جاباما
۲۷۰۱۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برنامه ریزی امیدها برای رقابت‌های انتخابی

آخرین اردوی برون مرزی امیدهای ایران از چند روز دیگر در ترکیه برگزار می‌شود.

ایران ورزشی: آخرین اردوی برون مرزی امیدهای ایران از چند روز دیگر در ترکیه برگزار می‌شود. امیدهای ایران که خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو آماده می‌کنند از روز دهم آذرماه همزمان با تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر راهی ترکیه می‌شوند تا آخرین اردوی برون‌مرزی خود را در این کشور به مدت ۱۰ روز برپا کنند. محمد خاکپور سرمربی امیدها در نشستی که با مسوولان فدراسیون فوتبال داشت، تاکید کرد برای این اردو تمام نفراتی که برای حضور در ترکیب ۲۳ نفر نهایی مد نظرش هستند، باید حاضر باشند به همین خاطر قرار است در فهرستی که بعد از بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر منتشر می‌شود مسافران نهایی ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک معرفی شوند. فهرستی ۲۳ نفره با حضور بازیکنانی همچون جهانبخش، آزمون، عزت‌اللهی و... البته بعید است در ترکیه لژیونرهای تیم امید بتوانند تیم ملی را همراهی کنند به همین خاطر هیچ بعید نیست به جای آنها نفرات دیگری انتخاب و قبل از سفر به قطر از تیم ملی خط بخورند.

مسوولان امید پیگیر مشکل اسماعیلی

مسوولان تیم ملی فوتبال امید ایران برای حل مشکل گذرنامه بازیکن استقلال در حال انجام رایزنی هستند. تیم ملی فوتبال امید ایران برای برپایی اردویی آماده‌‌سازی راهی ترکیه می‌شود. این اردو از ۱۱ آذر شروع خواهد شد. فرشید اسماعیلی هافبک تیم فوتبال استقلال یکی از بازیکنان تیم ملی امید است. گذرنامه این بازیکن چند روز قبل در فرودگاه اهواز مورد سرقت واقع شد. در همین راستا مسوولان استقلال در حال رایزنی هستند تا مشکل گذرنامه این بازیکن حل شود. با توجه به اینکه اسماعیلی عضو تیم ملی امید است و چند روز دیگر باید به ترکیه برود مسوولان امید هم دست به کار شدند تا با انجام اقدامات لازم مشکل گذرنامه را حل کنند.

کی‌روش ناظر کار امیدها

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال پس از اینکه بر سر رفتن به مرخصی در جلسه اضطراری روز پنج‌شنبه گذشته با علی کفاشیان به توافق رسید، یکشنبه شب تهران را به مقصد پرتغال ترک کرد تا حدود ۵۰ روزی را در کشور خود سپری کند. بر همین اساس خبری منتشر شد که حکایت از آن داشت که کی‌روش که به عنوان ناظر تیم امید در رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریو انتخاب شده است، پس از پایان دوران مرخصی خود به صورت مستقیم از پرتغال راهی قطر خواهد شد تا مسابقات انتخابی المپیک را زیر نظر بگیرد. با این حال و طبق آخرین اخبار دریافتی، کی‌روش پس از پایان مرخصی ۵۰ روزه خود و در حالی که حدود یک هفته به آغاز رقابت‌ها باقی مانده، راهی ایران شده و پس از مدت کوتاهی حضور در تهران، همراه با پیروانی، مدیر تیم ملی راهی دوحه قطر خواهد شد. با قطعی شدن حضور کی‌روش در قطر و انتخاب وی به عنوان ناظر تیم امید، به نظر می‌رسد تمام ارکان تیم امید از جمله محمد مایلی‌کهن، مدیرفنی این تیم باید در این رقابت‌ها تحت نظر کی‌روش به فعالیت پرداخته و برنامه‌های خود را با او هماهنگ کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج