جاباما
۲۶۹۷۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مورینیو: با کاستا درگیری لفظی داشتم

سرمربی پرتغالی چلسی تأکید کرد درگیری لفظی او با مهاجم اسپانیایی تیمش در بین دو نیمه بازی مقابل مکابی جدی نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: در جریان دیدار شب گذشته (سه‌شنبه) چلسی مقابل مکابی که به پیروزی ۴ بر صفر آبی‌پوشان لندنی در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انجامید، در دقیقه ۴۱ بازی دیه‌گو کاستا با زیرکی خود باعث اخراج بازیکن حریف شد. وقتی سوت پایان نیمه اول به صدا در آمد، ژوزه مورینیو در تونل منتهی به رختکن سمت مهاجم خود رفت و در خصوص رفتارش به هنگام اخراج بازیکن حریف با او صحبت کرد که اختلاف‌ نظر بین این دو شدت گرفت و عصبانیت مورینیو و کاستا را در پی داشت. البته با این وجود مهاجم اسپانیایی چلسی تا پایان در ترکیب این تیم حضور داشت.

مورینیو در کنفرانس خبری پس از بازی در مورد اتفاقی که بین دو نیمه افتاد، گفت: در تونل منتهی به رختکن هم من واکنش نشان دادم، هم کاستا، اما در رختکن با روبوسی و بغل کردن هم همه چیز حل شد و مشکلی وجود ندارد.

آقای خاص که حالا شاگردانش با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه G هستند و با پورتوی پرتغال هم‌امتیاز و تنها دو امتیاز با دیناموکیف سوم جدولی اختلاف دارند، گفت: برای محاسبه وضعیت این گروه نیاز به ماشین‌حساب دارم. این را می‌دانم که اگر بازی بعدی‌مان را در استمفوردبریج مقابل پورتو با برد به پایان ببریم، صعودمان به عنوان تیم اول قطعی خواهد شد و اگر هم شکست بخوریم ممکن است به لیگ اروپا برویم. البته من بیشتر به این فکر می‌کنم که بازی با پورتو را خواهیم برد.

سرمربی پرتغالی چلسی تأکید کرد: مکابی هم شایسته نتیجه بهتری از شکست ۴ بر صفر بود. آنها هم موقعیت‌های خوبی داشتند ولی آسمیر بگوویچ وقتی با نتیجه یک بر صفر پیش بودیم به خوبی دروازه ما را نجات داد. ما در نیمه اول عالی بازی کردیم. زمین مسابقه خوب نبود و همین کار ما را برای بازیسازی سخت کرد. در ادامه هم به نوعی خواب رفتیم و موقعیت‌هایی را به حریف برای بازگشت به بازی را دادیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج