۲۷۰۷۲۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

هر خانه‌اي به يك ديو نياز دارد!

کتابخانه‌های زیبا برای خانه‌های کوچک (۲)

حالا بيشتر خانه‌ها مانند خانه من كوچك است. روياي رسيدن به كتابخانه خيالي‌مان شايد آرزويي محال به نظر برسد اما باز هم به اندازه خانه‌مان مي‌توانيم كتابخانه‌اي رويايي بسازيم.

مجله منزل - مينا نويدي: در فيلم ديو و دلبر، ديو كتابخانه شكوهمندي را به محبوبش هديه مي‌دهد؛ كتابخانه‌اي بزرگ و زيبا كه دلبر حسابي شيفته آن مي‌شود. وقتي يك دختربچه بودم و اين فيلم را ديدم با خودم گفتم روزي اين كتابخانه، مال من خواهد بود. نه اينكه منتظر باشم تا ديوي از راه برسد و اين كتابخانه را به من هديه دهد. فقط مي‌خواستم تمام خانه‌ام كتابخانه‌اي بزرگ و زيبا باشد اما حالا بيشتر خانه‌ها مانند خانه من كوچك است. روياي رسيدن به كتابخانه خيالي‌مان شايد آرزويي محال به نظر برسد اما باز هم به قد و اندازه خانه‌مان مي‌توانيم با اندكي خلاقيت كتابخانه‌اي رويايي بسازيم.

مطلب مرتبط:

کتابخانه‌های زیبا برای خانه‌های کوچک (۱)


شومينه

کتابخانه‌های زیبا برای خانه‌های کوچک (2)

در خانه‌هاي ما شومينه بيشتر وسيله‌‌ای لوكس و بدون استفاده است. مي‌توانيد در ماه‌هايي كه شومينه را روشن نمي‌كنيد از سكوي آن به عنوان كتابخانه استفاده كنيد و اگر اصلا از شومينه استفاده نمي‌كنيد، داخل آن را طبقه‌بندي كنيد و از آن به عنوان كتابخانه کمک بگیرید.


كتابخانه آويزي

کتابخانه‌های زیبا برای خانه‌های کوچک (2)

شركت اونال و بولر براي اولين‌بار اين كتابخانه را طراحي كرد؛ طراحي ساده‌اي كه تا به حال جايي نديده‌ايم و براي فضاهاي كوچك مناسب است. هر چند در هر آويز تعداد كمي كتاب جاي مي‌گيرد اما در مجموع تبديل به كتابخانه‌اي عجيب اما زيبا مي‌شود.


سكوي دومنظوره

کتابخانه‌های زیبا برای خانه‌های کوچک (2)

اين سكو براي هر خانه‌اي مناسب است و مي‌تواند هر جاي خانه جابگيرد؛ از كنار ديوار و دم پنجره گرفته تا پشت ستون. زير اين سكو جاي خوبي براي تبديل شدن به يك كتابخانه است. مي‌توانيد با فراغت روي اين سكو بنشينيد و مطالعه كنيد.


بست‌هاي آهني

کتابخانه‌های زیبا برای خانه‌های کوچک (2)

اين بست‌هاي آهني راحت و ارزان راه ديگري براي سر و سامان دادن به كتاب‌هاي‌تان است. هر جاي خانه كه احساس مي‌كنيد خالي است از اين بست‌هاي آهني استفاده كنيد و كتاب‌هاي‌تان را روي قفسه‌هاي آهنين قرار دهيد.


ميز مجله‌اي

کتابخانه‌های زیبا برای خانه‌های کوچک (2)

اگر از آن دسته افرادي هستيد كه كلكسيون مجله داريد و به هيچ قيمتی حاضر نيستيد مجله‌هاي‌تان را از دست دهيد يا در كارتن بگذاريد تا خاك بخورد، مي‌توانيد در خانه كوچك‌تان از مجله‌ها استفاده ابزاري كنيد. مجله‌ها را روي هم منظم بچينيد و روي آن يك وسيله دكوري مثل گلدان بگذاريد. با اين كار هم يك ميز مجاني و منحصر به فرد داريد و هم مجله‌ها هميشه در دسترس‌تان هستند.


كتابخانه نردباني

کتابخانه‌های زیبا برای خانه‌های کوچک (2)

مي‌توانيد مانند اين عكس چيزي شبيه نردبان درست كنيد و علاوه بر اينكه كتاب‌ها را به راحتي در آن جا مي‌دهيد، شكل كلاسيكي به خانه‌تان نیز ببخشید .


وسايل خانه

کتابخانه‌های زیبا برای خانه‌های کوچک (2)

مي‌توانيد از وسايل خانه مانند تختخواب به عنوان يك وسيله دومنظوره استفاده كنيد. اين تختخواب كتابخانه‌اي طراحي شركت اكياست و علاوه بر اينكه تختخواب راحتي است، تعدادی كتاب را هم در قفسه‌هاي زيرش بدون اينكه فضاي اضافي اشغال كند، جاي مي‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج