جاباما
۲۶۹۴۹۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

معرفی لپ‌تاپ‌های N۵۵۲ و N۷۵۲ ایسوس

تک تک قطعات داخلی لپ‌تاپ‌های ایسوس N۵۵۲ و N۷۵۲ برای ارایه‌ی عملکرد قوی و عالی انتخاب شده‌اند.

مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: شرکت ایسوس دو لپ‌تاپ جدید سری N معرفی کرد: یکی N۵۵۲ به اندازه‌ی ۱۵.۶ اینچ و دیگری N۷۵۲ به‌اندازه‌ی ۱۷.۳ اینچ که هر دو به نسل ششم پردازنده‌های چهار هسته‌ای اینتل Core i۷ و کارت گرافیک‌های انویدیا سری GTX مجهز هستند.

معرفی لپ‌تاپ‌های N552 و N752 ایسوس

در این مدل‌های جدید از سریع‌ترین و به‌روزترین تکنولوژی‌ها استفاده شده که شامل SuperSpeed USB ۳.۱ Type-C با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه، رم DDR۴ و حافظه‌ی SSD می‌شود. نمایشگر ۴K این لپ‌تاپ با وضوح تصویر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل جلوه‌های بصری را با جزییات و دقت رنگ بالا نمایش می‌دهد. هر دو مدل از سیستم صوتی «سونیک‌مستر» ایسوس (SonicMaster) بهره می‌برند و در آنها از تکنولوژی ICEpower استفاده شده که کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را در اختیار قرار می‌دهد. طراحی آلومینیومی لپ‌تاپ‌های N۵۵۲ و N۷۵۲ در عین ظرافت و زیبایی، دوام بالایی دارد و به راحتی باز می‌شود. زیبایی این دستگاه‌ها آنها را کاملا متمایز از دیگر لپ‌تاپ‌ها می‌کند.

معرفی لپ‌تاپ‌های N552 و N752 ایسوس

تک تک قطعات داخلی لپ‌تاپ‌های ایسوس N۵۵۲ و N۷۵۲ برای ارایه‌ی عملکرد قوی و عالی انتخاب شده‌اند. پردازنده‌ی نسل ششمی چهار هسته‌ای اینتل Core i۷ و کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس GTX ۹۶۰M عملکرد این دستگاه را در حد کامپیوترهای شخصی دسکتاپ بالا می‌برند. از طرف دیگر، حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی SSD با سرعت ۱۵۰۰ مگابایت بر ثانیه در کنار رم ۱۶ گیگابایتی از نوع DDR۴ سرعت اجرای شگفت‌انگیزی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با پورت USB Type-C دستگاه‌های مختلف را به راحتی می‌توان به این لپ‌تاپ‌ها متصل کرد. از طرف دیگر USB ۳.۱ نسل دوم با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه داده‌ها را با سرعتی معادل ۲۰ برابر USB ۲.۰ و دو برابر USB ۳.۰ منتقل می‌کند.

نمایشگر ۴K این لپ‌تاپ‌ها چهار برابر نمایشگرهای Full HD پیکسل دارند. این نمایشگر با تراکم پیکسلی ۲۸۲ پیکسل بر اینچ، جلوه‌های بصری را با شفافیت و وضوح بالایی نمایش می‌دهد. تکنولوژی IPS هم هنگام نگاه کردن به نمایشگر از زوایای عریض از کاهش کنتراست جلوگیری می‌کند. سیستم صوتی سونیک‌مستر ایسوس با بهره‌گیری از تکنولوژی ICEpower مکمل خوبی برای قابلیت‌های بصری این لپ‌تاپ‌ها به حساب می‌آید. این تکنولوژی صدای واضح و شفافی را با کیفیت سینماتیک به بلندگوهای جلوی این دستگاه می‌دهد.

معرفی لپ‌تاپ‌های N552 و N752 ایسوس

معرفی لپ‌تاپ‌های N552 و N752 ایسوس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج