جاباما
۲۷۰۰۶۷
۵ نظر
۵۰۵۴
۵ نظر
۵۰۵۴
پ

نصب دوربین مخفی در اتاق پرو فروشگاه

سرهنگ «محمدباقر فلسفی» رئیس پلیس امنیت استان کرمان گفت: زنی جوان پس از مراجعه به یکی از بوتیک‌ها و قصد پرو لباس در یکی از اتاق‌های پرو متوجه دوربینی در زیر کاغذ دیواری اتاق پرو می‌شود.

روزنامه ایران: سرهنگ «محمدباقر فلسفی» رئیس پلیس امنیت استان کرمان گفت: زنی جوان پس از مراجعه به یکی از بوتیک‌ها و قصد پرو لباس در یکی از اتاق‌های پرو متوجه دوربینی در زیر کاغذ دیواری اتاق پرو می‌شود.

وی اظهار داشت: پس از شکایت این زن و احضار فروشنده، وی قصد خود را از ارتکاب این عمل چک کردن اتاق پرو از خطر به سرقت بردن لباس‌ها توسط مشتریان ابراز کرد.

سرهنگ «فلسفی» در ادامه با توجه به جرم بودن کار گذاشتن دوربین در اتاق پرو خاطرنشان کرد: از آنجا که کار گذاشتن دوربین در مغازه از لزومات بازدیدهای اداره اماکن است پس کار گذاشتن دوربین در محل اتاق پرو جرم بوده و ممنوع است و با حفظ حریم خصوصی افراد منافات دارد.

وی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شده، توجه شهروندان را به هشدارهای پلیس خواستار شده و از آنان خواست به هنگام مراجعه به اتاق‌های پرو از ایمن بودن آن اطمینان کامل حاصل کرده تا مورد سوء‌استفاده قرار نگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقد بعضیا لجن هستن

    • شاپور مجد

      چرا نام این ذزدان بی ناموس در جمهوری اسلامی مخفی میماند و به مردم .اطلاع رسانی نمی شود .اعدام تنها راه این بی ناموسان و امثال انهاست

      پاسخ ها

      • علی

        اعدام؟ به نظرم یا تو حالت خرابه یا چیزی زدی... ادم ک نکشته؟

    • Aryan

      شايدم دروغ نگفته و نيتش همون بوده

    • میرزا

      احتمال هست که منظور بد نداشته!!! حال اگه عمداً هم گذاشته میخواد چه غلطی بکنه میشه گفت بیماره اعتماد هم به هیچکس نیست بی بندوباری غوغاست گیریم منو نیمه لخت دیدم میخواد چه غلطی بکنه!!!؟؟؟ ممکنه سادیسم داشته باشه؟؟؟ دیگه مغزم داره سوت میشه، این هم برای زنان و دختران عیبه!!! برای مردانی و پسران مث الاغ کیف میکنن!!! البته با پوزش نه همه برای ها!!! خداوندا به داد دختراوزنا برس تو یاری و یاور بی کسونی، به هر گوشه و هر چیز و هر عمل و عکس‌العمل ورفتار گفتار کردار خلاصه صدها کوفت و زهر مار برای این قدر محبوب و مجذوب جامعه عیبه؟؟؟ برای برخی بی سروپا که نام خود را جنس برتر میدانند افتخار!!!؟؟؟ خدایا خدایی تو شکر؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج