جاباما
۲۷۰۵۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

محمدی: یزدانی ثابت کرد حقش طلا بود

سرمربی کشتی آزاد بیمه رازی گفت: رضا یزدانی با کشتی خوبی که مقابل حریف آمریکایی گرفت ثابت کرد که اگر در المپیک مصدوم نمی‌شد حقش مدال طلا بود.

خبرگزاری فارس: سرمربی کشتی آزاد بیمه رازی گفت: رضا یزدانی با کشتی خوبی که مقابل حریف آمریکایی گرفت ثابت کرد که اگر در المپیک مصدوم نمی‌شد حقش مدال طلا بود.

غلامرضا محمدی پس از قهرمانی تیمش در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان گفت: این قهرمانی را به مردم ایران تبریک می‌گویم و خوشحالم که جام قهرمانی را برای دومین سال متوالی در ایران نگه داشتیم و امیدوارم این نتایج زمینه ساز موفقیت کشتی گیران کشورمان در بازی‌های المپیک باشد.

وی ادامه داد: امسال نسبت به سال قبل تیم‌های خوبی امده بودند به طوری که دیدار ما مقابل تیم کفایتی در مرحله نیمه نهایی بسیار حساس و نزدیک شد و تلنگر خوبی برای ما بود. هرچند که به دو کشتی گیر اصلی خود برای حضور در فینال استراحت داده بودیم اما دو سه کشتی گیر ما هم عملکرد خوبی نداشتند.

محمدی درباره عملکرد رضا یزدانی گفت: یزدانی با پیروزی مقتدرانه مقابل قهرمان المپیک ثابت کرد که اگر در لندن مصدوم نمی‌شد حقش مدال طلا بود. باید از مسئولان تیم بیمه رازی تشکر کنم که از روی عشق و بدون هیچ چشمداشتی به کشتی کمک می‌کنند چون از جنس این رشته هستند خوشبختانه ارتباط خوبی هم با مسئولان فدراسیون کشتی برقرار شده است که امیدواریم تداوم داشته باشد.

سرمربی بیمه رازی تصریح کرد: برای اولی بار است که یک حامی مالی در هر دو رشته آزاد و فرنگی سرمایه گذاری می‌کند و امیدواریم تیم کشتی فرنگی ما هم در جام باشگاه های جهان که طی روزهای آینده برگزار می‌شود این قهرمانی را تکرار کند.

محمدی در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهادی برای حضور در تیم ملی در بازی‌های المپیک به او شود خواهد پذیرفت گفت من متعلق به کشتی هستم و هرچه داریم از کشتی است و اگر شرایط فراهم باشد هرجا که بتوانم خدمت کنم دریغ نمی‌کنم چرا که اعتقاد د ارم برای غلامرضا محمدی تنها خط قرمز کشتی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج