۲۶۹۷۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«یکتا ناصر» با ریوالدو می آید

يكتا ناصر كه تا به حال در بيش از۲۴ فيلم سنمايي و تلويزيوني حضور داشته است، اين روزها بيشتر از گذشته به تئاتر و تجربه بازيگري در اين عرصه مي پردازد.

بانی فیلم آنلاین: يكتا ناصر كه تا به حال در بيش از۲۴ فيلم سنمايي و تلويزيوني حضور داشته است، اين روزها بيشتر از گذشته به تئاتر و تجربه بازيگري در اين عرصه مي پردازد. ناصر در حال حاضر بازيگر يك نمايش تازه است و در جشنواره فيلم فجر نيز حضور خواهد داشت. وي درخصوص تازه ترين فعاليت هايش به باني فيلم گفت:«در حال حاضر در نمايش«ترور» به كارگرداني حميدرضا نعيمي بازي مي كنم كه در سالن اصلي تئاتر شهر روي صحنه است. داستان اين نمايش درباره ابن ملجم مرادي است. در اين نمايش ما به بررسي پروسه فكري آدمي مي پردازيم كه از لحاظ ذهني به جايي مي رسد كه در نهايت چنين رخدادي را رقم مي زند. در اين نمايش نقش«قطام» را بازي مي كنم. اجراي اين نمايش تا اوايل بهمن ادامه خواهد داشت».

بازيگر سريال«جاده قديم» در ادامه گفت: «در دو فيلم سينمايي«مشكل گيتي» به كارگرداني بهرام كاظمي و «آشوب» به كارگرداني كاظم راستگفتار نيز بازي كرده ام كه قرار است هر دو فيلم، به جشنواره فجر امسال بيايند. در فيلم«مشكل گيتي» در كنار هنرمنداني چون: حميدفرخ نژاد، رويا نونهالي، اميرحسين رستمي و... به ايفاي نقش پرداخته ام. در فيلم «آشوب» نيز آتيلا پسياني، داريوش فرهنگ، اميرحسين صديق، محمدرضا هدايتي و... حضور دارند.

فيلم «آشوب» داستاني است كه در دهه۳۰ شمسي اتفاق مي افتد و داستان زندگي جوان هنرمندي به اسم آشوب كه در لاله زار آواز مي خواند اما، چندان موفق نيست و... . «مشكل گيتي» هم روايت زندگي زوجي به نام ايرج و گيتي است كه در زندگي شان به مشكل برخورده اند. توهمي به خاطر وابستگي اينترنتي گيتي به وجود آمده است و...

ناصر ادامه داد: فيلم «من سالوادور نيستم» به كارگرداني منوچهر هادي را هم در نوبت پخش دارم. دراين فيلم هم بازيگراني چون: رضا عطاران، مهدي محرابي، ژيلا صادقي و... حضور دارند. بازيگر فيلم «زندگي جاي ديگريست» در خصوص كم رنگ شدن در عرصه بازيگري سينما و تلويزيون نسبت به گذشته گفت:«به خاطر عدم جذابيت تله‌فيلم ها و سريال هاي تلويزيوني، ترجيح مي دهم چنين كارهايي را نپذيرم. شرايط مشخص مي‌كند كه در چه عرصه اي فعاليت كنم. تا زماني كه اوضاع به همين شكل باشد و يا حداقل اگر قرار نيست بهتر شود، به شرايط قبل بازگردد، در تلويزيون بازي نمي كنم. اوضاع گذشته حداقل كمي بهتر از اين روزها بود. فعلاً با اين شرايط، كارهايي كه در تئاتر به من پيشنهاد مي‌شود را بيشتر مي پسندم و من فعلا در آن زمينه فعال تر هستم»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج