۲۷۱۰۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

استیلی: مقابل تراکتورسازی مهاجم نداریم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی معتقد است این تیم برای برتری مقابل تراکتورسازی باید از امتیاز میزبانی نهایت بهره را برد.

خبرگزاری تسنیم: حمید استیلی در خصوص دیدار تیم‌های ملوان و تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: بازی سختی را مقابل تراکتورسازی پیش رو داریم. در این بازی به شدت نیازمند حمایت هواداران‌مان هستیم. جدا از دشواری این بازی یکی از مشکلات ما این است که برای رویارویی با تراکتورسازی مهاجمی در ترکیب خود نداریم.

وی در ادامه افزود: سیدجلال رافخایی، آرش افشین و فرزاد حاتمی مصدوم هستند. البته مازیار زارع را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. با این شرایط مجبوریم از هافبک‌هایی مانند درویشی به عنوان مهاجم استفاده کنیم. البته حاتمی دو سه جلسه زیر نظر پزشکان تیم به صورت انفرادی تمرین کرده است. آنها نهایت سعی خود را می‌کنند تا حاتمی به بازی مقابل تراکتورسازی برسد و حداقل برای دقایقی به میدان برود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با بیان اینکه «برای دستیابی به سه امتیاز بازی مقابل تراکتورسازی باید از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم»، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ما از جوان‌هایی استفاده می‌کنیم که آینده فوتبال ایران و ملوان هستند. البته ما باید در کنار استفاده از جوانان و ارائه بازی زیبا نتیجه هم بگیریم.

استیلی تأکید کرد: درست است که تراکتورسازی در لیگ نتایج خوبی نگرفته است، اما این تیم از بازیکنان، نیمکت و چهار بازیکن خیلی خوب برخوردار است. حضور تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی نشان می‌دهد که این تیم همچنان تیم قدرتمندی است. در واقع باید گفت هر دو تیم ملوان و تراکتورسازی بازی سختی پیش رو دارند. باز هم تأکید می کنم اگر هواداران با حضور در ورزشگاه از تیم خود حمایت کنند و بازیکنان نیز وظایف خود را به خوبی انجام دهند سه امتیاز بازی با تراکتورسازی را خواهیم گرفت.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خصوص قول مسئولان این باشگاه برای پرداخت بخش کوچکی از قرارداد بازیکنان در هفته جاری گفت: مسئولان باشگاه همه تلاش خود را می‌کنند تا به قولی که داده‌اند عمل کرده و پنج درصد از قرارداد بازیکنان را در هفته جاری پرداخت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج