جاباما
۲۷۰۹۷۹
۵ نظر
۵۰۱۶
۵ نظر
۵۰۱۶
پ

خودسوزی برای دریافت موجودی در اصفهان

مرد ۵۳ ساله ای در مقابل یکی از موسسات مالی و اعتباری اصفهان خودسوزی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: مرد ۵۳ ساله ای در مقابل یکی از موسسات مالی و اعتباری اصفهان خودسوزی کرد.

این مرد با مراجعه به یکی از شعب موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج درخواست پرداخت کل موجودی حساب خود را داشت که با پاسخ منفی متصدی موسسه مواجه شد این مرد پس از بی نتیجه ماندن اصرار خود در مقابل شعبه اقدام به خود سوزی کرد.

محمدی رییس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان با تایید انتقال این فرد با ۳۰ درصد سوختگی به این بیمارستان گفت: مرد ۵۳ ساله که با استفاده از مواد نفتی اقدام به خودسوزی کرده از ناحیه گردن ، پا و دست دچار سوختگی شده است در بخش آی سی یو تحت مراقبت های ویژه بستری است.

گفته می شود، این موسسه به علت برخی مشکلات مالی این روزها از پرداخت تمام سپرده گذاری خودداری می کند و فقط بخشی از مبلغ سپرده را پرداخت می کند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا پولی در کار نیست.

    • امیر حسین

      سلام علیکم
      چرا به گونه ای دیگر به موضوع نگاه نکنیم. بله آنچه مسلم است شدت دلواپسی مردم و نگرانی آنها است. امّا از شما می پرسم، مگر نه اینکه شایعات علت اصلی نگرانی و دلواپسی مردم است. مگر نه اینکه مردم به واسطه این شایعات، نگران و مضطرب شده که مبادا سرمایه و یا تمام اندخته آنها در خطر باشد؟ مگر نه آنکه هجوم یکباره آنها به شعب موسسه مذکور، علت اصلی کمبود نقدینگی است که مردم را پیش از پیش نگران و مضطرب کرده که مبادا شایعات حقیقت داشته باشند؟ از شما می پرسم مگر نه اینکه نادرستی شایعات یکی پس از دیگری تا کنون اثبات شده و با ورود، دفاع و تکذیبیه رسمی دادگستری استان البرز، دادستان کل کشور، بانک مرکزی و نمایندگان مجلس تا کنون حقایق بسیاری آشکار و شایعات بسیاری نادرست از آب در آمدند؛ پس چرا همچنان به شایعات توجه می شود؟ بله معلول این شایعات همچنان باقی است؟ کمبود نقدینگی از یکسو به واسطه فرایند حسابرسی و از دیگر سو به دلیل هجوم برخی سپرده گزاران و ترس آنها یک کمبود نقدینگی به طور موقت به وجود آمده است و لیکن مسؤلیت اصلی در واقع متوجه شایعه سازانی است که با نگران کردن مردم و مضطرب کردن آنها این مسئله را به وجود آورده اند. دعوت به آرامش، شیوه ای درست است که هر چند خیلی دیر این سیاست از سوی مسولان عالی رتبه نظام پیگیری شد، ولیکن باز هم جای شکرش باقی است که آنها به این مرحله از خرد رسیده اند. از شما می پرسم آیا راهی به جز دعوت مردم به آرامش می شناسید؟ اگر می شناسید به من هم بگویید؟ چه نفعی در هجوم سپرده گزاران نهفته است که من قادر به درک آن نیستم!

    • رحمت

      اگه هزار ميليارد داشته باشم يک ريالش را حتي داخل بانک هاي دولتي نمي ذارم

    • بتاذ

      40 ملیون میگیرم نقدی بیا بده. رضایت میدم

    • کبریتی

      همش بازی سیاسیه.میخان کاری بکنن پولا از موسسات وبانکهاخصوصی خارج بشه وبره توبانکها دولتی..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج