۲۶۹۷۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حواشی هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال

تیم فوتسال گیتی‌پسند در هفته‌ای که به میدان نرفت توانست طعم صدرنشینی را بچشد.

خبرگزاری فارس: در هفته‌ای که تنها ۵ دیدار برگزار شد دو تیم توانستند مقابل حریفان به پیروزی برسند و ۳ دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید. تبریزی‌ها در روزی که می‌توانستند صدرنشین باشند به تساوی رضایت دادند. فرش‌آرا باز هم در خانه برد و آذرخش هم شهروند را قعرنشین کرد.

در یکی از کم گل‌ترین هفته‌های فوتسال ۱۸ بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت. در زیر نگاهی گذرا به نتایج و حواشی بازی‌های برگزار شده داریم:

مقاومت البرز ۲ - مس سونگون ۲؛ مقاومتِ مس شکست

گلزنان : وحید شفیعی و رحمان سارانی برای مقاومت و دیگو داسیلوا ٢ برای مس

مقاومت البرز که با جوان‌های خود یقه خیلی از تیم ها را گرفته، در هفته هجدهم هم توانست مس را متوقف کند. آن هم در حالیکه شکست خورده بودند و همگان تصور می‌کردند که مس می‌تواند جدا از حفظ نتیجه گل‌های خود را افزایش دهد اما مقاومتی ها توانستند پس از هر گل مس تلافی کنند و با این نتیجه جدا از کسب یک امتیاز برای خودشان، به سود تیم‌های تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند کار کردند. ضمن اینکه در پایان بازی فلاح سرمربی مقاومت این نتیجه را علت جوانی تیم خود دانست و معتقد بود باید تیم مس را شکست می‌دادند.

افضل سرمربی مس هم علت شکست را فکر بازیکنانش به بازی‌های آینده دانست تا دیدار با مقاومت.

دبیری تبریز ۳ - یاسین پیشرو ۳؛ نوار پیروزی های دبیری شکست

گلزنان: احمد صفری، افشین سپه، جواد اصغری مقدم برای دبیری و محمد وزیرزاده ٢ و ناصر اطمینان برای یاسین پیشرو

در روزی که دبیری هم میتوانست با پیروزی برابر تیم متزلزل باسین پیشرو به صدر جدول برسد، این تیم یاسین پیشرو بود که توانست با یک امتیاز به قم بازگردد.

دبیری در تمام مدت بازی از تیم قمی عقب بود و نتوانست هشتمین پیروزی را کسب کند. در دیداری که دبیری نیمه اول را با شکست به رختکن رفت و تا لحظات پایانی هم ۳ بر یک عقب بود اما این تجربه و البته هنر اصغری مقدم بود که باز به کمک تیمش آمد و نتیجه را به تساوی کشاند. افشین دبیری هم که در سایت ها شایعه حضورش در راس کمیته فوتسال است از این نتیجه ناراضی بود و موقعیت صدرنشینی را از کف رفته دید. دومین تساوی پی در پی یاسین پیشرو قم اگر چه برای آنها از شکست بهتر بود اما دردی از این تیم دوا نکرد و از جمع بالانشینان کاملا خارج شدند.

آذرخش بندر عباس ۳ - شهروند ساری یک؛ دربی ته جدولی ها را آذرخش برد

گلزنان: سعید احمدیان پور، عارف محمدی و احسان برتیا برای آذرخش و حمیدرضا ره انجام برای شهروند

دربی حساس ته جدولی ها می‌توانست تکلیف این دو تیم را کمی مشخص کند و در نهایت به سود بندری ها به پایان رسید. نعمتی که در این هفته گمان می کرد می‌تواند تاثیر خود را بر شهروند نشان دهد باز هم دست خالی برگشت و نشان داد که درد شهروند جای دیگری است.

اگر چه تیمش در نیمه اول یک بر صفر به رختکن رفت اما باز هم آذرخشی ها در خانه توانستند از شکست یک پیروزی به ثبت برسانند و ۳ امتیاز را برای خود نگه دارند.

تماشاگران پر شور بندری ها در دقایق حساس بازی به شدت به این تیم کمک می‌کردند و ساروی ها هم نتوانستند از تک گل خود مراقبت کنند.

با این شرایط شهروند به قعر جدول رفت و فاصله اش با تیم های بالا سری خود بیشتر شد و تنها فردوسی را در کنار خود می‌بیند.

حفاری اهواز یک - منصوری قرچک یک؛ تساوی پر حاشیه

گلزنان: فرید نمازی( حفاری) - سید علی کیایی(منصوری)

در دیداری که تنها دو گل داشت به همین تعداد اخراجی هم دیده شد.

حفاری که در خانه تیمی خطرناک است نتوانست از این مزیت استفاده کند و در مقابل تیم منصوری که برد تاسیسات برایشان خوش یمن نبود و پس آن دیدارهایشان را باخته بودند با چنگ و دندان از تک امتیاز خود مراقبت کردند. در نیمه اول قرچکی‌ها با پیروزی به رختکن رفتند اما در نیمه دوم این تیم حفاری بود که گل را جبران کرد.

دو اخراج هم در این دیدار ثبت شد که توکلی از حفاری و کاظمی از منصوری بودند. اخراج کاظمی اوج اعتراض تیم منصوری بود که تقوی مانند هفته های گذشته مدام به داوری اعتراض کرد تا این دیدار اگر چه کم گل بود اما حاشیه‌های فراوانی داشته باشد.

فرش ارا ۲ - میثاق صفر؛ فرش آرا همچنان در خانه میبرد

گلزنان: رضا صوفی و جیسون برای فرش آرا

فرش آرا انگار در نیم فصل دوم تیمی دیگر شده است. تیمی که در نیم فصل اول در خانه به هیچ تیمی نه نمیگفت، حالا در نیم فصل دوم تیم هایی را میبرد که در هفته قبل ،تاسیسات دریایی را شکست داده بودند.

میثاق هم که از پیروزی برابر تاسیسات دریایی با انگیزه فراوانی آمده بود مدام به در بسته خورد و تاکتیک پاور پلی خوراکچی را مرتضایی توانست شکست دهد.

نیمه اول گلی از دروازه ها عبور نکرد. در نیمه دوم این تیم فرش ارا بود که به گل رسید و خوراکچی از سیستم پاورپلی استفاده کرد. در این لحظات فرش آرا می توانست ۳ گل بزند که ۳ خطای میثاقی ها منجر به گل نشدن توپ های فرش آرا شد که همین خطاها دو اخطار و یک اخراج برای میثاق ثبت کرد. جیسون برزیلی فرش آرا هم که در نیمه اول مصدوم شده بود، باز هم گلزنی کرد تا تعداد گل های خود را در ۳ بازی به عدد ۵ و پاس گل هایش را به عدد ۴ برساند. ضمن اینکه برای اولین بار فرش آرا در این بازی گل نخورد و گلر این تیم کلین شیت کرد.

اعتراض های مدام خلیلی و خوراکچی در نهایت منجر به اخراج خلیلی و تذکر شدید به خوراکچی شد.

در این دیدار ۶ بار توپ به دست بازیکنان دو تیم (۵ بار میثاق و یک بار فرش ارا) خورد که داوران هیچ کدام را عمدی ندانستند.

با این پیروزی فرش آرا باز هم یک رتبه صعود کرد تا به دیدار سخت هفته اینده خود با تاسیسات فکر کند. میثاق هم یک پله دیگر صقوط کرد.

گیتی پسند ۳ - فردوسی صفر؛ راحت‌ترین صدرنشینی اصفهانی ها

پس از کناره گیری تیم کاشی نیلو، انگار بازی نکردن امری عادی شده و اینبار تیم فردوسی خیلی راحت و بی دغدغه به کمیته فوتسال نامه نوشت که بازی نمی‌کنیم و دبیر کمیته فوتسال هم به راحت تر از آن قبول کرد که می‌توانید بازی نکنید!

فردوسی ها که بهانه سفر نرفتن را تعداد کم بازیکن عنوان کردند خیلی راحت تصمیم گرفتند در لیگ برتر فوتسال حاضر به برگزاری بازی نشوند! همین غیبت منجر به گرفتن ۳ امتیاز برای تیم گیتی پسند داشت تا با توجه به بازی نکردن تیم تاسیسات و تقاضل گل بهتر به صدر جدول برسند. با این نتیجه اصفهانی‌ها خیلی راحت صدرنشینی لیگ را از آن خود کردند.

نکته اول جدول:

در بالای جدول لیگ برتر فوتسال چهار تیم با امتیاز مشابه قرار دارند. گیتی پسند، تاسیسات دریایی، مس سونگون و دبیری تبریز ۳۶ امتیازی هستند و تنها با تفاضل گل در رده های اول تا چهار ایستاده اند.

نکته دوم جدول:

سه تیم فرش‌آرا، منصوری و آذرخش هم با امتیاز مشابه ۲۰ در کنار هم ایستاده اند تا یک سال نزدیک را لیگ برتر فوتسال ببینیم.

این ۳ تیم اگر چه با انتهای جدول کمی فاصله دارند اما همچنان خطر را احساس می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج