۲۶۹۶۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دلیل آمادگی بالای بارسلونا از نگاه مسی

ستاره آرژانتینی بارسلونا می‌گوید که آمادگی بالای تیمش به خاطر هماهنگی خوبی است که نیمار و سوآرس در خط حمله دارند. او خوشحال است که بعد از مدت‌ها توانست در ترکیب اصلی آبی-اناریها به میدان برود و گلزنی کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از DPA، لیونل مسی بعد از ۲ ماه بار دیگر در نوکمپ به میدان رفت. ستاره آرژانتینی آبی-اناریها در دیدار برابر رم عملکرد خوبی از خود نشان داد و موفق شد که در ۲ گل به ثمر رساند تا بارسلونا با نیتجه پر گل ۶ بر صفر به پیروزی رسد.

مسی بعد از پایان بازی گفت: بسیار خوشحالم که بارسلونا را آماده می بینم. یکی از دلایل اصلی آمادگی تیم ما هماهنگی بسیار بالایی است که بین لوئیس سوآرس و نیمار وجود دارد. آنها عملکرد درخشانی داشته‌اند و حضورشان در ترکیب بارسلونا باعث شده است تا بازیهای درخشانی را به نمایش گذاریم.

ستاره آرژانتینی آبی-اناریها که بعد از دو ماه در نوکمپ به میدان رفت درباره وضعیت آمادگیش نیز، گفت: در این دو ماه دوری به عنوان تماشاگر از دیدن تیمم لذت بردم، اما بازی کردن بهتر است. توانستیم یک هفته قبل از به پایان رسیدن مرحله گروهی صعودمان را به دور بعد جشن گیریم و این نشان می دهد که عملکرد خوبی از خود نشان داده‌ایم. با این حال باید بگویم که هنوز تا پایان راه زیادی باقی مانده است و باید به تلاش خود ادامه دهیم. جام جهانی باشگاهی را نیز در پیش رو داریم و امیدوارم که در این رقابت هم جام قهرمانی را بالای سر بریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج