۲۷۰۶۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بررسى شش مدعى فتح ليگ قهرمانان اروپا

بازى هاى مرحله گروهى رقابت هاى ليگ قهرمانان دنبال شد و تيم هاى مدعى توانستند تا حدودى حضور خود در مرحله يك هشتم نهايى را مسجل نمايند، اما با نگاهى به مرحله گروهى اين رقابت ها كدام تيم ها را مى توان مدعى اصلى فتح ليگ قهرمانان اروپا در اين سال دانست؟

طرفدارى: با نگاهى به عملكرد تيم ها در مرحله گروهى رقابت هاى ليگ قهرمانان اروپا در فصل جارى مى توان تا حدودى مدعيان اصلى كسب عنوان قهرمانى در اين معتبرترين رقابت هاى باشگاهى در فوتبال جهان را شناسايى نمود. اما نويسندگان و كارشناسان فوتبال سايت Eurosport از كشورهاى مختلف در اين زمينه چه نظرى دارند؟ آنها شانس نمايندگان كشور مطبوع خود را در اين رقابت ها چگونه ارزيابى مى نمايند؟ اين يادداشت به بررسى نظرات كارشناسان سايت Eurosport در اين زمينه مى پردازد.

يك- بارسلونا (Cristian Maxedo / Euro sport Spain ):

بارسلونا مدافع عنوان قهرمانى رقابت هاى ليگ قهرمانان اروپا اين روزها از فرم فوق العاده اى برخوردار است، با وجود اينكه حتى تا قبل از رويارويى مقابل رم، ليونل مسى فوق ستاره خود را براى چندين بازى متوالى در اختيار نداشته است. حتى بارسلونا بدون حضور كامل وى در بازى الكلاسيكو مقابل رئال مادريد نيز نمايش مقتدرانه اى از خود بروز داد. علاوه بر حضور دوباره ليونل مسى بارسا همچنين بهترين زوج خط حمله دنيا متشكل از نيمار و سوارز را در اختيار دارد كه مى توانند در هر بازى تفاوت ها را رقم زنند. لوئيز انريكه سرمربى تيم نيز ايده هاى فوتبالى پپ گوارديولا سرمربى سابق بارسا را به مراتب تكميل نموده و بهبود بخشيده است.

دو- بايرن مونيخ (Florian Bogner / Eurosport Germany ):

بايرن مونيخ را مطابق روال سال هاى گذشته در اين فصل نيز از مدعيان اصلى فتح ليك قهرمانان محسوب مى شود و براى اين منظور سران باشگاه در تابستان گذشته كادر خود را به شكلى منطقى تقويت نموده و سعى داشته اند كه از وابستگى شديد اين تيم به ستارگانى نظير آرين روبن و فرنك ريبرى بكاهند. دو بازيكنى كه غيبت آنها در اواخر فصل گذشته تاثير جبران ناپذيرى بر ناكامى مونيخى ها در اين رقابت ها داشته است.

به نظر مى رسد بازيكنان تيم نيز در اين فصل به صورت كامل ترى ايده هاى فوتبالى پپ گوارديول سرمربى خود را درك كرده اند و به صورت كامل ترى درخواست هاى وى را در زمين اجرا مى نمايند. زوج روبرت لواندوفسكى و توماس مولر نيز در خط حمله مونيخى با به ثمر رساندن سى و نه گل آمار فوق العاده اى از خود بر جاى گذاشته و داگلاس كاستاى برزيلى نيز با پاس هاى منجر به گل خود نقش مهمى در قدرت ييشتر تهاجمى مونيخى ها داشته است. مشكلات و ضعف مونيخى ها در عمق خط دفاعى نيز به مراتب كمتر شده و اگر شرايط به همين منوال باقى بماند، مونيخى ها را مى توان از مدعيان اصلى قهرمانى در فينال ميلان دانست.

سه- يوونتوس (Davide Bighiani/Eurosport Italy ):

بازيكنان يوونتوس تجربيات خوبى را از رقابت هاى فصل گذشته ليگ قهرمانان اروپا و حضور در فينال برلين اندوخته اند. با پيوستن ماريو ماندژكيچ و سامى خديرا دو بازيكن باتجربه به تيم اضافه شده اند كه مى دانند چگونه مى توان در اين رقايت ها به قهرمانى رسيد. پيروزى مقابل منچسترسيتى نيز نشان داد كه چه كاراكتر و پتانسيل بزرگى در شاگردان ماسيمو آلگرى نهفته است. در سرى آ تورينى ها بعد از شروعى نه چندان مناسب در حال صعود به رده هاى بالايى جدول هستند، اما تمركز تيم بيشتر بر روى ليگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است، چون اين عنوان تنها عنوان مهمى است كه جيانلوئيجى بوفون كاپيتان تيم به آن تا كنون دست نيافته است.

چهار- منچسترسيتى (Alex Chick/EUrosport England ):

منچسترسيتى قدرتمندترين تيم قدرتمندترين ليگ فوتبال اروپا محسوب مى گردد، با اين وجود اين تيم در سال هاى اخير همواره در مرحله گروهى اين رقابت ها با برخوردارى از قرعه اى سخت چندان موفق نبوده و يا در مراحل يك هشتم نهايى با برخورد به بارسلونا از دور رقابت ها كنار رفته است. اما در فصل جارى شرايط اندكى متفاوت شده و احتمال صعود اين تيم از مرحله گروهى بسيار بالا به نظر مى رسد. عملكرد تيم مانول پلگرينى اما در ماه هاى اخير با فراز و نشيب فراوانى به همراه بوده است، اما محور كمپانى، توره، سيلوا و آگوئرو در منچسترسيتى در روزهاى خوب خود كاملا شكست ناپذير به نظر مى رسند.

پنج- رئال مادريد (Cristian Maxedo / Eurosport Spian ):

رئال مادريد را مى بايست در هر فصل از مدعيان اصلى كسب قهرمانى در ليگ قهرمانان اروپا دانست. كادر مادريدى ها در اين فصل فوق العاده است، با وجود اينكه رافائل بنيتز سرمربى اين تيم همچنان نتوانسته بهترين عملكرد و پتانسيل ممكن را از اين تيم به نمايش گذارد. رئل مادريد رقيبى است كه همه حريفان بايد مقابل آن ترسى به دل داشته باشند و اين تيم را هرگز نمى توان از جمع مدعيان فتح ليگ قهرمانان خط زد.

شش- پاريس سن ژرمن (Maxime Dupuis / Eursosport France ):

منحنى عملكرد پاريس سن ژرمن در اين هفته ها حالت تصاعدى داشته است، يك شكست در مرحله يك چهارم نهايى مقابل چلسى و دو شكست مقابل بارسلونا عملكرد پاريسى ها در سال هاى اخير رقابت هاى ليگ قهرمانان اروپامحسوب مى گردد. اين تيم در اين فصل به خوبى خود را تقويت نموده و قوى ترين نمايش را در قياس با سال هاى گذشته از خود ارائه داده است. بازى هاى اخير اين تيم مقابل رئال مادريد نيز به خوبى اين مسئله را به اثبات مى رساند. اما با توجه به اينكه اين تيم در دوئل مستقيم با رئال مادريد شكست خورده است، احتمال برخوردارى از قرعه اى سخت در مرحله يك هشتم نهايى، اين تيم را به شدت تهديد مى نمايد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج