۲۷۱۱۴
۱۲ نظر
۵۰۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۸
پ

نخستین بوئینگ ۸-۷۴۷ جهان در اختیار لوفت هانزا

مدرن ترین هواپیمای روز دنیا در لوفت هانزا

مسافران از این پس قادر خواهند بود تا صندلیهای نخستین هواپیمای بوئینگ ۸-۷۴۷ جهان را متعلق به Lufthansa که به تازگی ازشهر سیاتل تحویل گرفته شده است، رزرو کنند.

مدرن ترین هواپیمای روز دنیا در لوفت هانزا

برترین ها:

نخستین بوئینگ ۸-۷۴۷ جهان در اختیار لوفت هانزا

مدرن ترین هواپیمای روز دنیا در لوفت هانزا

مسافران از این پس قادر خواهند بود تا صندلیهای نخستین هواپیمای بوئینگ ۸-۷۴۷ جهان را متعلق به Lufthansa که به تازگی ازشهر سیاتل تحویل گرفته شده است، رزرو کنند. Lufthansa از اول ژوئن شش پرواز هفتگی خود را در مسیر فرانکفورت-واشنگتن با این مدل هواپیما که ملکه آسمانها "Queen of the Skies" نامیده شده اجرا کرده است. طی چند ماه آینده و با ملحق شدن چهار فروند دیگر به ناوگان هوایی، تعداد مقاصد پروازی این هواپیما به تدریج افزایش می یابد به طوریکه تا اواخر تابستان، شاهد پرواز ۸-۷۴۷ به شهرهای شیکاگو و لوس‌آنجلس نیزخواهیم بود.

مدرن ترین هواپیمای روز دنیا در لوفت هانزا

هواپیمای بین قاره‌ای ۸-۷۴۷ نسبت به نمونه های قبلی خود (۴۰۰-۷۴۷) بهبود دورقمی در بهره‌وری سوخت و کاهش آلودگی CO۲ به همراه دارد. این هواپیما همچنین بسیار کم صداتر بوده و به میزان ۳۰ درصد صدای کمتری ایجاد می‌کند. اطلاعات تکمیلی و تصاویر ملکه آسمانها "Queen of the Skies" در وب سایت www.lufthansa.com/747-8 در دسترس است.

مدرن ترین هواپیمای روز دنیا در لوفت هانزا

وارد شو، ببین و احساس راحتی رو تجربه کن - این آخرین شعار کلاس تجاری جدید لوفت هانزا در پروازهای طولانی است که تنها محدود به مدت پرواز نبوده و شامل سایر خدماتی که ممکن است در یک هتل مجلل آن ها را بیابید نیز می گردد.

مدرن ترین هواپیمای روز دنیا در لوفت هانزا

نقطه عطف کلاس تجاری جدید لوفت هانزا صندلی های جدید آن است که به مسافران امکان دراز کشیدن بر روی یک تخت خواب با طول ۱.۹۸ را می دهد. با داشتن پشت سری با قابلیت تنظیم توسط هوا این صندلی ها راحتی فوق العاده ای را ارائه می دهند و به این معنی است که مسافران با ارامش کامل به مقصد می رسند. از دیگر قابلیتهای این صندلیها می توان به در نظر گرفتن فضای بیشتر برای وسایل شخصی همچنین مجهز بودن آنها به جدیدترین سیستم سرگرمی (پخش فیلم، موسیقی، اخبار، بازی، آموزشی و...) اشاره نمود.

مدرن ترین هواپیمای روز دنیا در لوفت هانزا


برای بازدید از تور مجازی این هتل کلاس تجاری به آدرس www.lufthansa-hotel-businessclass.com/de/en مراجعه کنید.

جوایز بین المللی

خطوط هوایی Lufthansa تاکنون جوایز متعددی را ازآن خود ساخته است که از آن میان می توان به دریافت جایزه در مراسم جوایز جهانی سفر اشاره کرد که در دوم سپتامبر در آنتالیای ترکیه برگزار شد. هیئت داورانی مستقل؛ متشکل از بیش از 213000 متخصص صنعت هوانوردی، Lufthansaرا به عنوان "خط هوایی پیشتاز اروپا" برگزیدند. این سومین باری است که این شرکت ترابری آلمانی این جایزه معتبر را از آن خود می سازد. پیش از این و در 27 ژوئن 2011 در مراسم اهدای جوایز خطوط هوایی بین المللی Skytrax در لندن، Lufthansaبه عنوان "بهترین خط هوایی بین قاره ای دارای خدمات متمایز" انتخاب شد . در ابتدای سال 2010، خوانندگان مجله Business Traveler Deutschland ، Lufthansa را حائز رتبه اول در دو رده "بهترین سرویس کلاس تجاری در مسیرهای آلمانی و اروپایی" و نیز "بهترین وب سایت برای مسافران تجاری" دانستند.

دانستنیها (گروه هوایی لوفت هانزا)

مدرن ترین هواپیمای روز دنیا در لوفت هانزا
مدرن ترین هواپیمای روز دنیا در لوفت هانزا

Deutsche Lufthansa AG یک گروه هوایی متشکل از حدود ۴۰۰ زیر مجموعه و شرکت‌ وابسته است. گروه Lufthansa به کیفیت و نوآوری، ایمنی و قابلیت اطمینان متعهد است. این گروه که مقر اصلی آن در آلمان است، پنج حوزه تجاری شامل حمل و نقل مسافرین (گروه شرکت‌های هوایی مسافرتی)، ترابری، نگهداری و تعمیرات (MRO)، پذیرایی و خدمات فناوری اطلاعات را مدیریت و اجرا می‌کند. حمل و نقل مسافر فعالیت اصلی گروه است. شرکت‌هایی که در کسب و کار حمل و نقل مسافر مشارکت دارند شرکت هواپیمایی ‌Lufthansa، شرکت Austrian Airlines ، SWISS و Germanwings بوده و علاوه بر این، این گروه در شرکت‌های Brussels Airlines ، JetBlue و SunExpress سهامدار است.

در سال تجاری ۲۰۱۰، شرکت‌های هواپیمایی گروه Lufthansa به ۹۰ میلیون مسافر در پروازهای خود خوش آمد گفته و این گروه را به گروهی پیشتاز در اروپا بدل ساخته است. Lufthansa ، Austrian Airlines ، Brussels Airlines و SWISS از مراکز پروازی خود در فرانکفورت، مونیخ، وین، بروکسل و زوریخ به ۲۵۸ مقصد در ۱۰۶ کشور و در چهار قاره جهان خدمات ارائه می نمایند.

ناوگان هوایی گروه در حال حاضر شامل ۷۱۰ هواپیما است. علاوه بر این ۲۰۲ فروند به ارزش کل ۱۹ میلیارد یورو برای تحویل بین سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ سفارش داده شده اند. این گروه پیوسته ناوگان خود را مقرون به صرفه تر و عملیات خود را با محیط زیست سازگارتر می سازد. گروه Lufthansa در پایان اکتبر ۲۰۱۰ بیش از ۱۲۰۰۰۰ پرسنل داشت و در سال تجاری ۲۰۱۰ سود کل این گروه به ۲۷/۳ میلیارد یورو بالغ گردید.

برگ نوشته ای از تاریخ (پنجاه و پنج سال حضور در آسمان ایران)

در دوازدهم سپتامبر ۱۹۵۶، نخستین پرواز Lufthansa در تهران به زمین نشست و ایران را به شبکه جهانی مسیرهای این شرکت هوایی آلمانی اضافه کرد. در حال حاضر تهران شامل هفت پرواز مستقیم هفتگی به فرانکفورت می باشد. رولف کُلِر مدیرکل گروه Lufthansaدر ایران برای ادای تبریک به مناسبت این سالگرد، گفت: "تهران مقصدی مهم در مجموعه خاورمیانه ای Lufthansaاست. ما به ۵۵ سال خدمت رسانی به پایتخت ایران افتخار می کنیم".

برترینها را فقط در سایت برترینها ببینید.

مدرن ترین هواپیمای روز دنیا در لوفت هانزا

جدیدترین عکس برگرفته از آرشیو لوفت هانزا که برای اولین بار منتشر شده است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رها

      وااااااااااااااااااااای
      خدایاااااااااااااااااااااااااااا

    • 120

      مدرن تر از Airbus A380؟!!!

      پاسخ ها

      • بهنام

        بله از اون هم مدرن تره. در واقع جدیدترین هواپیمای مسافربری بین قاره ایه و لوفت هانزا اولیش رو تحویل گرفته. در ضمن طولش از ایرباس 380 هم بیشتره.

    • بدون نام

      لياقتشو دارند .نوش جونشون.

    • jojo

      آقامیتونن.تواناییشودارن!حرفیه؟!!لول...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لول یعنی چی؟
        من نمی دونم
        هی تو نظرات می بینم.

      • ایلیا

        لول یا looool اصطلاح چتی هست ، به معنی خنده
        معادل شکلکش D: یا :دی

    • بدون نام

      ما ایرانی ها هنر کنیم پیکان کپی میکنیم

    • مهرداد

      به اتوبوس ایران پیما نمیرسه!!!!!!

    • maryam

      khoob

    • laya

      چه باحال بودن

    • ساسان

      لول یا level یه اصلاح در پیشرفت دوره های فنی در شرکت های هواپیماییه، ،از ۳ شروع میشه ،هر چند سال با آزمون لوا شخص فنی بالا میره و به تناسب حقوق و جایگاهش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج