جاباما
۲۷۰۵۳۹
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

خواننده سرشناس زیرزمینی مجاز شد

یک خواننده و آهنگساز با سابقه پس از سالها فعالیت در حوزه موسیقی کشور، با اخذ تمام مجوزهای لازم، سرانجام توانست به جرگه خواننده‌های مجاز بپیوندد و آلبوم رسمی‌اش را به زودی در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد کرد.

موسیقی ما: یک خواننده و آهنگساز با سابقه پس از سالها فعالیت در حوزه موسیقی کشور، با اخذ تمام مجوزهای لازم، سرانجام توانست به جرگه خواننده‌های مجاز بپیوندد و آلبوم رسمی‌اش را به زودی در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد کرد.

کاوه آفاق که در سال‌های گذشته با انتشار اختصاصی آثاری چون:شال، اتاق آبی، مخمصه و… در موسیقی ایران، توانست به خوبی مورد توجه علاقمندان موسیقی قرار بگیرد و نظرها را به خود جلب کند، با همکاری مسئولین و مقامات فرهنگی کشور همه مجوزهای لازم برای فعالیت رسمی در کشور را اخذ کرده است و به زودی نخستین آلبوم رسمی این هنرمند در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

خواننده سرشناس زیرزمینی مجاز شد

کاوه آفاق که سال گذشته با خواندن تیتراژ فیلم «رخ دیوانه» در سینمای ایران نیز به خوبی دیده و شنیده شد و در جشنواره فیلم فجر سال قبل، باردیگر قابلیت‌هایش را در فیلم «ابوالحسن داوودی» به نمایش گذاشت، قصد دارد با گلچینی از بهترین آثار سالهای گذشته و البته آثاری جدید در نخستین آلبومش، به دیدار دوستداران خود در فضای رسمی کشور بیاید و در این مسیر «مهدی میرزاباقریان» (مدیر عامل موسسه فرهنگی سوته دلان) مدیریت برنامه‌های این خواننده و امور اجرایی آلبوم و کنسرت‌هایش را بر عهده دارد و «سیدمحمدحسین تفرشی» نیز به عنوان تهیه کننده در این مجموعه حضور دارد.

خواننده و آهنگساز قطعه «ایران» که دو سال پیش در جشنواره موسیقی مقاومت توانست با اجرایی پرطرفدار، نخستین کنسرت رسمی خود را درفضای باز برج میلاد روی صحنه ببرد و به عنوان نخست این جشنواره دست یابد، قصد دارد قطعا تا انتهای امسال نخستین کنسرت مستقل خود را نیز در تهران روی صحنه ببرد و برنامه ریزی‌های زیادی را نیز برای این برنامه مدنظر قرار داده است.

کاوه آفاق پیش از این با بازی و ایفای نقش در دو تئاتر «درخت بلوط» و «نمایش خاکستری»، قابلیت‌هایش در عرصه نمایش و تئاتر را نیز به رخ کشیده بود و همچنین با برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی از نقاشی‌های خود در سبک‌های مختلف، هنر خود را در سایر شاخه‌های هنری در اختیار دوستدارانش قرار داده بود.

آفاق در تلاش است در آلبومی که تمام قطعاتش را خودش ساخته، با اثری در خور توجه به دیدار دوستدارانش برود و در این راه علاوه بر اینکه در روزهای آینده قصد دارد تیزرها و موزیک ویدئوهای مجوزداری را منتشر کند، برای برگزاری کنسرت‌های رسمی‌اش در تهران و شهرستان نیز برنامه ریزی‌های مفصلی را انجام داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      کی هستن این آقا ؟ من تابحال اسمشو نشنیدم

    • علی جاورسیان

      چه سرشناسی که من تا حالا اسمش رو نشنیدم...عجب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج