جاباما
۲۷۰۷۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جنیفر لارنس کارگردان می‌شود

حالا که سری فیلم های «بازی بقا» به پایان رسیده، جنیفر لارنس خودش را آماده پروژه بعدی اش می کند و قصد دارد این بار پشت دوربین فعالیت کند.

آی سینما: حالا که سری فیلم های «بازی بقا» به پایان رسیده، جنیفر لارنس خودش را آماده پروژه بعدی اش می کند و قصد دارد این بار پشت دوربین فعالیت کند.

بازیگر برنده اسکار قصد دارد سراغ فصل بعدی کارنامه حرفه ایش برود و این بار با قرار گرفتن پشت دوربین، یک کمدی سینمایی را کارگردانی کند. لارنس در مصاحبه اخیر خود با مجله «انترتینمنت ویکلی» گفته: «دلم می خواهد یک کار کمدی کارگردانی کنم.» او که به تازگی از سوی همین نشریه به عنوان یکی از تاثیرگذارترین فعالان حوزه سرگرمی شناخته شده می گوید: «همیشه به همان اندازه که آرزوی بازیگری داشتم دلم می خواست کارگردانی کنم. فقط تا حالا در موردش حرف نزدم چون بیش تر دلم می خواهد به آن عمل کنم.»

جنیفر لارنس کارگردان می‌شود

بازیگر ۲۵ ساله می گوید به زودی ساخت «پروژه هذیان» را با اقتباس از یک مقاله آغاز خواهد کرد. لارنس توضیح می دهد: «برای کارگردانی کاری به اسم «پروژه هذیان» را قرارداد بسته ام- این پروژه براساس مقاله ای درباره جنگ روانی در سال های دهه ۱۹۶۰ است. بامزه است، من از وقتی ۱۶ سالم بود دلم می خواست کارگردانی کنم و همیشه فکر می کردم باید کم کم به این سمت حرکت کنم. اگر زودتر دست به انجام این کار زده بودم واقعیت این است که آمادگی کافی برایش نداشتم. اما حالا احساس می کنم کاملا آماده ام.»

لارنس که پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد به همراه ایمی شومر یک فیلمنامه کمدی بنویسد، حالا رفته رفته تبدیل به یکی از جدیدترین چندکاره های هالیوود می شود. بازیگر نقش «کتنیس اوردین» کاراکتر اصلی سری فیلم های «بازی بقا» اواخر اوت گذشته در مصاحبه با نشریه «نیویورک تایمز» درباره خط اصلی قصه فیلم گفته بود: «ما نقش دو خواهر را بازی می کنیم. تقریبا به پایان نگارش فیلمنامه نزدیک شده ایم.»

هرچند، این به این معنا نیست که لارنس دیگر با همکار دیرینه اش دیوید او. راسل کارگردان کاری را جلوی دوربین نخواهد برد. این بازیگر و کارگردان باسابقه در سومین همکاری حرفه ایشان درام «جوی» را جلوی دوربین دارند که در روز کریسمس (۲۵ دسامبر) روانه پرده سینماها خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج