۲۶۹۸۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عنایتی: از کاظمی فحش ناموس نشنیدم

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: اهل دروغ‌ گفتن نیستم و قسم می‌خورم که از سرمربی تیم هیچ گاه فحش ناموس نشنیدم.

خبرگزاری فارس: رضا عنایتی در خصوص شرایط تیم سیاه‌جامگان اظهار داشت:‌ما در دیدار مقابل تراکتورسازی بازی خوبی انجام دادیم. البته هر دو تیم می‌توانستند در این دیدار پیروز شوند. با توجه به شرایط خاصی که در ورزشگاه وجود داشت کسب یک امتیاز هم برای ما خوب بود.

وی در مورد شرایط ورزشگاه چگونه بوده، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم اما ما فحاشی‌های زیادی را تحمل کردیم که طبیعتا روی تمرکز بازیکنان هم تاثیر می‌گذارد. به هر حال امیدوارم در ادامه بازی‌ها بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم.

کاپیتان تیم سیاه‌جامگان در خصوص دیدار مقابل صبا یادآور شد: من به علت ۳ اخطاره بودن در این دیدار به میدان نمی‌روم اما بازیکنان عزم خود را جزم کردند که ۳ امتیاز دیدار خانگی را از آن خود کند. ما بازیکنان جوان و خوبی داریم و امیدوارم در ادامه لیگ هم بتوانیم از انتهای جدول جدا شویم.

عنایتی در مورد اینکه سیاه‌جامگان هم اکنون تنها با ۸ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفته و آیا می‌توان شرایط تیم را بحرانی دانست، تاکید کرد: با ۲ بازی می‌توانیم تا رده‌های هفتم و هشتم صعود کنیم. شرایط تیم را بحرانی نمی‌دانم. امتیازاتی که از دست دادیم شخصیت تیم را پایین آورده اما مطمئن باشید سیاه‌جامگان باز خواهد گشت.

وی در مورد صحبت‌های محسن فروزان مبنی بر اینکه فرهاد کاظمی فحش ناموس به بازیکنان می‌دهد، گفت: من نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم. کسی که چنین مسائلی را عنوان کرده خودش باید در مورد آن توضیح دهد.

کاپیتان سیاه‌جامگان در مورد اینکه پیش از این هم سجاد رهبر بازیکن مورد غضب واقع شده کاظمی چنین مسائلی را عنوان کرده بود، گفت: شرایط رهبر را با فروزان مقایسه نکنید. من اگر سرمربی تیم بودم رهبر را در همان هفته اول از تیم اخراجش می‌کردم.

عنایتی در مورد اینکه آیا واقعا کاظمی در تمرینات فحاشی می‌کند، گفت: من آدم دروغگویی نیستم اما قسم می‌خورم که هیچ وقت از کاظمی فحش ناموس نشنیدم. خود من هم زیر بار حرف زور نمی‌روم و چنین مسائلی را قبول نمی‌کنم اما حقیقت را می‌گویم که چنین چیزی را تاکنون نشنیده‌ام.

وی در مورد اینکه چه علتی دارد بازیکنان پس از جدایی علیه سرمربی تیم مصاحبه می‌کنند، گفت: به هر حال این هم در فوتبال ما مد شده است. همانطور که روزی یک شلوار در جامعه مد می‌شود، متاسفانه این موضوع در فوتبال ما هم اکنون وجود دارد و وقتی از استقلال جدا شدم هیچ مصاحبه‌ای انجام ندادم زیرا این یعنی فوتبال. زندگی ادامه دارد. دلیلی ندارد که بخواهم علیه تیم سابق یا کادر فنی سابقم مصاحبه کنم. اگر پشتوانه هر کسی قوی باشد نیازی به این مسائل ندارد. وقتی در لیست مازاد استقلال قرار گرفتم این موضوع را قبول کردم و از تیم خداحافظی کردم بدون هیچ مشکلی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج