۲۷۱۲۵۱
۷۴ نظر
۵۲۱۲
۷۴ نظر
۵۲۱۲
پ

موفق ترین بانوان ایرانی در جهان

این‌ها تعدادی از بانوان موفق ایرانی در جهان هستند که آوازه شهرت شان تا اینجا هم رسیده است. اغلب آن‌ها در ایران به دنیا آمدند و بعدا به خارج از کشور رفته و آنجا مدارج ترقی را طی کرده و هم اکنون چهره‌های موفق و تاثیرگذاری هستند، اما ملیت و پیشینه ایرانی خود را فراموش نکرده اند و مفتخرند که خون ایرانی در رگ هایشان جاری است.

برترین ها - ترجمه از آرمان رمضانی: اینها تعدادی از بانوان موفق ایرانی در جهان هستند که آوازه شهرت شان تا اینجا هم رسیده است. اغلب آنها در ایران به دنیا آمدند و بعدا به خارج از کشور رفته و آنجا مدارج ترقی را طی کرده و هم اکنون چهره های موفق و تاثیرگذاری هستند اما ملیت و پیشینه ایرانی خود را فراموش نکرده اند و مفتخرند که خون ایرانی در رگ هایشان جاری است.

1. انوشه انصاری

موفق ترین بانوان ایرانی در جهان


انوشه انصاری در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۳۴۵ در شهر مشهد به دنیا آمد. امروزه او را به عنوان یک مهندس موفق ایرانی-آمریکایی و بنیانگذار و رئیس مجموعه پرودیا سیستم می شناسند. قبل از پرداختن به ایده ی پرودیا سیستم، انوشه به عنوان یکی از بنیانگذاران و رئیس هیئت مدیره ی تلکام تکنولوژیز موفقیت های فراوانی در بازار تجارت آمریکا به دست آورده بود. اما میل به پیشرفت در وجود او خاموش شدنی نبود. در سال ۲۰۰۱ و در یک معامله سهام، انوشه در حدود ۱۱ میلیون از سهام شرکت سونوس را به دست آورد و به این ترتیب موفق شد پست مدیر عاملی و مدیر اجرایی دایره هوش مصنوعی شرکت سونوس را به دست آورد.

موفقیت بعدی انوشه انصاری در سال ۲۰۰۶ رقم خورد و او به عنوان یکی از بنیان گذاران و رئیس هیئت مدیره ی مجموعه ی پرودیا سیستم، بار دیگر نام خود را بر سر زبان ها انداخت. جالب است بدانید انوشه انصاری همچنین اولین زنیست که با سرمایه خود به فضا رفته است و در کل او چهارمین انسانیست که با سرمایه خود موفق به خارج شدن از جو زمین شده است.

2. پریسا تبریز

موفق ترین بانوان ایرانی در جهان


پریسا تبریز، متخصص ایمنی رایانه در سال ۱۳۶۱ به دنیا آمد. پریسا در حال حاضر با لقب شاهدخت ایمنی در بخش ایمنی نرم افزار گوگل کروم و برای شرکت گوگل کار می کند. جالب است بدانید مجله فوربس نام پریسا را در لیست ۳۰ پیشگام زیر ۳۰ سال در زمینه تکنولوژی قرار داده است. پریسا که مادری لهستانی-آمریکایی و پرستار دارد و پدرش یک پزشک ایرانیست تقریبا بلافاصله پس از فارغ التحصیلی جذب شرکت گوگل شد.

3. رکسانا ورزا

موفق ترین بانوان ایرانی در جهان


رکسان در حال حاضر مسئولیت فعالیت های استارت آپی شرکت مایکروسافت در کشور فرانسه است و در عین حال مسئولیت اداره برنامه های بیز اسپارک و مایکروسافت ونچرز را به عهده دارد. جالب است بدانید در سال ۲۰۱۳ نام رکسانا ورزا هم در لیست ۳۰ زن پیشگام در تکنولوژی که توسط بیزینس اینسایدر تهیه شده بود، قرار گرفت.

رکسان پیش از پیوستن به غول رایانه ای دنیا، مایکروسافت، سابقه کار برای چند استارت آپ اروپایی را در کارنامه دارد. او همچنین مدتی ویراستار نسخه فرانسوی تک کرانچ بوده است. البته همه این فعالیت ها درک درستی از شوق پیشرفت رکسانا به شما نخواهد داد. رکسانا ورزا تری لینگوال است ( مسلط به ۳ زبان )، عضوی از انجمن درمان صرع است و از دانشگاه های یو سی ال ای ، ساینس پو پاریس و دانشگاه اقتصاد لندن موفق به کسب مدرک آکادمیک شده است.

4. ثریا دارابی

موفق ترین بانوان ایرانی در جهان


ثریا دارابی را امروزه به عنوان یکی از بنیانگذاران برند زدی می شناسند. برندی که در حوزه فشن با تمرکز بر منشاء مواد اولیه محصولات نامش را بر سر زبان ها انداخته است. ثریا فعالیت حرفه ایش را در نیویورک تایمز آغاز کرد و همان جا بود که تغیرات مداوم فناوری های دیجیتال نظرش را جلب نمود. ثریا دارابی به مرور توانست به عنوان تهیه کننده خبر با رسانه هایی مانند فیسبوک، توییتر و یوتیوب همکاری کند و این در حالی بود که همزمان در بسیاری از استارت آپ های کوچک و بزرگ فعالیت می کرد. ثریا از دانشگاه جئورجیا مدرک هنر دارد و در حال حاضر در بوستون زندگی می کند.

5. رکسانا مصلحی

موفق ترین بانوان ایرانی در جهان


رکسانا مصلحی در رشته ژنتیک اپیدمیولوژی موفق به اخذ مدرک پی اچ دی شده است. رکسانا که متولد ایران و بزرگ شده ی کاناداست در حال حاضر به عنوان پروفسور در دانشگاه ایالت نیویورک فعالیت می کند. این زن موفق ایرانی علاوه بر تدریس کورس های تخصصی ژنتیک در دانشگاه، در حال انجام تحقیقاتی بر نقش وراثت در بیماری ها و همچنین تاثیر فعل و انفعالات محیط های ژنی بر بالا رفتن شانس توسعه بیماری ها می باشد.

6. مریم میرزاخانی

موفق ترین بانوان ایرانی در جهان


مریم میرزاخانی، ریاضی دان ایرانی، پیش از مرگ در کشور آمریکا مشغول به فعالیت بود. در روز یک سپتامبر ۲۰۰۸ مریم میرزاخانی به عنوان پروفسور ریاضیات در دانشگاه استانفورد شروع به فعالیت کرد. در سال ۲۰۱۴ مریم به عنوان اولین زن در جهان و همچنین اولین ایرانی موفق به کسب مدال فیلدز شد.

بد نیست بدانید مدال فیلدز پر ارزش ترین جایزه در زمینه ریاضیات است و در جوامع علمی معتبر دنیا اعتباری منحصر به فرد دارد. اعضای هیئت تصمیم گیرنده ی فیلدز به خاطر فعالیت ها و مطالعات او در زمینه تئوری تچ مولر، هندسه هذلولی، تئوری ارگودیک و همچنین هندسه ی سیمپلکتیک مریم میرزاخانی را شایسته کسب مدال فیلدز دانستند. بی شک مرگ ریاضی دان بزرگ ایرانی ضربه ای جبران ناپدیر به پیکره علم بشر در زمینه ریاضیات خواهد زد.

7. ماریا خرسند

موفق ترین بانوان ایرانی در جهان


ماریا خرسند با مدرک کارشناسی ارشد رشته علوم رایانه ای، در حال حاضر به عنوان مدیر ارشد اجرایی در شرکت اسوریجز تکنیسکا ی کشور سوئد مشغول به فعالیت است. ماریا همچنین از سال ۲۰۰۱ به عنوان مدیر عامل کمپانی فناوری های شنیداری اریکسن و از سال ۲۰۰۴ به عنوان رئیس بازار مالی تکنولوژی "او ام ایکس" شناخته می شود.

8. کریستین امانپور

موفق ترین بانوان ایرانی در جهان


کریستین امانپور به عنوان یک مجری تلویزیونی و ژورنالیست ایرانی-بریتانیایی شناخته می شود. کریستین مسئولیت اجرای یک برنامه ی مصاحبه محور شبانه در شبکه سی ان ان را به عهده دارد. او همچنین به عنوان گوینده ی خبر در بخش جهانی شبکه خبری ای بی سی فعالیت می کند.

9. ترانه رضوی

موفق ترین بانوان ایرانی در جهان


به هیچ وجه تصور نکنید ترانه رضوی یک پزشک معمولیست. ترانه مسئول سلامت کارکنان شرکت گوگل در مرکز فرماندهی گوگل واقع در کالیفورنیاست. ترانه رضوی علاوه بر کار برای گوگل، در زمینه تاثیر تکنولوژی های نو بر سلامتی و به طور کلی تر فعالیت های پیشگیرانه مشغول مطالعه و تحقیق است.

10. مونا جراحی

موفق ترین بانوان ایرانی در جهان


نام پروفسور مونا جراحی به عنوان یکی از برجسته ترین دانشمند، فیزیکدان، ریاضی دان و محققان ایران و جهان مطرح می شود. این پروفسور دانشگاه الکترونیک تراهرتز میشیگان، متولد ایران است. پروفسور مونا جراحی یکی از جوان ترین استادیاران در رشته مهندسی الکترونیک و کامپیوتر دنیاست. او در حال حاضر در آزمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر دپارتمان علوم دانشگاه میشیگان مشغول فعالیت است.

منبع: REALIRAN

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیچک

      عکسی که ازپروفسور رکسانا مصلحی گذاشتتد متعلق به ایشان نیست و اگه اشتباه نکنم متعلق به خانم انوشه انصاری است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا از بانوان موفقی که داخل ایران هستند پستی نمیزارین ، وحتی بانوان محجبه موفق ، وگشتین کیا بدون حجاب و دین و ایمان هستند شدن موفق ، همین چند روز پیش بود که بانوی موفق و با ایمان به وطن باز گشت

      • بدون نام

        اگه راست می گن می موندن به کشور خدمت می کردن

      • دهکده احمق ها

        بعضی ها یا دستشون به گوشت نمیرسه یا انقدر ذهنشون کوچکشه که آثارش در کلامشون پیداست
        دلشون میخواد بگن چرا طرف نمیاد کنار ما گوشت 110 تومنی بخوره و رب رنگی سرطانزا مصرف کنه اینو در قالب جمله چرا توفیق خدمت در کشورش رو نداره و این اشعار سپید بکار می برند
        آخه کلم بروکلی؛ تو هیچ می دونی بخش ایمنی گوگل کروم چیه یا تیم گوگل چکار می کنن یا مایکروسافت هر الافی رو استخدام نمی کنه پس اون داره اونجا به همه دنیا خدمت می کنه منجمله آدم نمک نشناسی مثل من و تو بدون توجه به رنگ و نژاد غیره، بعد هم ما مجانی دانلود می کنیم، این خدمت نیست؟
        یا مثلا خانم رکسانا مصلحی رو میخوندی ببینی داره روی وراثت در بیماریها کار میکنه بعد که دارویی ساخته میشه ، میاد ایران بعد هستند عزیزانی که با قاچاق کردنش به شما خدمت شایسته و در شانت بهت بکنند

      • بینام

        خخخخ

    • بدون نام

      مادر کریستین امان پور انگلیسیه . مادر جزء آدم نیست؟! به اندازه کافی زن موفق داریم لازم نیست دو رگه هایی که به فرهنگ سرزمین مادریشون نزدیک ترند رو به عنوان ایرانی جا بزنیم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه مادرشون ایرانی باشه چه پدرشون،بازم از نظر ما ایرانی هم محسوب میشن. چرا انقدر منفی کی بینید همه چی رو؟

      • نازنین

        واقعا برات متاسفم دوست عزیز ... تا الان که از دید امثال شما همیشه پدر در هویت ملی آدما نقش داشته ... حالا چی شده که مادر مهم شده؟
        خانم امان پور داری هویتی ایرانی هستند.

      • بدون نام

        چقدر فکرررت کوچیکه عاخه

      • بدون نام

        کله پوک

      • بدون نام

        ؟اگه افغانی ایرانی و دورگه بود بازم حسابش میکردی

      • بدون نام

        نازنین خانم بیشتر اونایی که اسمشون اومده آمریکایی هستن نه ایرانی، ایرانی کسیه که برای پیشرفت ایران قدم بر میداره ولو که متولد کانادا یا آلمان باشه این آدما دارن هوای اونجا رو تنفس میکنن و برای آمریکایی ها کار میکنن و از اون ها حقوق می‌گیرند بنابراین کسی که زحمت کشیده و از ایران رفته و داخل رشته و برای خودش پیشرفت کرده و دسترنجش رو داره برای خارجی ها خرج می‌کنه نه این مردم پس اینا ایرانی نیستن نمی‌گم نباید به اینا افتخار کرد فقط میگم چشممون رو نباید روی این مسئله بست که این ها فقط روی اسم ایران در خارج از کشور تاثیر گذاشته اند غیر از این کاری نکرده اند

    • بدون نام

      چیه نظرم بد سوزوندتت که منتشر نمردی
      ایران بود الان باید منت شوهرشونو میکشیدن شاید بتونن برن هارج از کشور یا ماموریت
      فکر کنم بدسوختی احتمالا خودتم از همین تیپ مردها هستی که از حسادت زنشونو محدود میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منت یه طرف اصلا به اینجا می رسیدن؟؟

      • بدون نام

        مثل اینکه عاره. دمت گرم خوب جواب یک همچین آدمی رو دادی

      • بدون نام

        چرت نگو لابد بی ادبی کرده بودی
        در ضمن خانم نامحترم که فقط توی مجازی شاخ میشی این عقده ای بودنت رو نشون میده
        میخوام بگم اینا خانم های موفقی هستن دمشونم گرم ولی مفت خورایی مثل تو که جز آرایش کردن و ولخرجی و البته تزشیدن چیزی حالیشون نیست نباید خودشونو با اینا مقایسه کنن
        ادمین تایید کن کامنتمو این روان پریش ببینه

    • بدون نام

      کسی که متولد کشور دیگری بوده و چندین سال آنچا بوده ایرانی محسوب نمی شود

      پاسخ ها

      • mahsa

        چه بهتر. منکه از خدامه ایرانی نباشم

      • من

        مثل بسیاری از آقایون که نجف بدنیا اومدن

      • بلا

        ژن وخون مهمه ومتعلق به یک ایرانیه...

      • بدون نام

        قسم میخورم اگه اینا ایران بودن، امکان نداشت حتی 1 درصد یکی از اینا به جایی برسن.

      • بدون نام

        نکه اخه ایرانی بودن در حال حاضر افتخار ه
        کاری به تاریخ سه هزار ساله و اینا ندارم در حال حاضر که ایران فقط گرونی دزدی

      • بدون نام

        من کامنتت فوق العاده بود آفرریین

      • بدون نام

        11:31
        موافقم باید الان دغدغه های دیگه ای داشتند

    • gilda

      همه این افراد درسته که در ایران متولد شدند اما درنهایت در کشورهای خارجی رشد و تحصیل کردند که این مهم تر از به دنیا امدنشون در ایرانه.به اسم زاده ی ایران هستند اما در اصل برای کشورهای غربی کار میکنن..و شاید اگه هنوز تو ایران بودند به این موفقیت ها نمیرسیدند

    • بدون نام

      چه فایده وقتی حالا که به جایی رسیدن چرا نمیان تا به کشور خودشون خدمت کنند !!حالا که پول و علم و جایگاه لازم بدست آوردن چرا نمیان به میهن و هم وطنان خود خدمت کنند ?گذاشتند وقتیکه مردن جنازه اشون بیارن اینجا خاک کنند ?اگر آنها بیان وضعیت کشور ما بهتر میشه یا بدتر ?پس آنها دیگه هم وطن ما نیستند چون پول و جایگاه بیگانه به ما ترجیح دادن و شاید حتی به دشمن کشور خودشون کمک میکنند تا برعلیه وطن خودشون راحت تر کار کنند

      پاسخ ها

      • آرش

        طرف داره تو گوگل کار میکنه اگه از گوگل بیاد بیرون برگرده ایران میخواد چیکار کنه؟

      • من

        تو همون فرودگاه به جرم جاسوسی میگیرنشون کسی مگه اینجا دانشمند میخواد

      • بدون نام

        مایی که ایران موندیم رو خیلی بها میدن که اینا بیان حلوا حلواشون کنن. الان 2 سال و نیمه برای گروه یه کامپیوتر با برنامه خاص میخواییم هنوز نمیدن در حالی که بعضی استادا 2 تا کامپیوتر تو اتاقشون دارن تازه ما دانشگاه تهرانیم وای به حال بقیه

      • بدون نام

        شرمنده اشتباهی مثبت دادم . در واقع من با این نوشته مخالفم

      • من

        اونها با امکانات اون کشورها به این جایگاه رسیدن و دلیلی نداره که بیان به ایران خدمت کنن!!!!!! مگه ایران چه کمکی به اونها کرده که خودشون رو ملزم به برگشتن بدونن؟؟؟؟اگر با حمایت های ایران به این جایگاه رسیده بودن،اونموقع حرف شما درست بود.

      • نیما

        اینها اگه حتی تو ایران میمودند پیشرفت هم نمیکردند چه برسه به ابادانی!
        البته یکعده بیخودی داخلی نمیخوان ایران پیشرفت کنه ازن بندگون خدا پاشونو ایران بزارن با هزار دلیل الکی بلزداشت میشن

      • بدون نام

        کسانی هم که ایران موندند اشتباه کردند هم وطنان ما فقط توهین و بی احترامی بلدند چرا باید به این مردم که یه ذره شعور ندارند خدمت کرد؟؟؟؟

    • بدون نام

      اگه توایران بودن ته تهش یه لیسانسه بیکاربودن

    • بدون نام

      اگه ایران بودن یه کلیپ می دیدن که تو 12 سالگی شوهر کنن خیلی هم عالیییه... متحول میشدن شوهر می کردن..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما 12 سالگی شوهر کردی

      • بدون نام

        دغدغه شوهرداری و بچه داری داشتند

    • بدون نام

      لطفا چند تا زن به این اندازه موفق هم در داخل ایران معرفی کن... اگه تونستی البته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موجود نمی باشد، چون در ایران اصلا در تصور هم نمی گنجد که کسی در فعالیت حرفه ای به جایی برسد، نهایتش کارمندی است

      • بدون نام

        آی گل گفتی + اینکه بابا جان و شوهر جانشون فلان کس نباشه با همت خودش اومده باشن . من که تو ایران اسمی نشنیدم. اومدن چند تا رو اینجوری جا بزنن گندش در اومد که اگه باباهه پشتشون نبود در نوشابه هم نمیتونستن باز کنن.

      • Niloofar

        یه چیزی به خواه که بشه
        از این خواستههای غیر ممکن نکنید
        =/

      • بدون نام

        تو ایران مثل مثل هرروز دخترهای فامیل میان پز شوهراشون میدن با اعصاب طرف بازی می کنند فکر می کنند کار شاقی کردند شوهر کردند؟؟

    • بدون نام

      اولين موفقيتشون رفتن از ايران و پرورش استعدادشون بوده جالب هست كه اكثرا فارغ التحصيل رشته هاي مهندسي هستن چيزي كه تو ايران اخر عاقبتش بيكاريه

    • پنه آلفردددددو

      چند سال دیگه اسم منم میره تو این لیست.مطمئنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشالله عزیزم

    • بدون نام

      ديشب تو اخبار داشت تعداد 700 مدال هاي علمي كه ايراني ها تو المپياد ها رو كسب كرده اند را جز افتخارات دهه هاي اخير ميناميد ...!!!به نظر من نه تنها فتخار نبود بلكه براي ما فاجعه قرن محسوب ميشه چون تقريبا همه اين مدال آوران از ايران خارج شدند و اغلب به امريكا رفته اند ....!!!!!
      اين مقاله هم گواه فاجعه اسف ناك نيم قرن اخير ايران

    • بی بصیرت

      ای وای خاک علم بر سر، هیچکدومشون حجاب به سر نداشتن! وا مصیبتا

    • بدون نام

      فقط افتخار اسم نژادشون براي ماست
      وگرنه دستاوردهاي علمي و ما حصل زحمات اينها براي آمريكا و كشورهاي پيشرفته دنياست و اين افتخار نيست

    • بدون نام

      دكتري الكترونيك فارق اتحصيل ميشناسم فارق التحصيل شده و بخاطر بيكاري دنباله رفتنه

    • بدون نام

      ما توانايي استفاده و نگه داشتن اين نوابغ را در ايران نداريم و نداشتيم ....!!!!!!

      نوابغ جايي ميرن كه براشون ارزش و احترام قائلند

    • 2424

      واقعا جای تاسف داره برای مملکت ما ک اینجوری نخبه ها رو فراری میده
      واقعا اگر میموندن به هیچ جا نمیرسیدن
      چون مملکت ما اونقدر اسیر سیاست بازیِ که به علم اهمیتی نمیده
      دنبال اینن که یه مشت بی سواد و جاهل جمع شن که هر کاریم کردن کسی نگه چرا

    • من

      من به عنوان یک ایرانی و یک مرد به وجود چنین بانوانی افتخار میکنم و امیدوارم همیشه در سلامت به بشریت خدمت کنند همچنین امیدوارم بانوان عزیز کشور مون هم به تواناییهای خودشون هم باور داشته باشند

    • بدون نام

      اگر ایران بودند مردهاشون اجازه و مجال پیشرفت می دادند? همان بهتر که رفتند

    • بدون نام

      اینقدر پروفسور زن داریم با حجاب و هویت ایرانی که از اینا خیلی معروف ترند فقط چون حجاب دارند نمیزاری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه مثلا بگو و البته دستاوردهای بدون تقلب و دزدیشو و همین طور اسم بابا جان و شوهر جانشو . با تشکر

      • بدون نام

        بله خانم جلسه ای ها که فیلم هاشون هم مدام در حال انتشاره

    • بدون نام

      چرا از نابغه 28ساله محجبه ایرانی در جراحی و شاگرد پروفسور سمیعی نمیزاری یا نیلوفر مهرشادی و ....
      جواب چون حجاب دارند

    • بدون نام

      پروفسور فاطمه حقیرالسادات نخبه علمی جهانی و اولین بانوی رشته نانو بیو تکنولوژیک که سالها با پوشش چادر در خارج از کشور تحصیل کرده اها ببخشید چادر داره نمیتونید بزارید

    • بی نام

      چرا هیچکدومشون حجاب ایرانی اسلامی رو رعایت نکردند؟! ؛)

    • بدون نام

      سانسورچی ، سانسور لباسات منو دگرگون کرد

    • بدون نام

      ماشالا همه با حجاب !!

    • پوریا

      من خیلی افتخار کردم از این مطلب و زنان ایرانی که هر چند این ها فقط زاده ایران و تبار ایرانی دارن ولی بازم مایه افتخار منه این یک
      دو از برترین ها خواهش دارم همین مطالب رو در مورد زنان داخل کشور وطنی بذارن ببینم ما اصلا به زنان و دختران کشور خودمون بها میدیم که بشناسیمشون ؟!! اگر دیدی این فهرست بوجود امده که تو برترین ها الان داری بهمون نشونشون میدی به لطف بها دادن کشور های غربیست ؟! حالا هی بیاین بگین غرب فلانه غرب بساره
      و سه من که میدونم پیام منو نمیذاری ولی خو دلم خنک شد

    • فرزاد فردين

      ما كجاييم و اينا كجان

    • امیرشون

      طرف پروفسور(مونا جراحی و...) عالم و ادم ازش الگو میگیرن اون وقت تنها مشکل و خطری ک حس میکنیم نبودش تو ایران و موندنمون تو جهان سوم نیست بلکه یقه لباسشه ک باید پوشونده بشه مبادا چندتا خروس انسان نما(صد رحمت باز به خروس)تحریک نشن!!!!!!

    • امیرشون

      طرف پروفسور(مونا جراحی و...) عالم و ادم ازش الگو میگیرن اون وقت تنها مشکل و خطری ک حس میکنیم نبودش تو ایران و موندنمون تو جهان سوم نیست بلکه یقه لباسشه ک باید پوشونده بشه مبادا چندتا خروس انسان نما(صد رحمت باز به خروس)تحریک نشن!!!!!!

    • بدون نام

      ما ایرانیها بخاطر تعداد معدود افراد موفق و شناخته شده ای که اکثرشون در کشورهای غربی به این موفقیت ها رسیدن و البته از دید باقی مردم جهان ایرانی به حساب نمیان چون نه پاسشون ایرانیه نه محل زندگیشون, مجبوریم یه جوری به خودمون وصلشون کنیم با نام ایرانی و گرنه خیلی از کشورهای دیگه هم آدمای مهمی جاهای مختلف دنیا دارن مثل هندی ها و چینی ها .نکته مهمتر اینه که با استانداردهای بی پایه و اساسی که ما برای استخدام افراد داریم این افراد ننیتونن برگردن ایران.

    • ...........

      اول اینکه باید بهشون افتخار کرد نه اینکه ایرانی هستن صرفا بخاطر اینکه زن هستن و به این جایگاه ها رسیدن..و دوم اینکه اگه تو ایران بودن نهایتا یه لیسانسه ی بیکار و افسرده بودن و دست آخرهم توسری خور یه شوهر نامرد .......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینقدر این حجابو نکوبین توسر ملت اگر حجاب اجباری نبود توکشور بعد مشخص می شد حجاب وقتی حجاب که از سر اجبار نباشه اون حجاب داره که به اختیار خودش باشه اگر این خانما توی ایران بودند شوهران بهشون فرصت نمی دادن علاوه بر اون با این امکانات کشورمون الان بیکار بودن

    • مجید

      چرا از ایران رفتن ؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون اینجا خانومارو حتی بابت رانندگی کردن هم مسخره میکنن،چه برسه به کارای بزرگتر

    • نیلا

      آفرین آفرین ....!

    • زاهد آدینه

      از این پستت معلومه که نیت خاصی داشتی آره از ایران بریم رشد میکنیم و زنهای موفق ما بی حجاب بودن و خارج هم رفتن پس دخترای ما اگه میخوان موفق شد شال رو از سرشون بردارن یا پناهندگی بگیرن

    • بدون نام

      اول اینکه شما از حجاب حرف نزن اونا رفتن اونجا افتخار باشن کسی خشک مغز و مذهب مثل شما به اینجور چیزا فکر میکنه وگرنه اونا فقط به فکر پیشرفتن بعدشم اونا به خدا که ایمان دارن

    • بدون نام

      اگر ایران بودند،الان دغدغشون این بود که بتونن برن استادیوم،یا ازادی در انتخاب نوع پوشش،بعد این وسط،یهو شایعه میشد دخترا برن سربازی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج