۲۶۹۹۲۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مهنازافشار و رفقا در یک تیم ورزشی

تا الان برخی از بانوانی که خودشان به ورزش علاقمندند و به طور حرفه ای فعالیت دارند مثل مهناز افشار، سیما تیرانداز، لاله اسکندری و چند نفر دیگر اعلام آمادگی کرده اند و در مجموع ۱۰ نفر عضو اصلی می شوند. اگر بتوانیم این روند را به خوبی طی کنیم برای تیم آقایان هم برنامه های دیگری خواهیم داشت.

مهنازافشار و رفقا در یک تیم ورزشی


خبرگزاری مهر: شبنم فرشادجو درباره آخرین فعالیت های خود گفت: به تازگی بازی در فیلم «گذر موقت» ساخته افشین هاشمی را به پایان رساندم. درحال حاضر هم درگیر انتخاب یکی از نمایشنامه های پیشنهادی هستم که قرار است برای جشنواره تئاتر فجر روی صحنه برود. در کنار این فعالیت ها در تلاشم بتوانم تیم اسکواش را با حضور بانوان هنرمندان راه اندازی کنم.

وی افزود: این روزها درگیر جلسات متعدد برای انتخاب مربی و مکان ورزش و مشخص شدن لیست دوستان هنرمند هستم. تا الان برخی از بانوانی که خودشان به ورزش علاقمندند و به طور حرفه ای فعالیت دارند مثل مهناز افشار، سیما تیرانداز، لاله اسکندری و چند نفر دیگر اعلام آمادگی کرده اند و در مجموع ۱۰ نفر عضو اصلی می شوند. اگر بتوانیم این روند را به خوبی طی کنیم برای تیم آقایان هم برنامه های دیگری خواهیم داشت.

این بازیگر اظهار کرد: چندی پیش در صحبتی که با هومن جوادی خواننده و موسس تیم فوتبال هنرمندان داشتم پیشنهاد تاسیس گروه فوتسال بانوان را داد اما احساس کردم این ورزش شاید خیلی مناسب بانوان نباشد به همین خاطر اسکواش را پیشنهاد دادم که فضای بهتر و البته متفاوت تری دارد. وقتی این ایده را با دوستانم در میان گذاشتم استقبال کردند و قرار شد به زودی اجرای این تصمیم را به جریان بیندازیم.

فرشادجو درباره حضور دوباره اش در مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری نیز گفت: هنوز به طور رسمی قراردادی امضا نکردم اما تا جایی که در جریان هستم فصل دوم این مجموعه در فضای زندان می گذرد و برای سی قسمت لوکیشنی با این ویژگی بدون حضور زنان ممکن است تکراری و خسته کننده باشد و باید حتما عناصر دیگری هم لحاظ شود. بر اساس صحبت هایی که چندی پیش با مهدی ژوله نویسنده کار داشتم ممکن است در سکانس هایی من، سحر زکریا و پروین قائم مقامی به عنوان ملاقات کننده بازی داشته باشیم.

این بازیگر درباره اینکه بعد از سال ها تجربه با «در حاشیه» نزد مخاطب عام شناخته شد، گفت: به هر حال تا حدی اتفاق ناراحت کننده ای است چون من حدود بیست سال است که بازیگر تئاتر هستم و تجربه کارگردانی نمایش دارم و اغلب در کارهایی حضور داشتم که هم در ایران و هم خارج از کشور مورد استقبال قرار گرفتند، اما این طبیعت شغل ماست و مدیوم ها را نمی توان از هم تفکیک کرد ولی بعد از این هم سعی می کنم برای تلویزیون به خاطر مردم در نقش هایی بازی کنم که فضای کمدی بر آن حاکم باشد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه در انتخاب کار کمدی باید خیلی مواظب بود، بیان کرد: دوست دارم گاهی هم فضای بازی ام تفاوت داشته باشد تا بیشتر تجربه کنم. اصولا شهرت برایم اهمیت چندانی ندارد و من نقش را به مدیوم ترجیح می دهم. بارها پیش آمده که نقش یک کار تئاتر را به فیلم سینمایی ترجیح دادم و هیچ وقت هم پشیمان نشدم. ضمن اینکه مردم فراموشکار هستند و همین الان اگر مدتی از طنز تلویزیونی فاصله بگیرم یا کار جدی بازی کنم یادشان می رود که من همان بازیگر «در حاشیه» بودم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج