۲۷۰۹۰۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تقدیر از اقدام ضد تروریستی وزارت اطلاعات

در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام که به ریاست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد، بررسی عناوین سیاست‌های کلی و اولویت‌های آتی، برای پیشنهاد به رهبری معظم انقلاب در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا: در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام که به ریاست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد، بررسی عناوین سیاست‌های کلی و اولویت‌های آتی، برای پیشنهاد به رهبری معظم انقلاب در دستور کار قرار گرفت.

قبل از جلسه امروز (شنبه) مجمع تشخیص مصلحت نظام و ورود به دستور، گزارشی مصوّر از اشراف اطلاعاتی، اقدامات و عملیات امنیتی، نظامی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و نیروهای انتظامی و مسلح، علیه گروهک‌های تکفیری و تروریستی ارائه شد که مورد تحسین، تقدیر و تشکر اعضای مجمع قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ادامه این جلسه، آقای شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز در خصوص آخرین وضعیت سیاسی، نظامی و اقتصادی منطقه و تحرکات گروه‌های تروریستی و تکفیری در منطقه و اروپا، گزارشی ارائه داد.

در جمع‌بندی مباحث تأکید شد: دشمنان جهان اسلام، اهداف بسیار شوم ایجاد تفرقه، تشتت و نهایتاً جنگ و خونریزی میان مسلمانان، اعم از شیعه و سنی از یک طرف و اسلام‌هراسی و اسلام ستیزی میان سایر مذاهب را دنبال می‌کنند و به همین دلیل مسلمانان و سایر ادیان باید در قبال این سیاست‌ها هوشیار باشند و مسلمانان با عقلانیت، ضمن حفظ و تقویت وحدت و انسجام، توطئه‌های دشمنان و بدخواهان را خنثی کنند.

سپس پس از طرح موضوع دستور جلسه، مقرر گردید در جلسات آتی این موضوع پیگیری شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج