جاباما
۲۶۹۸۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قرارداد تارتار با راه‌آهن ۵ سال تمدید شد

قرارداد سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن به مدت ۵ سال تمدید شد.

مشرق: تارتار که در اواسط فصل جاری هدایت زردپوشان را برعهده گرفته پس از جلسه‌ای که با علیرضا رحیمی داشت قرارداد ۵ ساله خود را منعقد کرد. وی تا پایان فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در این تیم حضور خواهد داشت.

مهدی تارتار در خصوص تمدید قراردادش اظهار داشت: اولین روزی که به باشگاه رفتم و با آقای رحیمی جلسه داشتم به من گفتند اگر برای یک فصل به اینجا آمده ای بهتر است مذاکره نکنیم. همان جا هم قرار شد من برنامه ۵ ساله ام را به باشگاه بدهم و باشگاه هم برنامه خود را آماده کرده بود. وقتی دیدیم شرایط فراهم است تا پایان فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ قراردادم را تمدید کردم و از اعتماد آقای رحیمی، هیات مدیره و مالک باشگاه ممنونم و پاسخ اعتماد آنها را خواهم داد.

وی ادامه داد: ما مربیان در ایران با برنامه های موقت و کوتاه مدت وارد باشگاهها می شویم و باصطلاح همیشه ساک‌مان را روی دوش مان نگه می داریم. اگر همه باشگاهها مانند راه آهن برنامه بلند مدت داشته باشند من مربی هم با آرامش بیشتر و بهتر تصمیم می گیرم و این به نفع فوتبال ماست.

تارتار افزود: خوشبختانه آقای رحیمی یک مدیر فوتبالی و کاربلد است و مدیریت کلان باشگاه هم همین تفکر حرفه ای را دنبال می کنند و کار کردن در چنین مجموعه ای لذتبخش است. اینکه مثلا پس از مصدومیت محسن ایران نژاد قرارداد او یک فصل دیگر تمدید می شود یا از من برنامه بلند مدت می‌خواهند و قرارداد ۵ ساله می‌بندند نشان از حاکم بودن تفکر حرفه ای است و از این بابت خوشحالم.

سرمربی راه آهن یزدان درخصوص نتایج این تیم و برنامه اش برای نیم فصل هم گفت: نتایج خوب نبوده و تیمی که نتیجه نگیرد همه در ناکامی آن سهیم هستیم اما ان‌شاالله با همدلی و رفاقت و تلاش بیشتر در ادامه بتوانیم موفق باشیم. فعلا تمرکزمان روی بازی های باقیمانده تا نیم فصل است و آن زمان برای تقویت تیم تصمیم خواهیم گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج