۲۶۹۶۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دربی آخرین فرصت حنطه در استقلال اهواز؟

در صورتی که استقلال اهواز موفق به شکست فولاد نشود، مسئولان این باشگاه اقدام به برکناری سرمربی تیم‌شان خواهند کرد.

خبرگزاری تسنینم: پس از شکست استقلال اهواز مقابل پرسپولیس مسئولان این باشگاه در خصوص نتایجی که تیم‌شان با علی حنطه گرفته ابراز نارضایتی کردند، موضوعی که کارون یعقوبی، مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در رسانه‌ها به طور علنی مطرح کرد. نتایج ضعیف حنطه با آبی‌پوشان اهوازی حتی باعث شد تا هیئت مدیره باشگاه تشکیل جلسه داده و عملکرد و نتایج این مربی را مورد ارزیابی قرار دهد.

با اینکه به نظر می‌رسید در پایان این جلسه به دلیل نارضایتی مالک، مدیرعامل و اکثر مسئولان باشگاه از نتایج تیم و عملکرد حنطه، جدایی سرمربی استقلال اهواز قطعی شود، اما یعقوبی اعلام کرد چون در بازی‌های اخیر استقلال اهواز، به ویژه بازی با پرسپولیس حنطه تعدادی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشته، می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد، اما فرصتش محدود است.

اما چه اتفاقی افتاد که پس از نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال اهواز، جدایی حنطه منتفی و دوباره به وی فرصت مجدد داده شد؟ ظاهراً سرمربی مشهدی استقلال اهواز حاضر به استعفا یا جدایی توافقی نشده و مسئولان باشگاه استقلال اهواز با مشکلی شبیه آنچه مسئولان باشگاه فولاد با اسکوچیچ دارند، مواجه شده‌اند. مسئولان باشگاه استقلال اهواز اگر بخواهند او را اخراج کنند، در شرایطی بسیار بد برای این باشگاه بار مالی خواهد داشت.

پرسشی که مطرح است اینکه پایان این فرصت محدود برای حنطه تا کجاست؟ ظاهراً فرصتی که به حنطه داده شده تا بازی با فولاد در هفته سیزدهم لیگ برتر است. مسئولان باشگاه استقلال اهواز انتظار دارند با توجه به شرایط نامساعد فعلی تیم فولاد و قرار گرفتن این تیم در انتهای جدول، سه امتیاز دربی اهواز را به دست آورند، در غیر این‌صورت حتی اگر باز هم حنطه راضی به جدایی نباشد، این بار تصمیم به برکناری وی خواهند گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج