جاباما
۲۶۹۶۸۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

انریکه: روزهای شیرینی را سپری می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی قاطع تیمش برابر رم گفت که از نتیجه و نمایش کاتالان‌ها راضی است، هرچند اگر تیمش در آخرین دقیقه بازی گل نمی‌خورد، خوشحال‌تر می‌شد.

خبرگزاری تسنیم: به دنبال پیروزی ۶ بر یک تیم فوتبال بارسلونا برابر رم در ورزشگاه نیوکمپ که صعود کاتالان‌ها را به عنوان تیم اول گروه E به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرد، لوئیس انریکه، سرمربی کاتالان‌ها از نمایش مردانش بابت کسب یک پیروزی قاطع دیگر بعد از فتح ال‌‌کلاسیکوی شنبه شب در خانه رئال‌مادرید ابراز خرسندی کرد.

انریکه در پایان بازی به خبرنگاران گفت: برای من همین که ببینم بازیکنانم از بازی‌شان لذت می‌برند، مهمترین و زیباترین چیز است. مشخصاً یک‌سری ضعف‌ها در تیم‌مان وجود دارد که باید برطرف شود. در مقطع بسیار شیرینی هستیم و امیدواریم که این روند را تا جای ممکن ادامه دهیم. من تیمم را بسیار منظم و سازمان یافته می‌بینم که با کار گروهی به چیزی که می‌خواهد می‌رسد. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و در هر بازی با ضرورت فشار آوردن به حریف آگاه هستیم و می‌دانیم هرچه بیشتر تمرین کنیم، بهتر می‌شود. ما در یک سوم اول فصل هستیم و می‌دانیم که باید آرام و پیوسته به کارمان ادامه دهیم.

انریکه درباره پیروزی بزرگ تیمش افزود: اگر در پایان بازی گل نخورده بودیم، تراشتگن و تیم هر دو خوشحال‌تر می‌شدند اما با این حال نتیجه باز هم خوب است.

سرمربی بارسلونا در پاسخ به این سؤال که آیا انتظار داشته رم حریف سرسخت‌‌تری نشان دهد، تأکید کرد: رم در لیگ خودش برای قهرمانی می‌جنگد. ما هم البته در مقطع شیرینی از فصل هستیم که بازیکنان‌مان در کار گروهی تیم سهیم هستند و عملکرد خوبی برای حمایت از هم‌تیمی‌های خود دارند. ما واقعاً می‌خواهیم که این روند ادامه داشته باشد.

انریکه در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا در عملکرد تیمش برابر رم عیب و نقصی دیده است، عنوان کرد: بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما همیشه راهی برای پیشرفت وجود دارد و قطعاً ما هم می‌خواهیم همین کار را انجام دهیم.

بازگشت مسی و دو گلی که او به رم زد، موضوع دیگری بود که انریکه به آن اشاره داشت. او گفت: همه ما با کیفیت بازی مسی آشنا هستیم و سال‌ها از تماشای بازی او لذت برده‌ایم و باز هم لذت خواهیم برد.

انریکه تأکید کرد که در مثلث هجومی تیمش رقابت ناسالم برای گلزنی وجود ندارد. او گفت: در اوج بودن مهاجمان ما برای تیم یک فرصت طلایی است که باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید. هرچه این بازیکنان بهتر بازی کنند تیم بهتر نتیجه خواهد گرفت.

سرمربی پیشین سلتاویگو در پایان در تمجید از لوئیز سوارز، زننده دو گل از ۶ گل بارسلونا عنوان کرد: او طوری بازی می‌کند که انگار سال‌ها در بارسلونا بوده است. سوارز واقعاً این توانایی را دارد که حرکاتش را به گل تبدیل کند. او مثل یک آهن‌ربا است که چیزهای مثبت را به سمت خودش جذب می‌کند و به صورت غریزی در بالاترین سطح بازی می‌کند. ثبات عملکرد سوارز به کیفیت بازی او می‌افزاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج