۲۶۹۹۷۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

منصوریان: مربی استقلال حرف زشت به ما زد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از دستیار پرویز مظلومی انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم:‌ سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از دستیار پرویز مظلومی انتقاد کرد.

علیرضا منصوریان در خصوص شکست تیمش مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: ۱۲۰ دقیقه ماراتن فوتبال را با استقلال داشتیم که بازی بسیار جذابی بود. خود من به عنوان کادر فنی نفت از این بازی لذت بردم و حتی زمانی که استقلال ۱۰ نفره شد، بازی زیبا دنبال شد.

وی افزود: ما ضد فوتبال بازی نمی‌کردیم. درست است که کار فیزیکی انجام می‌دهیم اما ضدفوتبال بازی نمی‌کنیم. ما در ۱۲۰ دقیقه ۴ بار شانس مسلم گلزنی داشتیم. ۲ موقعیت مسلم گلزنی در اواخر ۹۰ دقیقه و دو موقعیت مسلم گلزنی در اواخر وقت‌ اضافه دوم. استقلال با ۱۰ نفره شدن طبیعی بود که عقب می‌کشد. من به بازیکنانم گفتم باید مالکیت توپ را داشته باشیم به همین دلیل دو نفر را اضافه کردیم تا مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم که خوشبختانه با این تعویض‌ها تا حدود زیادی به خواسته‌های‌مان رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت ادامه داد: می‌توانستیم در ۱۲۰ دقیقه برنده بازی باشیم و در ضربات پنالتی هم ۲ بار شانس داشتیم که برنده شویم که تجربه رحمتی به کمک وی آمد. من می‌دانستم هرچه قدر ضربات پنالتی به آخر کشیده شود، فشار فوق‌العاده بیشتر می‌شود. فشار جمعیت فوق‌العاده بود، تا وقتی که نفت نیامده بودم نمی‌دانستم معنی فشار جمعیت چیست و اینجاست که باید بگوییم استقلال و پرسپولیس واقعا یار دوازدهم دارند.

منصوریان با بیان اینکه عاشق تک‌تک هواداران استقلال هستم، اظهار داشت: آنها به هیچ وجه به من بی‌احترامی نکردند و به نظرم می‌توانند الگوی خوبی برای فوتبال ایران باشند اما این بازی یک نقطه تاریک داشت. من به پرویز مظلومی تبریک گفتم و خودم را هم یک استقلالی می‌دانم اما اکنون نزد نفتی‌ها یک امانت هستم و آبرویم پیراهن زرد نفت است اما هیچ‌گاه به خودم جرأت نمی‌دهم که به استقلالی‌ها یا حتی کسان دیگری بی‌احترامی کنم. من به همه هواداران از جمله استقلالی‌ها، پرسپولیسی‌ها و تراکتوری‌ها و سپاهانی‌ها احترام می‌گذارم و پشت هیچ نقابی نمی‌مانم.

وی ادامه داد: محمد دانشگر بعد از گل کردن پنالتی‌اش خوشحالی کرد که من او را کنار کشیدم و به او گفتم که نباید اشتباه می‌کرد. بعد از او هم میثم مجیدی به همین شکل خوشحالی انجام داد و بعد از آن هم عذرخواهی کرد اما آقای مجید صالح که مربی باتجربه‌ای هستی، چرا اینگونه رفتار می‌کنی. صالح بعد از بازی دستش را به سمت ما نشان می‌دهد و در تونل ورزشگاه حرف زشت می‌زند و می‌رود.

سرمربی تیم فوتبال نفت با اشاره به صحبت‌های مجید صالح با علیرضا بیرانوند پیش از آغاز بازی، خاطرنشان کرد: صالح قبل از بازی بیرانوند را کنار کشیده و به او گفته اگر نفتی‌ها به تو بازی نمی‌دهند به این دلیل است که می‌خواهند تو را خراب کنند، در حالی که این‌طور نیست. من تمام این بازیکنان از جمله پیام صادقیان را از ۱۸ سالگی زیر نظر داشتم و آنها شاگردم بودند. علیرضا بیرانوند برادر من محسوب می‌شود و مشخص است اگر اینگونه با او حرف بزنید به من می‌گوید. آقای صالح، بیرانوند خراب نمی‌شود. این شما هستید که با این کار خودتان را خراب کردید. آینده بیرانوند با من عجین شده و اگر او چند بازی نیمکت نشین بوده برای متنبه شدن است نه چیز دیگر.

منصوریان ادامه داد: من چندین سال برای استقلال بازی کردم و همیشه هم به این تیم وهوادارانش احترام می‌گذارم، اما این درست است که صالح بیاید و به ما حرف زشت بزند؟ دستش را برای ما مشت کند و به سمت ما بگیرد. صالح فکر کرد اگر به علی چینی توهین کند کسی نمی‌بیند، اما این‌طور نیست. میثم مجیدی اشتباه کرد اما او یک بازیکن جوان بود که به نظرم باید بیشتر از این مراقب خودش باشد اما صالح که یک معلم است و الگوی اخلاق محسوب می‌شود نباید این کار را انجام بدهد. او باید بداند پشت این باشگاه پرهوادار هیئت مدیره‌ای حضور دارد که هر کدام از آنها افراد بزرگی بوده، معاون وزیر هستند و همه آنها نیز استقلالی هستند.

وی که به شدت از رفتارهای مجید صالح در ابتدا و انتهای بازی نفت و استقلال ناراحت بود، خاطرنشان کرد: ما هم بلد هستیم که از این رفتارها انجام بدهیم اما این کار را نمی‌کنیم. بعد از بازی که به رختکن رفتم کلی صلوات فرستادم تا آرام شوم که اتفاق بدی رخ ندهد. اکنون هم جا دارد به استقلال و مهدی رحمتی تبریک بگویم. رحمتی واقعا دروازه‌بان بسیار خوبی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج