۲۷۰۰۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بنیتس: به آینده رئال خوشبین هستم

رئال مادرید دیشب با برتری ۴-۳ در زمین ساختار موفق شد صعودش به عنوان تیم اول گروه A به دور یک هشتم لیگ قهرمانان را حتمی کند.

ورزش سه: رئال مادرید دیشب با برتری ۴-۳ در زمین ساختار موفق شد صعودش به عنوان تیم اول گروه A به دور یک هشتم لیگ قهرمانان را حتمی کند. رئال در شرایطی ۴-۳ پیروز شد که تا دقیقه ۷۸ با نتیجه ۴-۰ از میزبانش پیش بود اما در عرض ۱۰ دقیقه سه گل دریافت کرد تا دقایق پایانی را با اضطراب پشت سر بگذارد.

بنیتس پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:" کمبود زیاد داریم و باید در خیلی چیزها به توازن برسیم. تا دقیقه ۷۸، بازی بسیار خوبی ارائه دادیم و از همه چیز راضی بودم و سپس تمرکزمان را از دست داده و بازی را آسان گرفتیم.

پس از پنالتی که در صحتش شک دارم، همه چیز عوض شد. گل دوم هم که روی کرنر به ثمر رسید برای من عجیب بود و نباید چنین گل هایی دریافت کنیم. وقتی ۴-۰ پیش بودیم، بازیکنان نتیجه را تمام شده دانستند و مرتکب اشتباهات زیادی شدیم."

بنیتس در مورد علت ایجاد تغییرات زیاد در ترکیب اصلی به نسبت ال کلاسیکو و آینده رئال گفت:" بازیکنان بزرگی در تیم دارم و هدفم بالابردن انگیزه رقابت درون تیمی بود. امروز تا دقیقه ۷۸، تمام بازیکنان بخصوص آنهایی که در بازی قبلی نبودند و امروز در ترکیب حصور داشتند، عالی عمل کردند و از آنها راضی بودم. اینها شخصیت و کیفیت بالای خودشان را نشان دادند و هدف من نیز همین بود.

بازیکنان می دانند که در زمین چه کاری باید انجام دهند و همین کار را نیز کردند. تیم من هجومی بازی می کند و گل های زیادی می زند و این روش کاری من است.امروز ۴ گل زدیم و موقعیت های دیگری نیز داشتیم. روش بازی رئال مادرید همین است.

پس از باخت به بارسلونا بازی خوبی را امشب به نمایش گذاشتیم و تا دقیقه ۷۸، نتیجه کسب شده عالی بود و سپس با دو اشتباه، جریان بازی عوض شد؛ با این حال ترجیح می دهم مثبت فکر کنم و نگاهم به آینده، بیش از آنکه نگران کننده باشد، خوشبینانه است. این بازی و اشتباهاتمان را به دقت آنالیز خواهیم کرد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج