۲۶۹۴۴۳
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

اتمام حجت صریح دولت با تندروها

نوبخت در پاسخ به سوالي درباره هیات نظارت بر برجام، گفت: اگر از فردا هر کس به خودش اجازه دهد بگوید این نحوه اجرای برجام طبق چهارچوب نیست، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. بعضی ها اتش به اختیار هستند! هم خودشان تشخیص می دهند و هم فتوا می دهند و هم وارد عمل می شوند! موضع صریح و قطعی دولت این است که اگر کسی با آزادی بیان مخالفت کند جلوی او را خواهیم گرفت.

پایگاه خبری انتخاب: سخنگوی دولت گفت: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به ۱۸ هزار و ۵۲۷ میلیارد تومان رسیده است.

محمدباقر نوبخت در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اعلام آماری درباره رقم پرداخت‌های دولت برای طرح‌های عمرانی در راستای تحرک‌بخشی به اقتصاد کشور و مشارکت در اقدام رشد سرمایه گذاری، اظهار کرد: طبق آخرین گزارش خزانه که برای ۲۸ آبان است، اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به ۱۸ هزارو ۵۲۷ میلیارد تومان رسیده است. این رقم نسبت به هفته قبل از آن که ۱۴ هزارو ۵۰۵ میلیارد تومان بود ۴ هزارو ۲۱ میلیارد تومان رشد داشته است.

وی افزود: به این رقم باید عدد ۱۵۰۰ میلیارد تومان بابت طرح تملک دارایی‌هایی که برای پرداخت از محل ماده ۱۰ قانون تنظیم بودجه و ماده ۱۲ قانون مدیریت بحران است، اضافه کنیم.

نوبخت در پاسخ به سوالي درباره هیات نظارت بر برجام، گفت: در شورای عالی امنیت ملی این اقدام صورت گرفت و ترکیب و چگونگی عملکرد آن اطلاع رسانی خواهد شد. این هیات در همان چهارچوبي که مقام معظم رهبری تصریح کردند و مصوبات شورای عالی امنیت ملی تشکیل خواهد شد. باید موضوع را به هیات نظارت واسپاری کنید.

سخنگوي دولت با تاکيد بر اينکه این هیات رسمی است و گزارش های خود را به رهبری ارائه خواهد داد، افزود: اگر از فردا هر کس به خودش اجازه دهد بگوید این نحوه اجرای برجام طبق چهارچوب نیست، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

ممکن است از فردا هر کسی که وارد کشور شود بگویند این نفوذی است! بگذریم که چه جانی از ما گرفته خواهد شد، اما مهمتر از آن سرمایه ها و سرمایه گذاری از کشور متواری خواهند شد. بعضی ها اتش به اختیار هستند! هم خودشان تشخیص می دهند و هم فتوا می دهند و هم وارد عمل می شوند! اگر هر مقامی مثل وزارت کشور اظهار نظر کند، برخي بگویند «او غلط کرده» ديگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. همه این ها را رهبری نظارت می کنند.

سخنگوي دولت در پاسخ به سوال دیگری که به جديت دولت براي حمايت از برگزاري مراسم هاي مجوز دار در ورامين از يکسو و لغو مراسم ديگري در انديمشک اشاره داشت و جوياي برنامه دولت برای حمایت از میتینگگ های انتخاباتی داراي مجوز بود، گفت: حادثه ورامین همانطور که اولین مورد نبود، اخرین هم نخواهد بود. تقابل دو سلیقه است.

یک سلیقه اجازه می دهد همه افراد در چهار چوب قانون اساسی بتوانند نظر بدهند، ولي سليقه ديگر نه. کما اينکه مخالفان دولت تا جایی که می توانند برنامه های خودشان را برگزار می کنند و هیچ مزاحمتی برایشان نیست. اما باید از این سو هم تحمل کنند تا نظرات مقابل آنها هم مطرح شود. وقتی برنامه ای قانونا مجوز دارد، مخالفت با آن مخالفت با شرع است. نباید اجازه دهیم جلوی ازادی بیان و ازادی نظر را بگیرند. موضع صریح و قطعی دولت این است که اگر کسی با آزادی بیان مخالفت کند جلوی او را خواهیم گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      ماشالله هزار ماشالله همه مسئولین دولتی عصبانی هستن. آقا با عصبانیت و تند خویی که نمیشه مملکت رو اداره کرد!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا؟ احمدی نژاد چطوره؟

    • بدون نام

      گروه هاي تندرو مثل انصار حزب الله بايد منحل شن، يعني جلو همه بي قانوني ها گرفته ميشه ولي كسي نميتونه جلو اينا وايسه؟! عاقبت گروه هاي تندرو و قدرت گرفتنشون ميشه داعش و القاعده اينو يادتون باشه هميشه

    • بدون نام

      حرف حق تلخه طرفی که اشتباه میکنه همیشه بادادوقال وتهدیدحرفش روبه کرسی می شونه عصبانیت نداره اگه حقین بااستدلال آقای عزیزبااستدلال.......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج