۲۷۰۶۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ناراحتی رودریگس از بنیتس

رسانه‌های اسپانیایی از اختلاف خامس رودریگس با رافائل بنیتس سرمربی رئال مادرید نوشتند و اعلام کردند که این بازیکن از شرایط خود در رئال راضی نیست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روزنامه آس، یکی از بازیکنانی که به نظر می‌رسد از حضور رافائل بنیتس در رئال مادرید خوشحال نیست، خامس رودریگس است.

این بازیکن کلمبیایی در دوران کارلو آنچلوتی معمولا در ترکیب اصلی رئال مادرید به میدان می‌رفت و بازیهای درخشانی را هم برای این تیم به نمایش می‌گذاشت اما رافائل بنیتس علاقه زیادی به او ندارد و با وجود رها شدن از دوران آسیب دیدگی همچنان اصرار دارد که این بازیکن گرانقیمت کار را از روی نیمکت ذخیره‌ها آغاز کند.

روزنامه آس اسپانیا که نزدیک به باشگاه رئال مادرید است فاش کرد که رودریگس از شرایط خود در رئال راضی نیست و ممکن است که به جدایی از این تیم فکر کند.

به نوشته روزنامه آس ستاره گرانقیمت رئال مادرید احساس می‌کند که رافائل بنیتس به او ظلم می‌کند چرا که با وجود آمادگی بالا او را در ترکیب اصلی قرار نمی‌دهد.

روزنامه آس اسپانیا همچنین نوشت که این بازیکن کلمبیایی از حقوق خود در رئال مادرید هم راضی نیست و از سران این باشگاه خواسته تا حقوق او را افزایش دهند اما هنوز هیچ جوابی دریافت نکرده است.

رودریگس بازیکن مورد علاقه فلورنتینو پرس است تا جایی که رئیس باشگاه رئال مادرید برای جذب او حاضر شد که قید دی‌ماریا آماده را بزند تا این بازیکن را در ترکیب اصلی خود ببیند. او دومین سال حضورش در رئال مادرید را پشت سر می‌گذارد و تا حدودی عملکرد خوبی در این تیم اسپانیایی داشته است اما به نظر می رسد که رافائل بنیتس با او به مشکل خورده است و اعتقادی به این بازیکن ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج