جاباما
۲۶۹۷۰۶
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

زورگیرانی که دست و پای زنان را می بستند

زورگیران خشن در جریان عملیات همزمان پلیس شهرهای نکا و ساری به دام افتادند.اعضای این گروه از دزدان خشن یک زن و دو مرد جوان بودند که با ورود به خانه‌های شهروندان دست و پای ساکنان را بسته و نقشه سرقت خود را اجرایی می‌کردند.

روزنامه ایران: زورگیران خشن در جریان عملیات همزمان پلیس شهرهای نکا و ساری به دام افتادند.اعضای این گروه از دزدان خشن یک زن و دو مرد جوان بودند که با ورود به خانه‌های شهروندان دست و پای ساکنان را بسته و نقشه سرقت خود را اجرایی می‌کردند.

عملیات بازداشت این گروه از دزدان به دنبال اعلام شکایتی از سوی یک زن در کلانتری ۱۴ معلم شهر ساری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این زن در حالیکه بشدت ترسیده و بسختی قادر به حرف زدن بود، در باره ماجرای حمله دزدان به خانه‌اش به مأموران گفت: در خانه‌ام تنها بودم که زنگ در خانه را زدند.

زن جوانی با ادعای اینکه سؤال مهمی دارد درخواست کرد تا دم در بروم. وقتی در را باز کردم ناگهان دو مرد و یک زن در حالی که نقاب سیاه رنگی بر چهره زده بودند با زور وارد خانه شدند.

خواستم فریاد زده و همسایه‌ها را به کمک بطلبم اما یکی از آنها با دست جلوی دهانم را گرفته و تهدید کرد اگر سرو صدا کنم جانم را می‌گیرد.آنها با تهدید مرا به داخل اتاقی برده و در آنجا دست و پایم را بستند.سپس به زور محل نگهداری اموال با ارزش را از من پرسیده و آنها را برداشتند.

سرانجام وقتی نقشه سرقتشان را اجرایی کردند خانه را ترک کرده و مرا در همان حال رها کردند.بعد از رفتن آنها به هر ترتیبی بود توانستم دست و پایم را باز کرده و خودم را خلاص کنم.با توجه به این گزارش،‌ مأموران کلانتری ۱۴ بسرعت خود را به محل وقوع حادثه رسانده و بررسی در باره شیوه و چگونگی وقوع سرقت را آغاز کردند.

با توجه به نشانی‌هایی که زن مالباخته از مشخصات ظاهری دزدان در اختیار پلیس قرار داده بود،مسیر‌های فرار دزدان از طریق دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه مورد بررسی‌های دقیق قرار گرفته و منطقه احتمالی فرار و پنهان شدن آنها در شرق مازندران شناسایی شد.در ادامه اقدام‌های تجسسی مأموران کلانتری ۱۴ معلم ساری مشخص شد که دزدان نقابدار به شهرستان نکا رفته و در آنجا پنهان شده‌اند.

با بدست آمدن این اطلاعات هماهنگی‌های لازم با پلیس این شهرستان برای ردیابی مخفیگاه دزدان در دستور کار قرار گرفته و عملیات همزمان در دو شهرستان برای به دام انداختن دزدان آغاز شد.

در حالی که اقدام‌های پلیسی برای ردیابی مخفیگاه دزدان زورگیر ادامه داشت،مأموران اطلاعاتی بدست آوردند که نشان می داد آنها قصد دارند اموال سرقتی خود را در یکی از جواهر فروشی‌های شهر نکا به‌فروش برسانند.

مأموران آگاهی بسرعت وارد عمل شده و منطقه مورد نظر را تحت مراقبت‌های نامحسوس خود قرار دادند تا اینکه دزدان بلافاصله بعد از حضور در جواهر فروشی مورد نظر در شهرستان نکا به محاصره پلیس در آمده و بازداشت شدند.

سرهنگ حسن فلاح فرمانده انتظامی شهرستان نکا در تشریح جزئیات دستگیری این سه سارق زورگیر گفت : متهمان پس از سرقت به سمت شهرستان نکا متواری شده بودند. مراتب بلافاصله به یگان‌های عملیاتی فرماندهی انتظامی شهرستان نکا اعلام و شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت در دستور کار نکا قرار گرفت .

متهمان به نام‌های زینب، عزت و ایمان که قصد فروش اموال مسروقه در یکی از طلا فروشی‌های این شهرستان را داشتند توسط مأموران انتظامی شناسایی و در اقدامی عملیاتی دستگیر شدند.
در بازرسی‌های به عمل آمده از محل اختفای متهمان اموال سرقتی شامل:یک عدد شمایل با زنجیر طلا،گردنبند طلا،یک عدد دستبند پهن طلا،پنج عدد انگشتر طلا،شش عدد ساعت مچی، یک عدد حلقه تیتانیوم، یک عدد گردنبند تیتانیوم، سه دستگاه تلفن همراه، یک عدد دسته کلید و مهر متعلق به شاکی، لباس خانگی و تعدادی مدارک و اسناد کشف شد.

براساس این گزارش، متهمان پس از شناسایی توسط مالباخته و تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شيوا

      مگر اين شهر نكا چقدر مساحت دارد كه اينقدر اراذل واوباش ودزد وجانى دارد

    • میرزا

      دوست عزیز وقتی پای زنی در میان است باید از مکر او ترسید!!! نه دلخوش به کم مساحت بودن بود!!!دوست عزیز، عاقل باش و بترس از این بلای نازل شده،،، هر کجا زنی بود، الزاماً باید دوری و پرهیز کرد،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج