جاباما
۲۷۱۰۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یک استقلالی در لیست برانکو

از بین دروازه بان فصل پیش و گلر نیمکت نشین این فصل استقلالی ها یکی مورد توجه سرمربی پرسپولیس قرار گرفته است.

راد نیوز: بعد از ابراز تمایل علیرضا بیرانوند به حضور در پرسپولیس و با توجه به این نکته که علیرضا منصوریان به مدیران نفت گفته بود دیگر به بیرانوند به چشم گلر اول نگاه نمی کند، به نظر می رسید دروازه بان مغضوب منصوریان به صورت قرضی از نفت به پرسپولیس برود اما باشگاه نفت خصوصی به بیرانوند اعلام کرد مخالف جدایی اوست. نفتی ها به بیرانوند گفته اند اصلا به رفتن فکر نکند چون نیم فصل دوم برای نفت بازی می کند!

پرسپولیسی ها هم حالا دنبال یک دروازه بان جدید هستند. اگر چه آندره پانادیچ به سوشا مکانی اعتقاد دارد اما به دلیل حاشیه های فراوان و غیبت در بخش اعظم بازی های فصل، برانکو اعتمادش به مکانی را از دست داده و به مربی دروازه بانان پرسپولیس گفته سوشا نوسان دارد، تعادل ندارد و بهتر است یک دروازه بان مطمئن جذب شود.

از سوی دیگر پرسپولیسی ها می خواهند مرتضی قدیمی پور جوان را نگه دارند و جای ایمان صادقی که در لیست مازاد قرار دارد، یک گلر بگیرند.

گفته می شود پس از اینکه مذاکرات با وحید طالب لو در ابتدای فصل به نتیجه نرسید، برانکو هنوز هم علاقه مند به جذب این بازیکن است. ولی بعید است دروازه بان باتجربه استقلال حاضر شود به تیم رقیب برود.

گویا محسن فروزان هم مدنظر برانکو قرار دارد و معلوم نیست این دروازه بان سابق استقلال که با فرهاد کاظمی اختلاف پیدا کرد، از سیاه جامگان جدا شد و حالا بدون تیم مانده، به پرسپولیس می رود یا نه؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج