۲۶۹۷۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جویباری: جرایم کرار دلاری است

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: کرار اگر حرفه‌ای بود مصاحبه نمی‌کرد و او خودش بهتر می‌داند جرایم هر روز غیبتش دلاری محسوب می‌شود.

خبرگزاری فارس: علی نظری‌جویباری در خصوص جلسه‌ای که روز گذشته مدیربرنامه‌های کرار با مسئولان باشگاه استقلال داشت اظهار داشت: مدیر برنامه‌های جاسم کرار روز گذشته به باشگاه آمد و او از ما خواست که شرایط را طوری فراهم کنیم که کرار تا پایان نیم‌فصل در استقلال بماند و بازی کند اما آقای افشارزاده با این موضوع مخالفت کرد و صراحتا اعلام کرد که دیگر نیازی به این بازیکن نیست.

وی افزود: من از محتویات جلسه آقای افشارزاده با مدیربرنامه‌های کرار اطلاعی ندارم اما همانطور که می‌دانم قرار شد در جلسات آینده بحث معاوضه این بازیکن با یک بازیکن دیگر مطرح شود.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که مگر کرار خودش اعلام نکرده دیگر به ایران بازنخواهد گشت و چگونه مدیربرنامه‌های او خواستار حضور این بازیکن تا پایان نیم‌فصل در استقلال شده است، گفت: کرار اصلا در ایران نیست و این حرف مدیر برنامه های او بود. به نظرم اگر کرار بازیکن حرفه‌ای بود هیچ وقت چنین حرف‌هایی نمی‌زد. خود این بازیکن می‌داند باشگاه برای هر روز غیبت او جریمه دلاری در نظر گرفته و مگر می‌شود که یک بازیکن با یک باشگاه قرارداد داشته باشد و بخواهد بی‌انضباطی کند؟

نظری تاکید کرد: مگر فدراسیون ایران در و پیکر ندارد که یک بازیکن بخواهد هرگونه که دلش می‌خواهد عرض اندام کند و باشگاه و فدراسیون هم واکنشی نشان ندهند. مطمئن باشید اگر کرار طبق قوانین عمل نکند باشگاه از طریق فدراسیون و فدراسیون از طریق AFC اقدام خواهد کرد. ما مشغول مذاکره با یکی دو باشگاه هستیم تا در فرصت قانونی بتوانیم در مورد کرار و معاوضه این بازیکن اقدام کنیم. هرچند با مدیربرنامه‌های این بازیکن مذاکراتمان ادامه خواهد داشت تا رضایت او را هم بگیریم.

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: یا کرار باید قراردادش با استقلال فسخ کند و یا اینکه او را با یک باشگاه دیگر معاوضه می‌کنیم. این آخرین حرف ما با مدیربرنامه‌های کرار بود. ضمن آنکه جلسه کمیته انضباطی این بازیکن باید برگزار شود.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص ناراحتی‌اش از کمیته انضباطی به خاطر عدم پاسخگویی در مورد بخشیده شدن کارت زرد امید ابراهیمی گفت: من برای آقای حسن‌زاده احترام ویژه‌ای قائل هستم و او شخصی زحمت‌کش است ولی ناراحتی‌ام به این خاطر بود که ما تاکنون سه بار به کمیته انضباطی در تاریخ‌های ۱۸ مرداد، ۲۶ و ۳۰ آبان نامه نوشته‌ایم اما هیچ پاسخی به ما داده نشده است ضمن آنکه مصاحبه‌ای از مسئولان کمیته انضباطی دیدم که آنها گفته‌اند ما نامه‌ای از طرف باشگاه استقلال ندیده‌ایم. دوستان لطفا توپ را در زمین ما نیندازند. امید ابراهیمی در یکی از بازی‌های استقلال بعد از گلزنی به خاطر تولد فرزند خسرو حیدری خوشحالی خاصی انجام داد که حتی داور هم پذیرفت او قصد توهین به هواداران تیم رقیب را نداشته است. ما هم خواستیم که این کارت زرد داور پاک شود اما متاسفانه جواب نامه‌های ما داده نشده است. آقایان یا موافقت کنند و یا مخالفت. ما فقط جواب نامه‌هایمان را می‌خواستیم همین.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا روز گذشته پولی به بازیکنان پرداخت شده است؟ گفت: پولی ندادیم ولی پیش از این ۳۰ درصد به بازیکنان پرداخت کرده‌ایم و ان‌شاءالله اگر پول به باشگاه برسد باز هم آن را به بازیکنان پرداخت خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج