۲۷۱۱۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حضور قریب الوقوع قلعه نویی در تبریز؟

تراکتورسازی در حالی به مصاف ملوان می‌رود که در صورت ناکامی در این دیدار احتمالا نیمکت این تیم شاهد تغییراتی خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: تراکتورسازی در حالی دوشنبه مهمان ملوان است که شایعات زیادی حول این تیم مطرح شده است. این شایعات معمولا بر حول مدیرعامل باشگاه و سرمربی این تیم می‌چرخد.

از مدت‌ها قبل خبر از برکناری سعید عباسی، مدیرعامل تراکتورسازی شنیده می‌شد و این در حالی است که هر بار هم با تکذیب شدید وی این مساله همراه شد. هرچند که ابهام درباره او آنجا بود که مصاحبه‌ای از اعضای هیات‌مدیره تراکتورسازی در تایید صحبت‌های او مطرح نشد.

به عبارت بهتر ادعای ماندن عباسی در تراکتورسازی را تنها خودش تایید می‌کند و هیات‌مدیره تراکتورسازی با سکوتی عجیب از هرگونه اظهارنظر خودداری می‌کند.

بحث بعدی درباره تراکتورسازی به وضعیت سرمربی این تیم برمی‌گردد. تونی اولویرا روزهای خوبی در تبریز پشت سر نگذاشته و تیمش در نیمه دوم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد. از مدت‌ها قبل بحث برکناری او مطرح بوده و معمولا مدیرعامل تراکتورسازی هم به سوالات درباره او خیلی مبهم جواب می‌دهد. در این روزها برای تراکتورسازی نام رسول خطیبی و امیر قلعه‌نویی بیشتر شنیده می‌شود هرچند که رابطه نه چندان خوب خطیبی و عباسی مانع اصلی در این میان است.

در روزهای گذشته یک خبر در یکی از نشریات ورزشی منتشر شده که حاکی از حضور قریب‌الوقوع قلعه‌نویی در تراکتورسازی است. هرچند که سرمربی سابق آبی‌ها این مساله را چندین بار تکذیب کرده اما عکسی اخیرا از او منتشر شده که او را در کنار یکی از دلالان مشهور فوتبال ایران که با تیم‌های تبریزی رابطه خوبی دارد، نشان می‌دهد. البته مشخص نیست که تاریخ این عکس به چه زمانی مربوط می‌شود.

این دلال که سابقه کار با تراکتور را هم داشته در استقلال در کنار قلعه‌نویی بود اما به دلیل مسائلی مدتی از قلعه‌نویی جدا شد و حالا حضور مجدد او در کنار سرمربی سابق استقلال (با استناد به عکس منتشر شده) بر گمانه‌ها برای حضور قریب‌الوقوعش به عنوان سرمربی تراکتورسازی می‌افزاید.

آنچه مسلم است آنکه نیمکت تراکتورسازی روزهای لرزانی را پشت‌سر می‌گذارد و شاید ناکامی برابر ملوان تغییرات را در تراکتور حتمی کند. شاید ذکر این نکته بد نباشد که تراکتورسازی ۴۱ سال است که در انزلی ملوان را شکست نداده و باید دید آیا این طلسم هم می‌شکند یا نه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج