۲۷۱۶۹۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

برخورد با تبلیغات زودرس انتخاباتی

سخنگوی وزارت کشور گفت: وزارت کشور با تبلیغات زودرس انتخاباتی برخورد می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور صبح امروز در حاشیه همایش منطقه‌ای اعضای ستاد انتخابات استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری این همایش، گفت: برگزاری این همایش با حضور استانداران و بخشداران خوب بوده و این جلسات و همایش‌ها استمرار دارد.

وی در پاسخ به سوالی درباره حمله به یکی از اعضای حزب اتحاد ملت در یاسوج، افزود: سیاست وزارت کشور حمایت از تمامی نشست‌های قانونی و دارای مجوز است و پسندیده نیست که در جامعه اسلامی ما کسی بخواهد اجتماع دارای مجوز قانونی را به هم بزند و امروز قانون برابر شرع است و با حضور فقهای شورای نگهبان که مصوبات مجلس را تایید می‌کنند و قوت شرعی به قوانین می‌بخشند، هرگونه نقض قانون نقض شرع است.

سخنگوی وزارت کشور افزود: به هیچ‌وجه پذیرفته نیست که کسی اجتماع دارای مجوز را به هم بزند و وزارت کشور با کسانی که نقض قانون می‌کنند، برخورد می‌کند.

امیری در ادامه گفت: بنده به همراه آقای لاریجانی رئیس مجلس برای بازدید به مرز مهران رفته بودیم و موردی که به آن اشاره کردید(حمله به عضو اتحاد ملت) هنوز گزارشی را ندیده‌ام. اگر در این قضیه خلاف قانون صورت گرفته باشد، مطابق قانون عمل می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حادثه یاسوج در راستای تبلیغات زودرس انتخاباتی صورت گرفته، افزود: تبلیغات زودرس تعریف دارد و اگر کسی تحت عنوان کاندیدای مجلس تبلیغ کند، اجتماع تشکیل دهد، خلاف قانون عمل کرده، اما اگر به عنوان شخصیت حقیقی سخنرانی کند و عنوان کاندیدا نداشته باشد، اشکالی ندارد.

سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: وزارت کشور با کسانی که خلاف قانون عمل کنند، برخورد می‌کند و من در اینجا از موضع معاون اول قوه قضائیه که گفت از اجتماعات قانونی حمایت می‌کنیم و با کسانی که این اجتماعات را به هم بزنند، برخورد می‌‌شود تقدیر و تشکر می‌کنم، لذا اراده مسئولان مربوطه برخورد با هرگونه ایجاد بی‌نظمی در کشور است.

امیری درباره تهیه جدول زمان‌بندی انتخابات تاکید کرد: ما جدول زمان‌بندی انتخابات برای انتخابات الکترونیکی داریم که در این زمینه با شورای نگهبان جلسه برگزار شد و اعضای این شورا مانند دولت به شفافیت و برگزاری سالم انتخابات الکترونیکی اعتقاد دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در انتخابات گذشته در ۱۴ حوزه، انتخابات الکترونیکی برگزار کردیم و نتیجه خوبی داشت و در جهت جلوگیری از تضییع حقوق مردم و کاندیداها موثر بود، لذا این تجربه توسعه داده شد و دغدغه اعضای شورای نگهبان که دغدغه نظارت دارند، قابل احترام است و به سمتی می‌رویم که رضایت اعضای شورای نگهبان را به دست آوریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صدا وسیما که عینا دارد نمایندگان خاص راتبلیغ میکند مخصوصا مراکز استانها البته اینهم از فراقانونی بودن صدا وسیماست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج