۲۷۰۷۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دین‌محمدی: صالح حق داشت خوشحالی کند

مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که مجید صالح حق داشت بابت پیروزی تیمش مقابل نفت تهران ابراز خوشحالی کند.

خبرگزاری تسنیم: سیروس دین‌محمدی ابتدا در خصوص برد استقلال مقابل نفت و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: من گفته بودم بازی خیلی سختی داریم. نفت با اینکه چند بازیکن خوبش را در اختیار نداشت، اما باید بگویم که جزو پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ ایران است. بازیکنان این تیم واقعاً فوق‌العاده بودند. ما با یک گل جلو افتادیم و می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم، اما شرایط تغییر کرد و با اخراج یعقوب کریمی کار سخت‌تر شد.

وی افزود: بعد از ۱۰ نفره شدن برنامه‌های ما تغییر کرد. باید روی کارهای دفاعی تمرکز می‌کردیم که خوشبختانه عملکرد خوبی داشتیم. البته باید بگویم که با درخشش رحمتی در ضربات پنالتی صعود کردیم و نقش او خیلی مهم بود.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد خوشحالی مجید صالح که باعث ناراحتی کادر فنی نفت تهران شد، گفت: معتقدم صالح حق داشت بابت برد استقلال خوشحالی کند و باید بگویم که این موضوع عجیب نبود. ما نباید اجازه بدهیم استقلال دچار حاشیه شود و اگر الان در صدر جدول هستیم به این خاطر است که امسال حاشیه نداشتیم. شاید سوءتفاهماتی به‌وجود آمد، ولی باید بگویم که منصوریان، خرمگاه و چینی دوستان ما هستند و همیشه احترام یکدیگر را نگه می‌داریم.

دین‌محمدی در مورد شانس قهرمانی استقلال در جام حذفی و لیگ برتر گفت: چیزی قابل پیش‌بینی نیست. در جام حذفی با تراکتورسازی بازی داریم که مسابقه‌ای بسیار سخت خواهد بود و در لیگ هم بازی‌های زیادی در پیش است. من فقط باید بگویم که به حمایت هواداران نیاز مبرمی داریم. الان استقلال صدرنشین است، پس چرا هواداران به استادیوم نمی‌آیند؟ آنها نباید تیم‌شان را تنها بگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج