده رو تا الگو شه برای بقیه ولگردا . اگ دختره از ازاد بودش ایراد نداشت برا اونا طبیعیه فاسدا ولی دانشجوی دانشگا تهران مغزه . خدا دید دختره مغزه کمکش کرد

    • مونا

      همین مونده راننده خاور و مرده شور به خانم های فوق لیسانس و دکتر تجاوز کنن.

    • نیما

      سلام،
      به این میگن امداد غیبی.....

    • بدون نام

      باور نمیکنم این داستان رووووووو.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج