۲۶۸۸۶۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

داعش زنان چادری را هم شلاق می‌زند

گروه تروریستی داعش، زنان سوری را که چادر تنگ به سر کنند ۲۰ ضربه شلاق و زنانی که از لوازم آرایش استفاده کنند ۵ ضربه شلاق می‌زند.

پایگاه خبری شبکه العالم: گروه تروریستی داعش، زنان سوری را که چادر تنگ به سر کنند ۲۰ ضربه شلاق و زنانی که از لوازم آرایش استفاده کنند ۵ ضربه شلاق می‌زند.

"آزاده موافینی" زنی از جنوب ترکیه، در گزارشی که در روزنامه "نیویورک تایمز" منتشر شد به برخی از جنبه های مجازات زنان در شهر رقۀ سوریه اشاره کرد که به عنوان پایتخت گروه تروریستی داعش خوانده می شود.

وی که از عناصر جدا شده از "گردان الخنساء" داعش است، درباره ماموریت این گروه توضیح داد که الخنساء، نیروی پلیس زنان داعش به شمار می رود و وظیفه دارد، قوانین دیکتۀ شدۀ داعش را در مناطقِ تحتِ اشغالِ این گروه تروریستی، اجرا کند.

بر پایه این گزارش، در روزهایِ نخستِ اشغال رقه به دست عناصر داعش، به منظورِ عادت دادن زنان به قوانین جدید، از مجازات خفیفی نظیر جریمه های نقدی کم، استفاده می شد؛ اما پس از مدتی، مجازات بدنی جایگزین شد.

در این گزارش به ماجرای یک مادر و دختر سوری اشاره شده است که چادری تنگ به سر داشتند و توسط پلیس داعش بازداشت شدند. این دو زن، مُنکر ارتکاب تخلف بودند و با توجه به محجبه بودن، دلیلی برای بازداشت خود نمی یافتند.

عناصر داعش برای شلاق زدنِ آنان به دلیل سر کردن چادر تنگ آن ها را به اتاق شکنجه بردند که متوجه شدند دو زن، زیر نقاب، آرایش به صورت دارند به همین سبب، علاوه بر ۲۰ ضربه شلاقِ چادر تنگ، ۵ ضربه شلاق نیز برای داشتن آرایش به آنان زدند و پس از آن، ۵ ضربه شلاق هم به سبب عدم پذیرش جرم در مراحل ابتداییِ بازداشت، تحمل کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قربانعلی

      ماکه ندانستم داعش مزدوراست یاواقا برآمده املت معترض سوریه وعراق چون هرچه دراخبار عراق وسوریه مینگر بم اول سوریه ای ها وبعدعراقی ها درراس داعش هستند .مزدوران که اکثرشان غبرمسلمان وشایدهم لامذهب باشند رده های بعدی راتشکیل میدهند البته ددخبرها میگویند فرمانده مثال آمریکایی داعش کشته سدب تا مخ متفکرفرانسوب داعش کشته شدآیاواقا داعش از خارجیها ومسیحیان تشکیل شده خدامیدون ه. چراهرچه ازاین شیاطین داعش میکشند بازهم زیادتر میشوند. شایداز ز مین سبزمیشوند هرچه هستند خدالعنت کند بنیانگزانش راکه بدبلایی بجان دنیا واعراب انداخته اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج