۲۷۰۶۳۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

۵۰ بازیکن برتر سال ۲۰۱۵ از نگاه گل (۵)

طرفداری: سایت بین المللی گل، مطابق هرسال لیستی از ۵۰ بازیکن برتر سال خود اعلام و آن ها را رده بندی می کند، که در چند بخش، با این بازیکنان آشنا خواهید شد. در این بخش، به بازیکنان رده ۹ تا رده ۱ خواهیم پرداخت.

۹- پل پوگبا

50 بازیکن برتر سال 2015 از نگاه گل (5)

تنها با ۲۲ سال سن، او با تکنیک و فیزیک بسیار عالی خود، روز به روز در حال پیشرفت است. او یکی از عوامل اصلی قهرمانی یوونتوس در سری آ و کوپا ایتالیا در فصل گذشته بود و نقش بسیار مهمی در رسیدن یوونتوس به فینال تاریخی لیگ قهرمانان خود داشت. او در سال ۲۰۱۵ از رده سی و هشتم، به رده نهم رسیده است.

۸- کارلوس توز

50 بازیکن برتر سال 2015 از نگاه گل (5)

ممکن است که او ۳۱ ساله باشد اما او یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر دنیا است که می تواند هر مدافعی را به زحمت بیاندازد. اما او در فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت تا پس از سال ۲۰۱۱، دوباره به جمع ۵۰ بازیکن برتر گل برسد. عملکرد عالی او در یوونتوس در فصل گذشته وی را به ترکیب آرژانتین برای کوپا آمریکا ۲۰۱۵ رساند و پس از آن، وی تصمیم گرفت تا به سرزمین مادری خود و به بوکا جونیورز بپیوندد.

۷- آرتورو ویدال

50 بازیکن برتر سال 2015 از نگاه گل (5)

او که برای سومین فصل پیاپی در جمع ۱۰ بازیکن برتر قرار دارد، به یوونتوس در راه دوگانه فصل گذشته و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان کمک بسیار زیادی کرد. این هافبک با تجربه پس از طعم تلخ شکست برلین برابر بارسلونا، توانست با تیم ملی اش به کوپا آمریکا ۲۰۱۵ برسد و پس از آن، به بایرن مونیخ رفت. جایی که جام های زیاد دیگری در انتظار او خواهد بود.

۶- توماس مولر

50 بازیکن برتر سال 2015 از نگاه گل (5)

مهاجم های زیادی مثل مولر در پیدا کردن فضا و بدست آوردن موقعیت در محوطه جریمه وجود ندارد. منچستریونایتد در تابستان گذشته به دنبال این مهاجم بایرن مونیخ بود اما باواریایی ها مشخصا علاقه ای به فروش وی نداشتند. او قطعا در حال حاضر در بهترین فرم خود قرار دارد، رده ششم رنکینگ بهترین بازیکن های سال از نگاه سایت گل است.

۵- ادن هازارد

50 بازیکن برتر سال 2015 از نگاه گل (5)

۲۴ پله صعود نسبت به سال گذشته برای بازیکنی که ۱۴ گل و ۱۰ پاس گل در تیم چلسی در فصل گذشته به ثمر رساند و به قهرمانی این تیم کمک زیادی کرد. این بازیکن ۲۴ ساله در تیم ملی خود نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و یکی از ارکان تیمش در صعود به یورو ۲۰۱۶ بوده است.

۴- نیمار

50 بازیکن برتر سال 2015 از نگاه گل (5)

مردی که به عنوان جانشین مسی و رونالدو به عنوان بهترین بازیکن بعدی دنیا از او یاد می شود، در حال حاضر نشان می دهد که چرا در برزیل به عنوان یک سوپر استار شناخته می شود. او در سال ۲۰۱۵ از رده ۳۰ ام به چهارم آمده است. وی در فصل گذشته ۳۴ گل در تمامی رقابت ها به ثمر رساند و در فصل جاری نیز پس از مصدومیت مسی، جای او را به خوبی پر کرد.

۳- لوئیس سوارز

50 بازیکن برتر سال 2015 از نگاه گل (5)

مردی که اکثرا ثبات داشته است، در تیم جدید خود، بارسلونا نیز درخشیده است. این مرد اروگوئه ای که مثلث MSN را با مسی و نیمار تکمیل کرد، در راه سه گانه بارسا با دو هم تیمی خود هر تیمی را از پیش روی برداشتند. این مهاجم در سال جدید از رده هفته به رده سوم رسیده است.

۲- کریستیانو رونالدو

50 بازیکن برتر سال 2015 از نگاه گل (5)

مهاجمی که به تازگی رکورد رائول را به عنوان بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید شکسته است، هیچ نشانی از افت در ۳۰ سالگی ندارد. این مهاجم در فصل گذشته توانست ۶۳ گل به ثمر برساند اما این گل های پیاپی از او، وی را به هیچ جام معتبری نرساند تا فصل گذشته برای رونالدو، فصل بی جامی وی باشد.

۱- لیونل مسی

50 بازیکن برتر سال 2015 از نگاه گل (5)

پس از یک سال نسبتا ضعیف به دلیل استانداردهای فوق العاده بالای مسی، او در سال ۲۰۱۵ دوباره توانایی فوق العاده خود را نشان داد. شماره ۱۰ بارسلونا، در کسب سه گانه بارسلونا نقش اصلی را داشت و توانست ۵۸ گل در تمامی مسابقات فصل گذشته به ثمر برساند و سپس به کوپا آمریکا رفت. جایی که با آرژانتین به فینال رقابت ها رسید و باارزش ترین بازیکن این رقابت ها نیز لقب گرفت. برای چهارمین بار، رکورد سایت گل، او بهترین بازیکن سال ۲۰۱۵ از نظر وبسایت گل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج