۲۷۰۴۴۸
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

وحشت ترکیه از اس ۴۰۰ روسیه

رجب طیب اردوغان در مصاحبه به شبکه سی‌ان‌ان (CNN) با لحن حق به جانبی ادعا کرد اگر روسیه هواپیماهای ترکیه را در سوریه بیاندازد، واکنش نشان خواهد داد!

جام نیوز: رجب طیب اردوغان در مصاحبه به شبکه سی‌ان‌ان (CNN) با لحن حق به جانبی ادعا کرد اگر روسیه هواپیماهای ترکیه را در سوریه بیاندازد، واکنش نشان خواهد داد!

اظهارات وحشت‌زده مقامات ارشد ترکیه در حالی ادامه دارد که روسیه مصمم است تا سامانه‌های دفاع موشکی پیشرفته اس ۴۰۰ را در پایگاه هوایی خود در سوریه مستقر کرده و قاطعانه اعلام کرد که با هرگونه تهدید هوایی به شدت برخورد خواهد کرد.

در این میان اما اظهارات عجیب رئیس جمهور تُرک حامی تروریسم باعث حیرت افکار عمومی شده است. رجب طیب اردوغان در مصاحبه به شبکه سی‌ان‌ان (CNN) با لحن حق به جانبی ادعا کرد اگر روسیه هواپیماهای ترکیه را در سوریه بیاندازد، واکنش نشان خواهد داد!

اردوغان که بجای عذرخواهی کردن، لاف در غریبی می‌زند؛ با هشدار به مسکو مدعی شد: «اگر جنگنده‌های ترکیه با سامانه‌های اس ۴۰۰ موشکی روسیه در صورت نقض حریم هوایی سوریه منهدم شوند؛ این کشور واکنش نشان خواهد داد.»

خبرگزاری روسی تاس (TASS) این سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های سران تُرک با رسانه‌های غربی را در جهت توجیه ساقط کردن جنگنده روسی در حریم هوایی سوریه دانسته و نوشت اردوغان بعد از این حادثه، حتی ادامه یافتن روابط با روسیه را خواستار شد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فكر كن بتونه واكنش نسون بده، روسيه رسما گفته هواپيماي تركيه تو آسمون سوريه باشه ميزنه، بخاطر همينم كليه پروازهاي ترك تو آسمان يوريه لغو شده، اونوقا باز اردوغان حرف از تهديد ميزنه؟؟!

    • بدون نام

      کسی که خربزه میخوره پای لرزش هم بایدبه ایسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج