۲۶۹۸۳۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کوثری: تفکر اصلاح طلبی مرده است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما معتقدیم که اصلاح طلبان مرده‌اند یعنی تفکر اصلاح طلبی مرده است و اینگونه نیست که فکر کنیم اصلاح طلبان می‌آیند و می توانند موفق باشند .

نامه نیوز: اسماعیل کوثری ،عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم و خوشبینی آنها به حضور عارف در راس مجلس و کسب اکثریت کرسی های مجلس دهم گفت: ما که نمی‌توانیم جلوی خوش بینی اصلاح طلبان را بگیریم و باید اجازه دهیم که خوشحال باشند آن موقع مردم با رای شان نشان می‌دهند که چه کسی بایدخوشحال باشد

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: ما معتقدیم که اصلاح طلبان مرده‌اند یعنی تفکر اصلاح طلبی مرده است و اینگونه نیست که فکر کنیم اصلاح طلبان می‌آیند و می توانند موفق باشند.

کوثری بیان کرد: اگر اصلاح طلبان واقعا زنده بودند و می‌توانستند عرض اندام کنند چرا به صورت مستقل در انتخابات شرکت نمی‌کنند و استراتژی‌شان شده است که بادولت یا این یکی و آن یکی کنار بیایند و لیست ارائه بدهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: البته اصلاح طلبان اعلام کرده اند که مستقل می‌آیند اما شواهد نشان می‌دهد که آنها می‌خواهند با دیگران و با کمک طیف های دیگربیایند.

کوثری بیان کرد: عملکرد اصلاح طلبان به گونه‌ای بوده است که ذهن مردم نسبت به آنها خراب شده است و به هیچ وجه نیز تغییر نمی کند.

وی در مورد نزدیکی احتمالی آنها به لاریجانی و احتمال سرلیستی لاریجانی گفت:من بعید می دانم که آقای لاریجانی چنین موضوعی را بپذیرد وی به هیچ وجه اصلاح طلبان را نمی پذیرد .

این نماینده اصول گرای مجلس خاطر نشان کرد:البته اینکه دولت بپذیرد با اصلاح طلبان باشد یا نه به دولت بستگی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج