جاباما
۲۷۰۶۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش صادقی به درگیری‌اش با احمدزاده

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من و احمدزاده با هم درگیر نشدیم چرا که بیشتر مواقع به طور جدی با هم شوخی می‌کنیم!

خبرگزاری فارس: ایمان صادقی درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی این تیم مقابل نفت تهران گفت: خوشبختانه شرایط خوبی در تیم حاکم است و بازیکنان از آمادگی مناسبی بهره می‌برند. همه تمرکز ما بر روی بازی با نفت است و روی نقاط ضعف این تیم کار می‌کنیم . باید بتوانیم از موقعیت‌هایی که مقابل این تیم بدست می‌آوریم استفاده کنیم تا یک برد خوب دیگر را کسب کنیم.

وی ادامه داد: قبول دارم که بازی سختی مقابل نفت در پیش داریم اما باید این تیم را ببریم. ما تا پایان نیم فصل سه بازی در تهران داریم که اگر این سه بازی را با برد پشت سر بگذاریم می‌توانیم به رده‌های بالای جدول نزدیک شویم. به همین دلیل باید در زمین تختی از سد نفت بگذریم.

صادقی درباره شایعاتی مبنی بر جذب دروازه‌بان در نیم فصل دوم توسط مسئولان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خود برانکو با بازیکنان صحبت کرد و گفت که فقط به جای مرحوم نوروزی یک بازیکن می‌گیریم و اعلام کرد که این حرف‌ها همه شایعه است. برانکو در جمع بازیکنان خطاب به همه گفت که از شرایطی که در حال حاضر بازیکنان دارند راضی است و بحث حضور دروازه‌بان در پرسپولیس را تکذیب کرد.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس درباره شرایط خودش در این تیم افزود: خوشبختانه شرایط بدنی ام خیلی خوب است و هر روز بهتر از دیروز می‌شوم. در روزهای ابتدایی حضورم در پرسپولیس خیلی با تیم هماهنگ نبودم و نیاز به زمان داشتم تا بتوانم خودم را با سایر بازیکنان هماهنگ کنم. در حال حاضر هم خوشبختانه شرایطم بهتر از قبل است و آماده هستم که هر زمان برانکو صلاح بداند درون دروازه پرسپولیس بایستم.

وی در مورد درگیری لفظی‌اش با فرشاد احمدزاده در تمرین روز گذشته که با وساطت کریم باقری مربی پرسپولیس به پایان رسید اظهار داشت: درگیری در کار نبود من و فرشاد همیشه با هم شوخی می‌کنیم و برای هم کری می‌خوانیم. موضوع حادی نبود ولی برخی رسانه‌ها بی جهت آن‌را بزرگ کردند. من و فرشاد بیشتر مواقع به طور جدی با هم شوخی می‌کنیم! باید بگویم که ما دو نفر نزدیک به ۱۰ سال است که با هم دوست هستیم و از ۱۳ سالگی همدیگر را می‌شناسیم و مسئله خاصی بین ما دو نفر نبود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج