۲۶۹۰۳۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

چوب گردو و جلوه آن در دکوراسیون مدرن و سنتی

نمی دانم چقدر با انواع چوب آشنا هستید، در هر صورت قصد داریم اطلاعاتی مختصر و مفید درباره ی چوب های مختلف را در اختیار تان بگذارد که مطمئنم برای بسیاری از شما جذابیت فراوانی دارد.

وب سایت چیدانه: شاید در فضاهای امروزی هیچ عنصری مانند چوب، طبیعت را در ذهن ما جاری نسازد. با وجود اتفاقات بزرگی که در دنیای مصالح رخ داده و در کنار مصالح کاملا نوین، برخی از مصالح طبیعی از جمله چوب با مصالح مصنوعی شبه خودشان جایگزین شده اند، اما هنوز هم چوب های طبیعی جایگاه ویژه و ارزنده ی خود را به خصوص در طراحی داخلی حفظ کرده اند.

چوب گردو و جلوه آن در دکوراسیون مدرن و سنتی

چوب گردو و جلوه آن در دکوراسیون مدرن و سنتی

نمی دانم چقدر با انواع چوب آشنا هستید، در هر صورت چیدانه قصد دارد اطلاعاتی مختصر و مفید درباره ی چوب های مختلف را در اختیار تان بگذارد که مطمئنم برای بسیاری از شما جذابیت فراوانی دارد. امروز می خواهیم به چوب گردو بپردازیم. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


نمایشگاه آریو چوب بازسازی متفاوت با پل های معلق

چوب گردو و جلوه آن در دکوراسیون مدرن و سنتی

همواره در طراحی داخلی فضاهای مختلف علاوه بر نیاز کارفرما، توجه به نوع کاربری فضا حائز اهمیت است. این موضوع که برای چه قشری طراحی صورت می گیرد و این طراحی تا چه حد می تواند نیاز کاربر در فضا را در عین زیبایی و متمایز بودن تامین کند، چالشی است که همواره معماران برجسته خود را با آن آزموده اند. پروژه ی نمایشگاه صنعتی ـ اداری آریو چوب از دفتر معماری دیگر به معماری علیرضا تغابنی در تهران یکی از همان پروژه های چالش برانگیزی بوده است که علیرضا تغابنی ازپس آن به خوبی برآمده است و توانسته رتبه اول گروه بازسازی جایزه معمار ۱۳۹۴ از آن خود کند با چیدانه همراه باشید تا به گوشه و کنار آن سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۷ ایده ی ساده و شیک برای بسته بندی جعبه های کادویی

چوب گردو و جلوه آن در دکوراسیون مدرن و سنتی

همیشه هدیه دادن و هدیه گرفتن فرآیندی دوست داشتنی و لذت بخش است، خود من به شخصه عاشق کادوها و هدیه های بی مناسبت هستم، و همیشه بی مناسبت هدیه دادن را بیشتر می پسندم، این که حس کنی کسی به یادت بوده آن هم نه در یک زمان خاص همیشه دوست داشتنی و لذت بخش است و لذت بخش تر از آن تدارک یک هدیه کوچک برای عزیزی است که می خواهی لبخند بر لبش بنشانی، امروز در چیدانه روش های با مزه و مقرون به صرفه ای برای بسته بندی این هدیه ها در اختیار شما می گذاریم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


معماری درونگرای ساختمان نظام مهندسی قزوین

چوب گردو و جلوه آن در دکوراسیون مدرن و سنتی

همیشه طراحی یک بنا برای یک نهاد و قشر خاصی چالش برانگیز بوده است، چالشی که باید نمودی از توانمندی های آن نهاد باشد، طراحی ساختمان نظام مهندسی قزوین نیز از این چالش به دور نماده است. و پریسا علی محمدی معمار مسئول پروژه با همکاری علیرضا تغابنی به خوبی از این چالش سر بلند بیرون آمدند و توانستند رتبه ی اول مجله ی A&C را از آن خود کنند با چیدانه همراه باشید تا به گوشه و کنار آن سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


قرمز، نارنجی، قهوه ای در دکوراسیون پاییزی

چوب گردو و جلوه آن در دکوراسیون مدرن و سنتی

آمدن پاییز همه را به شور و هیجان می اندازد، رنگ های گرم قرمز و نارنجی و قهوه ای همه جا را پر می کنند و زیباترین صحنه ها را به وجود می آورند جوری که انسان اصلا دلش نمی خواهد این صحنه ها حتی برای لحظه ای از جلوی چشمانش دور شود، به همین خاطر هم ما در چیدانه تصمیم گرفتیم تا به شما بگوییم که چگونه می توانید این صحنه ها و رنگ ها را در خانه خود هم داشته باشید، این مطلب را از دست ندهید چرا که در انتهای این مطلب می خواهیم به دکوراسیون هایی با رنگ های گرم پاییزی برسیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج