جاباما
۲۷۰۱۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توضیحات صالح درباره اتفاقات روز گذشته

بازی استقلال با نفت پر بود از اتفاقات حاشیه ای و جنجالی از جمله درگیری های مربیان دو تیم بر سر شادی بعد از گل مجید صالح.

ورزش سه: دستیار اول پرویز مظلومی به اذعان مربیان نفت بعد از برد استقلال با مشت های گره کرده شادی خاصی مقابل آنها انجام داد که این اتفاق چندان به مذاق آنها خوش نیامد به همین خاطر هجمه ای علیه این مربی به راه افتاد که با واکنش او همراه شد و مجید صالح در گفتگویی اختصاصی با "ورزش سه" به دفاع از خود پرداخت و مدعی شد همکارانش روی نیمکت نفت در قبال شادی طبیعی او زیاده روی کرده اند.

عذرخواهی کردن آدم را کوچک نمی کند

به خدا قسم نه مرتکب قتل شدم نه جرمی انجام دادم که این همه هجمه علیه من به راه انداختند. تنها جرم من شادی بعد از برد تیمم بود آن هم بدون هیچ قصد و غرضی .البته باز با این حال شرایط همکارانم روی نیمکت نفت را درک کردم و گفتم اگر نوع شادی من باعث رنجش خاطر آنها شده عذرخواهی می کنم چون اعتقاد دارم عذرخواهی کردن هیچ وقت آدم ها را کوچک نمی کند. پیش خودم گفتم شاید من متاوجه نبودم و حرکات سهوی ام باعث ناراحتی آنها شده به همین خاطر بارها نه تنها از مربیان بلکه باشگاه نفت از مدیرعامل و هیات امنا و کارمندان گرفته تا بازیکنان عذرخواهی کردم.

خودش به سمت من آمد تا مشاوره بگیرد

برای روشن شدن اذهان عمومی باید به دو مساله اشاره کنم که در بازی دیروز پیش آمد. مساله اول برمی گردد به این که در صحبت های قبل از بازی من و بیرانوند چه حرف هایی رد و بدل شد و این حرف ها چگونه به گوش منصوریان و همکارانش رسید چون بالا پایین کردن یک واو می تواند جنگ به راه بیاندازد. این که گفته می شود من به سمت این دو بازیکن رفتم و آنها را تحریک کردم اصلا صحبت ندارد. خدا را گواه می گیرم و به تمام مقدسات قسم می خورم که اگر هم بیرانوند به سمت من آمد و حرف زد تنها به عنوان مربی و همکار به او مشاوره دادم و نه چیز بیشتر . چون در شان و شخصیت من نیست که بخواهم جور دیگری رفتار کنم.به هر حال من مربی بیرانوند در تیم ملی بودم و او آمد که با من مشورت کند نه این که من بخواهم به سمت او بروم.

به بیرانوند چه گفتم؟

بله من با بیرانوند صحبت کردم اما چیزهایی که مربیان نفت می گویند را به این بچه نگفتم . می توانید از خود او بپرسید.عین حرف هایی که به بیرانوند گفتم این بود که علیرضا تو گلر ملی هستی و باید رفتارت را در میادین مدیریت کنی .الان هم که از رفتار قبلی پشیمان هستی برو و ۴ تا بزرگ تر فوتبال را با خودت ببر تا عذرخواهی ات را باورکنند و این بزرگان برای تو ریش گرو بگذارند. ضمن این که در همین شرایط هم باید با انگیزه بالا تمرین کنی و خودت را آماده نگه داری چون بالاخره روی می رسد که عذرخواهی و پشیمانی تو را باور کنند. به نظر شما این حرف ها بد است؟ دخالت در کار دیگر باشگاه ها و مربیان است؟ این بازیکن شاگرد من بوده و در آن لحظات هم با من درد و دل کرد من هم طبق وظیفه و تجربه ام به او راهکار نشان دادم چون دلم برایش می سوزد.

نه ۹۹ درصد یک درصد به من حق می دادند

بار دیگر تاکید می کنم که یک کلمه نه بیشتر نه کمتر از این حرف ها بین من و بیرانوند رد و بدل نشد چون شان و شخصیت من این گونه نیست که بخواهم در کار یکی از همکارانم دخالت کنم.البته به مربیان نفت خرده نمی گیرم که ناراحت شدند چون ممکن بود من هم اگر این اتفاقات رخ می داد ناراحت می شدم چون این احتمال وجود داشت حرف ها بالا و پایین به گوش شان برسد.اما حرفم این است نه ۹۹ درصد بلکه مربیان نفت به جای این همه شلوغ کاری یک درصد هم برای من حق قائل می شدند که به دفاع از خودم بپردازم نه این که قصاص قبل از قتل داشته باشند.پیش خودشان باید این فکر را می کردند که ممکن است مجید صالح یک درصد نه ۹۹ درصد این حرف ها را نزده باشد پس نباید با آبرو و اعتبار او بازی شود.

چرخش ۳۶۰ درجه ای دوستان را به اشتباه انداخت از هیات رئیسه فدراسیون متشکرم

مساله دوم به شادی بعد از برد استقلال برمی گردد. ما بازی برده ۱-۰ را درست مثل دربی در دقایق تلف شده با ۱-۱ عوض کردیم . ۱۰ نفره بودیم و باید ۳۰ دقیقه دیگر هم مقابل نفت باانگیزه قرار کی گرفتیم .در ضربات پنالتی دو بار عقب افتاده بودیم و ... همه اینها فشار روحی و روانی زیادی به ما وارد کرده بود به همین خاطر وقتی استقلال بازی را برد من ناخودآگاه مشت هایم را گره کردم و چرخشی ۳۶۰ درجه داشتم که یک سمت این چرخش به سمت نیمکت نشینان نفت بود . هیچ قصد و غرضی در کارم نبود اما با این حال وقتی فکر کردم و دیدم ممکن است حرکتم باعث ناراحتی آنها شده چندین بار عذرخواهی کردم چون اعتقاد دارم عذرخواهی انسان ها را کوچک نمی کند بلکه منش آنها را نشان می دهد. ببینید بوق زدن در خیابان جرم نیست اما اگر بوق بزنی و عابری ناراحت شود ناخودآگاه شیشیه را پایین می دهی و عذرخواهی می کنی .این حرکت بزرگی تو را نشان می دهد نه کوچکی ات را به همین خاطر من هم از دیروز تا حالا چندین بار عذرخواهی کردم نه تنها از مربیان نفت بلکه از مدیریت کلان باشگاه و شخص آقای قنبرزاده و ایرانیان که بزرگان فوتبال باشگاه نفت هستند چون هنوز هم می گویم شادی من یک حرکت طبیعی بود بدون هیچ قصد و غرضی برای نیمکت نشینان نفت.

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مثل همیشه به من لطف داشتند و پیشنهاد حضورم در تیم امید را مطرح کردند اما به خود من تا الان چیزی گفته نشده است. بنابراین جدایی ام از استقلال اصلا درست نیست و من به عنوان یک مربی حرفه ای به خاطر تعهدی که به استقلال دارم همچنان وظیفه ام را انجام می دهم و تلاش می کنم تا روزهای خوب استقلال ادامه داشته باشد.باید از لطف اعضای هیات رئیسه که همواره من را لایق همکاری با تیم های ملی کشورم می دانند تشکر و قدردانی کنم اما در حال حاضر فقط و فقط به استقلال فکر می کنم و نه چیز دیگر.

دوستان در نفت زیاده روی کردند

خدا را شکر شرایط در استقلال روبراه است و در تلاش هستیم در هر دو جام داخلی در حد امکان به پیش برویم. بازی دیروز استقلال با نفت می توانست یکی از شب های شیرین زندگی ورزشی من را رقم بزند اما متاسفانه سوء برداشت هایی رقم خورد و دوستان مان روی نیمکت نفت زیاده روی کردند و باعث شدند این شیرینی ها تلخ شود. قتل که نکرده بودم گناهم این بود که برای برد استقلال شادی کردم ضمن این که باز می گویم امکان ندارد حتی اگر بخواهند سرم را بزنند بروم و به بازیکن حریف این حرف هایی که گفتند را بزنم.من ۱۵ سال است مربیسگری می کنم و ۲۲ سال در فوتبال حضور داشتم . در تیم های زیادی کارکردم و با بیشتر بازیکنان هم هنوز ارتباط گرمی دارم. اگر یک نفر را پیدا کردید که بیاید و بگوید مجید صالح به ما هم از این حرف ها زده هر چی بخواهید به شما می دهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج