۲۷۰۲۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جرارد از مشکل بزرگ بنیتس می‌گوید

اسطوره باشگاه لیورپول تاکید کرد که رافائل بنیتس نمی تواند با بازیکنان بزرگ رئال کنار بیاید و این دلیل اصلی ناموفق بودن این مربی در کهکشانی‌هاست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسپورت ۳۶۰، رافائل بنیتس در فصل جابجایی تابستانی به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شد. از همان روزهای نخست انتخاب این مربی اسپانیایی به عنوان سرمربی رئال، خبرهای زیادی درباره اختلاف او با ستاره‌های بزرگ رئال مادرید به ویژه کریستیانو رونالدو به گوش رسید.

بنیتس نتوانسته با رئال‌مادرید نتایج خوبی به دست آورد و هر چند خود او خبر اختلاف با ستاره‌های بزرگ تیمش را رد کرده است اما به نظر می رسد او نمی تواند با بازیکنان بزرگ کنار آید.

استیون جرارد اسطوره باشگاه لیورپول که سابقه کار کردن با بنیتس را دارد درباره این مربی بزرگ گفت: بنیتس از نظر من مربی بزرگی است اما او نمی تواند با بازیکنان بزرگ کنار آید. تنها چیزی که برای این مربی اهمیت دارد تیم است و تنها به کارهای گروهی و مصلحت تیم فکر می‌کند اما رئال مادرید تیمی است که بازیکنان بزرگ در آن محوریت دارند. به ویژه کریستیانو رونالدو که چهره بسیار تاثیر‌گذاری در این تیم است.

او ادامه داد: بنیتس مربی نیست که به مهارت‌های فردی بازیکنان و چهره‌های تاثیر‌گذار و سرنوشت‌ساز توجه کند چرا که فلسفه او بر پایه توجه به خود تیم است. این وظیفه رافائل بنیتس است که با ستاره‌های رئال کنار آید و نه برعکس.

رئال مادرید در دیدار برابر با شاختار دونتسک اوکراین در لیگ قهرمانان اروپا شب سختی را پشت سر گذاشت و با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج