۲۶۹۰۸۴
۶ نظر
۶۴۳۶
۶ نظر
۶۴۳۶
پ

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ترکیه‌ ای

غذا و ذائقه ترکیه ای ارتباط نزدیکی با ذائقه ایرانی ها دارد. همین موضوع باعث شده که غذاهای ترکیه ای همیشه یکی از محبوب ترین گزینه ها برای ایرانیان باشد.

برترین ها: کشور همسایه ی ترکیه از دیرباز قرابت فرهنگی، اجتماعی و انسانی قابل توجهی با ایران داشته و دارد و مردم آن همیشه به عنوان یکی از نزدیک ترین مردم از لحاط آداب و سنن و فرهنگ به مردم ایران هستند. غذا و ذائقه ترکیه ای هم دقیقا تابع همین نزدیکی و رفاقت فرهنگ بین دو کشور است و ارتباط نزدیکی بین ذائقه ایرانی ها و مردم ترکیه وجود دارد.

همین موضوع باعث شده که غذاهای ترکیه ای، همیشه یکی از محبوب ترین گزینه ها برای ایرانیان باشد و این غذاهای فوق العاده به یکی از انگیزه های سفر به کشور همسایه غربی مان تبدیل بشود. ولی برای تجربه این غذاهای لذیذ نیازی نیست حتما خود را به خرج بیاندازید و راهی ترکیه شوید، ما در اینجا بهترین رستوران های ترکیه ای تهران را برایتان معرفی کرده ایم تا با حضور در آنها تجربه خوبِ چشیدن این طعم های بینظیر را احساس کنید.

رستوران ترکیه ای لانیا

احتمالاً نام لانیا (Lania) بیشتر از هر رستوران ترکیه ای دیگر به چشم و گوشتان خورده است، دلیل آن هم شعبه های متعددی است که این رستوران ترکیه ای موفق، در نقاط مختلف تهران دارد. ولی شعبه ای از لانیا که مد نظر ماست، اصلی ترین و قدیمی ترین شعبه آن در عباس آبادِ تهران است. غذاهای مطبوع و متنوع ترکیه ای که با سلیقه و ذوق بی حد و حصری برایتان آماده شده است.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ترکیه‌ ای

انواع کباب ها، خوراک ها و سوپ های ترکی در کنار نان داغی که در تنور خود رستوران آماده شده است، به همراه برخورد حرفه ای و پذیرایی قابل قبول از مشتری ها و سایر نکات مثبتی که دست به دست داده اند تا لانیا در این لیست قرار بگیرد. انواع بیتی، پیده، لاهماجان (لاح معجون)، بورِک و سایر غذاهای معروف ترکیه در این رستوران به وفور و با تنوع زیادی یافت میشود. خلاصه لانیا بهترین گزینه برای کسانی است که میخواهند برای اولین طعم غذاهای ترکی را بچشند.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ترکیه‌ ای

آدرس: عباس آباد، خیابان بهشتی، نرسیده به سهروردی شمالی، پلاک ۱۳۰

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ترکیه‌ ای


رستوران ترکی اووا

اووا (OVA) رستورانی معروف در سعادت آباد تهران است که خیلی ها آن را بهترین رستوران ترکی تهران میدانند. رستورانی که نزدیک ترین طعم ها به غذاهای کوچه و خیابان های استانبول را جلوی شما میگذارد و با چشیدن آن احساس حضور در یکی رستوران های خیابان استقلالِ استانبول را خواهید داشت.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ترکیه‌ ای

فضای این رستوران لوکس و کاملاً ترکیه ای است و با سرو غذا مطمئن خواهید شد که به یکی از بهترین رستوران های ترکیه ای ایران آمده اید. اووا بهترین مکان برای چشیدن طعم بی‌نظیر «اسکندر کباب» و «آدانا کباب» دو غذای محبوب ترکیه است. دوغ های ترکی (آیران) که در کاسه های مسی برایتان سرو میشود در کنار پیده و لاح معجونِ واقعاً خوشمزه و انواع کوفته های ترکی بینظیر. قیمت های اووا نسبتاً بالاست که در مقایسه با کیفیت و کمیت غذایی که در مقابلتان میگذارد کاملاً منطقی است.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ترکیه‌ ای

آدرس: سعادت آباد، سرو غربی، جنب بانک پاسارگاد.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ترکیه‌ ای


رستوران احمد بى

احمد بی (Ahmet Bay) یکی دیگر از نام های آشنا در بین رستوران های ترکیه ای در تهران است که با 3 شعبه در ستارخان، مجیدیه و جردن در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. شعبه اصلی احمد بی در ستارخان که محبوب ترین شعبه آن هم به شمار می آید، همیشه پر از علاقه مندان به ذائقه ترکی است که این نشانگر کیفیت بالا و طعم خوب غذاهای این رستوران است.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ترکیه‌ ای

احمد بی از لحاظ کیفیت سرویس دهی و فضای داخلی و تجملات رایج رستوران ها کاملاً معمولی است و قابل مقایسه با لانیا و اووا نیست که تاثیر این تفاوتِ خدمات در قیمت های این رستوران هم مشهود است، ولی طعم خوب غذاها و کیفیت قابل قبول آن دلیلی خوب برای چشم پوشی از این نقص بوده و علاقه مندان بدون توجه به این تجملات برای حضور در این رستوران سر و دست میشکنند.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ترکیه‌ ای

آدرس: ستارخان، نرسیده به میدان توحید، نبش کوچه فرشته

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ترکیه‌ ای


پولن تنتونی تهران

پولن تنتونی (Polen Tantuni) برندی مشهور در بین رستوران های ترکیه است که داستان حضور آن در سال ۲۰۰۹ میلادی از یک مغازه کوچک در آنتالیا ترکیه شروع شد. یک غذای خاص و محلی به شیوه ی مدرن امروزی! لذت طعم اصیل پولن تنتونی به سرعت میزبان فرهنگ های متفاوت در شهرها و کشورهای مختلف جهان شد. به عنوان یکی از معدود رستوران های زنجیره ایی که از خاورمیانه به پا خواسته بود پا را فراتر از مرزهای منطقه ایی گذاشت و با رشد چشم گیر نمایندگی های مختلف در مقصد های مختلف دنیا به عنوان یکی از پیشرونده ترین برندهای رستوران های زنجیره ایی در منطقه خاورمیانه معرفی شد.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ترکیه‌ ای

مواد تشکیل دهنده وعده های غذایی پولن تنونی تازه و روزانه تهیه می گردند. سلامت و کیفیت مواد غذایی پولن تنتونی از مهمترین ویژگی های مهم این برند می باشد. پولن تنتونی چند سالی میشود که یک شعبه کوچک هم در شرق تهران افتتاح کرده است که با همان کیفیت اصلی، نماینده ای بسیار خوب از این برند محبوب ترکیه ای است.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ترکیه‌ ای

آدرس: نظام آباد، خیابان شهید مدنی، جنب ایستگاه مترو مدنی، ساختمان تیراژه ۲، طبقه سوم ( فود کورت)

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ترکیه‌ ای


رستوران سارای

رستورانی تازه تاسیس در محله ضرابخانه که خیلی زود به محبوب ترین رستوران ترکیه ای خیابان پاسداران و محله های اطراف تبدیل شد. البته سارای (Saray) گاهاً نقض هایی در خدمات رسانی دارد و میتوان گفت که ثبات کیفیت ندارد، ولی اگر بتواند همیشه خود را در حالتِ خوب نگه دارد قطعاً جزو بهترین ها میشود.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ترکیه‌ ای

دکوراسیون شیک و غذاهای خوش طعم سارای منتظر حضور شما در در این رستوران هستند. یکی از لحظات هیجان انگیزی که در سارای رخ میدهد، پذیرایی از شما با سینی چای قند پهلو در استکان های کمر باریکِ ترکی است که مطمئناً از آن لذت خواهید برد.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ترکیه‌ ای

آدرس: پاسداران، بالاتر از پل همت، خیابان مسجد جامع، ما بین نگارستان ششم و هفتم

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ترکیه‌ ای

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      من عاشق کمپیر هستم.

    • ناشناس

      شیرینیها یا تاتلی های ترکیه بسیار متنوع و خوشمزه هستند که متاسفانه هیچکدام از این رستورانها قادر به تهیه و سرویس دهی آن نیستند . ضمناً رستوران اووا سعادت آباد فقط گران است و هیچکدام از غذاهایش خوشمزه نیستند. این را گفتم که گول اسم و محل رستوران را نخورید.

    • النا

      کاملا با نظر شما موافقم این رستوران غذا هاش اصلا ترکیه ای هم نیست و بیش از حد گران است

    • Ana

      رستوران لانیا سرویس دهیشون افتضاحه.دومین بار غذا سفارش میدیم هر بار یک ساعت و نیم تا دو ساعت معطل کردن در حالی ما خودمون هم مطهری هستیم.هربار یا میگن تصادف کردن یا یه بهونه.آبرمونو بردن پیش مهمونا الان یک ساعت و چهل و پنج دقیقه ست که سفارش دادیم و نیومدن هی میگن دو دقیقه دیگه.افتضااااحه شمارشونو پاک کردم

    • امیر

      سلام ، لطفا به روزرسانی کنید ، اووا جمع شده

    • بدون نام

      سلام کوکورچ کدوم رستوران داره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج