۲۶۹۷۹۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

لوزانو؛ پدری سختگیر و متخصص تغذیه

اعضای باشگاه رادوم لهستان اظهارات جالبی در مورد سرمربی‌ تیم ملی والیبال ایران داشته‌اند.

خبرگزاری تسنیم: رائول لوزانو، نخستین فصل حضورش را در تیم «رادوم» لهستان تجربه می‌کند. سرمربی تیم ملی لهستان در سال ۲۰۰۶ که با این تیم به عنوان نایب قهرمانی جهان رسید، توانسته به خوبی شرایط تیم باشگاهیش را تغییر دهد. این در حالی است که تیم رادوم در ۲ هفته ابتدایی پلاس لیگا، نتایج خوبی نگرفته بود.

یک منبع لهستانی در مورد شرایط تیم رادوم نوشت: شاگردان لوزانو در ۵ بازی گذشته خود، ۴ بار برنده از زمین خارج شده‌اند و با ۱۳ امتیاز در مکان دوم جدول لیگ هستند. حالا می‌توان اعتماد به نفس و استفاده از تاکتیک‌های هوشمندانه را در بازی‌های رادوم دید در حالی که در این تیم هیچ بازیکن گران قیمت یا ستاره‌ای وجود ندارد. والیبال در تیم رادوم خیلی بهتر از فصل گذشته بازی می‌شود. این تیم نه تنها در خانه بلکه در بازی‌های خارج از خانه هم مدعی است و این عمدتاً به خاطر حضور لوزانو در رادوم است.

رابرت پریجیل، مربی تیم رادوم که از حضور سرمربی آرژانتینی در این تیم خوشحال است، می‌گوید: لوزانو، مربی بزرگی است که به نظم و انضباط، احترام زیادی می‌گذارد ولی در عین حال می‌تواند با شاگردانش شوخی کند و برای آنها جوک تعریف کند. او تمرین‌ها و وسایل جالب و جدیدی را به تیم آورده است. او حتی برای تک تک بازیکنان تیم با توجه به شرایط فیزیکی و مجرد یا متاهل بودن، رژیم غذایی خاصی در نظر گرفته که باید با دقت رعایت شود. ما در بازی‌های خارج از خانه به هتل‌های بهتری می‌رویم و غذاهای بهتری در رستوران‌های خوب می‌خوریم. همه این‌ها به خاطر لوزانو است.

ماریوژ ژیژکو، رئیس باشگاه رادوم نیز گفت: من از بازی و جو حاکم بر تیم واقعاً لذت می‌برم. بازیکنان، توانایی‌های خود را باور کرده‌اند و به اعتماد به نفس قابل قبولی رسیده‌اند.

دانیل پلینسکی، ملی‌پوش پیشین لهستان و عضو تیم رادوم نیز در مورد لوزانو صحبت کرد: لوزانو نسبت به زمانی که در تیم ملی لهستان بود، هیچ تغییری نکرده و هنوز ما را کار شدید تشویق می‌کند. او در حین تمرین حتی یک لحظه هم به ما اجازه نمی‌دهد تا استراحت کنیم. من تا حالا در هیج تیم باشگاهی به این شدت، تمرین نکرده بودم.

وویچِخ زالینسکی، دیگر بازیکن رادوم نیز گفت: لوزانو همه ما را به بازیکنان متفاوتی تبدیل کرده است. او برای ما مثل یک پدر است که ما را برای پیروز شدن تربیت می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج