جاباما
۲۶۹۷۴۵
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

عجیب ترین اتفاق بعد از فتنه ۸۸ چه بود؟

وزیر پیشین اطلاعات گفت: هنگامی که فرانسه کار شکنی کرد پس آمریکا در آنجا چه کار انجام می داده است؛ برای مذاکرات قرقیزستان در زمان سعید جلیلی دستگاه اطلاعاتی توانست جزوه ای را که ۱+۵ برای مذاکرات آماده کرده بود به دست بیاورد.

پایگاه خبری انتخاب: وزیر پیشین اطلاعات گفت: هنگامی که فرانسه کار شکنی کرد پس آمریکا در آنجا چه کار انجام می داده است؛ برای مذاکرات قرقیزستان در زمان سعید جلیلی دستگاه اطلاعاتی توانست جزوه ای را که ۱+۵ برای مذاکرات آماده کرده بود به دست بیاورد.

حجت الاسلام حیدر مصلحی رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در همایش منادیان معروف که در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء برگزار شد با بیان این که حفظ انقلاب اسلامی به حفظ، نگهداری و حاکم شدن اخلاق بسیج در جامعه بازگشت دارد، اظهار داشت: امروزه عده ای از نام فتنه بیزار هستند و به شیوه های مختلف به دنبال این هستند که یک موج سواری ایجاد کنند و فضای فتنه را به سمت دیگر منتقل کنند و اکنون حمایت گسترده ای از فتنه گران می کنند و دیده می شود برخی فتنه گران در جاهای مختلف به کار گرفته شده اند.

حجت الاسلام مصلحی تحریم سنگین دشمن بعد از فتنه ۸۸ را از عجیب ترین اتفاقات بعد از فتنه دانست و گفت: مشکلات افتصادی ۱۵ تا ۲۰ درصد آن مربوط به تحریم ها می شود و ۹۰ درصد مربوط به مدیریت است؛ نقدینگی هم می تواند تهدید باشد و هم فرصت اما امروزه تهدید شده است به دلیل این که نقدینگی برای واردات استفاده می شود و کارخانجات به تعطیلی رسیده اند در تنیجه بیکاری رو به افزایش است.

وی ادامه داد: اکنون دارد به جامعه القاء می شود که تنها گزینه موجود کنار آمدن با کدخدا است و دیده می شود که درشبکه های ماهواره ای و روزنامه ها به گونه سنگینی به این موضوع پرداخته می شود.

وزیر پیشین اطلاعات با اشاره به مذاکرات ژنو در دوسال قبل و کارشکنی فرانسه خاطرنشان کرد: هنگامی که فرانسه کار شکنی کرد پس آمریکا در آنجا چه کار انجام می داده است؛ برای مذاکرات قرقیزستان در زمان سعید جلیلی دستگاه اطلاعاتی توانست جزوه ای را که ۱+۵ برای مذاکرات آماده کرده بود به دست بیاورد.

وی ادامه داد: بعد از به دست آوردن این جزوه برای جواب دادن به آن کار شد و هنگام نشست مذاکرات آقای جلیلی توانست به تمام سؤالات آنها پاسخ دهد، در این جلسه نماینده یکی از کشورها پیشنهاد داد تا جلسه ادامه پیدا کند اما شرمن با دادن یک نامه او را ساکت کرد، حال سؤال این است چرا به فرانسه در ژنو این نامه را ننوشته است زیرا این به هم زدن مذاکرات توسط فرانسه یک طراحی پیش بینی شده بوده است.

حجت الاسلام مصلحی افزود: به دلیل این که کینه ایران را از یک کشور به سمت کشور دیگر منتقل کنند و به دلیل این که فرانسه با ایران مراودات صنعتی دارد فرانسه را انتخاب کرده اند؛ بعد از مدتی عادی سازی نشست و برخاست با آمریکایی ها آغاز شد که به همین دلیل رهبر معظم انقلاب گفتند مذاکرات با آمریکا تمام شد و کسی حق ندارد با آمریکا مذاکره کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Kami

      اختلاس های کلان و عظیم بود عجیب ترین اتفاق بعد از 88

      پاسخ ها

      • مانی

        موافقم...و همینطور تحریم به نفع بعضیا بود که از آب گل آلود حسابی ماهی بگیرن.

    • بدون نام

      حجت الاسلام مصلحی تحریم سنگین دشمن بعد از فتنه 88 را از عجیب ترین اتفاقات بعد از فتنه دانست و گفت: مشکلات افتصادی 15 تا 20 درصد آن مربوط به تحریم ها می شود و 90 درصد مربوط به مدیریت است؛ نقدینگی هم می تواند تهدید باشد و هم فرصت اما امروزه تهدید شده است به دلیل این که نقدینگی برای واردات استفاده می شود و کارخانجات به تعطیلی رسیده اند در تنیجه بیکاری رو به افزایش است.

    • بدون نام

      مرگ بر آمريكا كه مثل هميشه رسوا شد

    • بدون نام

      خخخخخخ تقلب رسوندن به آقای جلیلی.. همه سوالها رو تونست جواب بده

    • بدون نام

      جناب مصلحی کش رفتن جزوه افتخار نیست یک انتحار بود که ملت اثر ناگوارآنرا دیدن و چشیدن و هنوز هم دارند هزینه این بی تدبیری ها را می دهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج