۲۶۹۸۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

توییت ابوطالبی درباره هدیه پوتین به رهبری

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری با اشاره به سفر ولادیمیر پوتین به ایران و دیدار او با مقامات عالی‌رتبه کشورمان گفت: دو کشور تصمیم گرفته‌اند روابط خود را به سطحی راهبردی ارتقاء دهند.

خبرگزاری ایسنا: معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری با اشاره به سفر ولادیمیر پوتین به ایران و دیدار او با مقامات عالی‌رتبه کشورمان گفت: دو کشور تصمیم گرفته‌اند روابط خود را به سطحی راهبردی ارتقاء دهند.

حمید ابوطالبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: هفتمین دیدار روءسای جمهور ایران و روسیه و تماس‌های تلفنی و تعاملات روزافزون، همکاری وسیع دو کشور از مسائل سیاسی و هسته‌ای گرفته تا دفاعی و اقتصادی، طی دو سال نشان می‌دهد که دو کشور تصمیم گرفته‌اند روابط خود را به سطحی راهبردی ارتقاء دهند و مسائل منطقه‌ای را حل، با تروریسم مبارزه و در سطح جهانی با هم تعامل کنند.

به نوشته ابوطالبی، به همین دلیل ولادیمیر پوتین با تمامی مقامات مرتبط با همکاری‌های دو و چند جانبه با ایران به تهران آمده بود؛ و در نشست شب گذشته برای اولین بار همه مسئولان حاضر بودند و همکاری نفت و گاز، ایجاد ارتباطات ویژه اقتصادی و صنعتی، همکاری‌های دفاعی، سرمایه گذاری و تقویت روابط مالی، و هسته‌ای و... نویدبخش آینده‌ای ویژه است.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری بررسی مسائل منطقه و مبارزه با تروریسم را یکی دیگر از موضوعات مهم مطرح شده در این دیدارها دانسته و نوشت: بررسی اوضاع منطقه و ائتلاف‌های موجود در مبارزه با تروریسم، به اتخاذ تصمیمات محکم در این زمینه انجامید؛ بویژه آنکه هر دو طرف تاکید دارند که شاهرگ اقتصادی ترور باید قطع شود.

ابوطالبی تاکید کرده است که هیچ گاه روابط ایران و روسیه در این سطح نبوده است؛ و آمادگی دو طرف در مذاکرات شب گذشته برای سرعت بخشیدن به همکاری‌ها حاکی از تحولات کلیدی در آینده است.

به اعتقاد معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور، اهداء سپر تاریخی به دکتر روحانی در سال گذشته و قرآن خطی به مقام معظم رهبری در روزگذشته توسط پوتین، نشانگر عمق اعتماد پدیدآمده میان ایران و روسیه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج