۲۷۰۷۵۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ریدلی اسکات و «بیگانه» در استرالیا

فیلمبرداری اصلی جدیدترین پروژه سینمایی ریدلی اسکات با عنوان «بیگانه: پیمان» در منطقه ای واقع در ساحل شرقی استرالیا انجام خواهد شد.

آی سینما: فیلمبرداری اصلی جدیدترین پروژه سینمایی ریدلی اسکات با عنوان «بیگانه: پیمان» در منطقه ای واقع در ساحل شرقی استرالیا انجام خواهد شد.

کارگردان ۷۳ ساله قصد دارد مقدمه «بیگانه» را در ایالت «نیو ساوث ولز» استرالیا جلوی دوربین ببرد. پیش از این نیز، خبر فیلمبرداری دنباله جدید «بیگانه» در استرالیا تایید شده بود، اما به دنبال حمایت های دولت فدرال و رقابت چندین ایالت برای سرمایه گذاری بر روی این پروژه بالاخره به صورت قطعی محل فیلمبرداری آن مشخص شد.

«پیمان» (Alien: Covenant) قرار است با حمایت مالی فرمانداری ایالت «نیو ساوث ولز» جلوی دوربین برود، هرچند هنوز از رقم دقیق بودجه ای که در نظر گرفته شده، جزییات دقیقی منتشر نشده است. با این حال گفته می شود که ساخت این فیلم در استرالیا چیزی در حدود ۴۳ تا ۶۰ میلیون دلار برای اقتصاد بومی سودآوری خواهد داشت.

اسکات نیز اخیرا اعلام کرده در نظر دارد سه فیلم به عنوان پیش درآمد برای «بیگانه» جلوی دوربین ببرد و قصد دارد فیلمبرداری هر سه قسمت را در استرالیا انجام دهد. «پیمان» بعد از «پرومتئوس»، دومین پیش درآمد «بیگانه» به شمار می رود.

مایکل فاسبندر در نقش قبلی خود ظاهر خواهد شد و انتظار می رود تا مارس سال آینده در استودیوی «فاکس» در سیدنی حاضر باشد. فرد بارون معاون اجرایی کمپانی «فاکس قرن بیستم» در این باره می گوید: «بعد از «مولن روژ» این چهارمین فیلمی است که فاکس قرن بیستم در نیو ساوث ولز جلوی دوربین می برد.»

همچنین اسکات که علاوه بر کارگردانی، تهیه مقدمه «بیگانه» را نیز به عهده دارد می گوید: «این هدف بلند مدت من بود که تحت چنین شرایطی فیلمم را جلوی دوربین ببرم و فوق العاده خوشحالم که بالاخره دارد این اتفاق می افتد.»

یکی از مقامات ارشد وزارت هنر این ایالت نیز می گوید: «نیو ساوث ولز از اعتباری بین المللی برخوردار است و در کنار کیفیت امکانات و سطح بالای بازیگران و عوامل سازنده فاکتور مهمی محسوب می شود. ساخت این فیلم به لحاظ تکنیکی و فنی با چالش های بزرگی روبه روست اما همکاران فیلمساز ما در نیو ساوث ولز کاملا آماده به اجرا درآوردن پروژه هستند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج