۲۷۰۲۲
۹ نظر
۵۰۱۹
۹ نظر
۵۰۱۹
پ

چه كسی گفته این رنگ‌ها به همه می‌آیند؟

طرح‌های بی‌نظیر، تركیب رنگ‌هایی كه فكرشان را نمی‌كنید، مدل‌های بدون قرینه كاری و كاملا رها از قید و بند، ویژگی شال‌های دزیره است؛ شال‌هایی كه سپیده ریحانی آنها را طراحی می‌كند

چه كسی گفته این رنگ‌ها به همه می‌آیند؟


برترین ها: طرح‌های بی‌نظیر، تركیب رنگ‌هایی كه فكرشان را نمی‌كنید، مدل‌های بدون قرینه كاری و كاملا رها از قید و بند، ویژگی شال‌های دزیره است؛ شال‌هایی كه سپیده ریحانی آنها را طراحی می‌كند

چه كسی گفته این رنگ‌ها به همه می‌آیند؟

نه قرمز، نه آبی

این یك طرح كاملا مدرن است و بعد از شال خردلی فیروزه‌ای، پرطرفدار‌ترین شال است. در طراحی آن از نوار پهنی استفاده كردم كه برای یك مانتو از خرازی خریده بودم. نوار را تكه‌تكه كردم. مربع‌ها را از آن درآوردم و بقیه تكه‌هایش را جای دیگری به كار بردم. آبی‌اش با سرمه‌ای هماهنگ است و قرمزش نیز ‌رنگ همین قرمز است كه در شال استفاده شده.


چه كسی گفته این رنگ‌ها به همه می‌آیند؟

گرم و سرد در كنار هم

این مدل یكی از پرفروش‌ترین شال‌هایم است. ویژگی‌اش این است كه در طراحی آن از ۲‌رنگ كاملا متضاد استفاده شده، ۲ رنگی كه از ۲ خانواده متفاوت هستند و یكی از آنها كاملا سرد و دیگری گرم است. در تركیب با هم گرما و سرمای این ۲ رنگ گرفته می‌شود. رنگ زرد كوچك‌تر است و در آن سرمه‌ای كار شده كه با آبی تناسب داشته باشد. در بخش آبی هم برای همراهی با زرد، طلایی كار شده. آن را با مانتوی قهوه‌ای و سرمه‌ای راحت می‌شود هماهنگ كرد.


چه كسی گفته این رنگ‌ها به همه می‌آیند؟

شاد و زیبا باشید

تركیب سرمه‌ای- قهوه‌ای را خیلی دوست دارم و در این شال دقیقا از همین تركیب استفاده كرده‌ام. نواری كه در این شال كار شده، طرح‌هایی شبیه طرح‌های دوره ساسانی دارد. شابلونش را به دلیل حس و حال سنتی كه دارد، خیلی دوست دارم. طرح كوچكی از آن را در طرف دیگر شال هم كار كرده‌ام. رنگ خاص نوار كه در آن رنگ قرمز به كار رفته است، بی حس و حالی سرمه‌ای و قهوه‌ای را شكسته و آنها را به هم مرتبط كرده است.


چه كسی گفته این رنگ‌ها به همه می‌آیند؟

مشكی نباید ساده باشد

همه خانم‌ها شال مشكی را ساده سر می‌كنند اما رنگ‌های روشن و شاد، رنگ‌هایی مثل طلایی، سبز و زرد، روی مشكی خودشان را خیلی خوب نشان می‌دهند. پارچه طرح‌دار را انتخاب كردم و نواری را از آن درآوردم و نوار را با چسب‌پارچه روی آن نصب كردم و این چاپ‌ها را با رنگ‌های براق روی شال كار كردم تا طراحی آن كامل شود.


چه كسی گفته این رنگ‌ها به همه می‌آیند؟

هارمونی قهوه‌ای‌ها

در این شال ۳ رنگ قهوه‌ای، كرم تیره و كرم روشن كنار هم كار شده است. در این طرح اول می‌خواستم فقط قهوه‌ای و كرم روشن كار كنم اما بعد حس كردم این كرم تیره، هماهنگی را كامل می‌كند. قهوه‌ای تیره با سبز و قرمز هماهنگی خوبی دارد. آن‌وقت یك طرح روشن در قسمت تیره گذاشتم كه خودش را نشان دهد و پارچه‌ای را كه در بخش تیره بود، در قسمت روشن بین ۲‌رنگ كرم تكرار كردم. با این كار بین تیره و روشن‌ها هماهنگی ایجاد شد. برای اینكه قسمت روشن هم خالی نباشد چند طرح در آن كار كردم. این شال با مانتوی مشكی، سرمه‌ای، آبی فیروزه‌ای و سبز هماهنگ می‌شود.


چه كسی گفته این رنگ‌ها به همه می‌آیند؟

دوستش خواهید داشت

قرمز، طوسی، مشكی، تركیب بسیار زیبایی است. این شال با مانتوی مشكی، طوسی، زغالی و حتی قرمز خوب هماهنگ می‌شود و رنگ آن برای جوان‌ها عالی است. علاوه‌بر این، طرح گل آن باعث می‌شود بتوانید آن را با مانتوهای مدرن به خوبی هماهنگ كنید و به یاد داشته باشید تركیب آن با مانتوی سنتی یا مجلسی مناسب به‌نظر نمی‌رسد.


چه كسی گفته این رنگ‌ها به همه می‌آیند؟

قرینه و كمیاب

این طرح چاپی ندارد و روی آن را با دست نقاشی كرده‌ام. رنگ زرشكی و كرم خیلی گرم بود به همین دلیل در آن كمی سبز و آبی كار كرد‌ه‌ا‌م كه رنگ كلی شال كمی سرد شود. این كار به طور استثنا قرینه است و بین كارهایم منحصربه‌فرد محسوب می‌شود.


چه كسی گفته این رنگ‌ها به همه می‌آیند؟

حس آشنای سفال

برای طراحی این شال، چاپ را روی یك پارچه دیگر انجام دادم، دورش را بریدم و آن را روی پارچه مشكی چسباندم. با آبی فیروزه‌ای و طلایی كار كردم كه خودش را خوب روی مشكی نشان دهد. دركل از قرینه خوشم نمی‌آید و همان‌طور كه می‌بینید، در قید و بند قرینه‌سازی نیستم. تركیب رنگ این شال، از رنگ سفال‌های اصفهان استفاده شده و كاملا حس ایرانی دارد.


چه كسی گفته این رنگ‌ها به همه می‌آیند؟

زنده شدن رنگ‌ها

تمام كاری كه روی این مدل روسری انجام شده، چاپ است و در طراحی آن از تكه‌دوزی استفاده نشده است. طوسی، رنگ خنثی است و با طلایی و قرمز خودش را خوب نشان می‌دهد. این ۲ رنگ، رنگ طوسی را زنده می‌كنند. اگر فقط طلایی در آن به‌كار می‌رفت، رنگ روسری سرد جلوه می‌داد. اما قرمز كنتراست را بیشتر می‌كند و رنگ روسری را گرم می‌كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • fire flower

      نميشه اين كسي كه مدل مانتو و شال انتخاب مي كنه رو عوض كنين!!!!
      خواهش مي كنم يه آدم با سليقه بيارين اينا كه خيلي زشته...

      پاسخ ها

      • Mami

        عزیزم،انقدر هم بد نبود.از حق نگذریم بعضی هاش قشنگ بود.دوباره نگاه کن.مهربون تر .

      • fire flower

        مامي جون حالا كه مهربونتر ديدم ، از اون قرمز و سرمه اي خوشم اومد ،اما بقيش با سليقم جورنيست.

      • Mami

        مهربونم.

    • هما

      من كه خيلي خوشم اومد. انصافا اين دفعه سليقه به خرج دادين. خيلي شالهاي قشنگيند.

    • امیتریس

      من فقط از طرحاش خوشم اومد.ولی رنگا افتضاح بود

    • reyhoon

      فقط مشکی...

    • نیره

      منحصر به فرد بود

    • بدون نام

      خوب بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج