۲۷۱۷۴۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

ترافیک ربات ها در پکن +عکس

در روزهای دوم الی چهارم آذرماه نمایشگاه جهانی ربات در پکن چین برگزار شد و در جریان آن، نمایندگانی از کشورهای مختلف دنیا دستاوردهای خود در حوزه رباتیک را در معرض دید عموم قرار دادند

وب‌سایت دیجیاتو - مریم موسوی: وقتی حرف از ربات های آینده نگرانه به میان می آید، آسیا و به خصوص کشورهای چین، ژاپن و کره جزو نام هایی هستند که حرف اول را می زنند.

ترافیک ربات ها در پکن +عکس

در روزهای دوم الی چهارم آذرماه نمایشگاه جهانی ربات در پکن چین برگزار شد و در جریان آن، نمایندگانی از کشورهای مختلف دنیا دستاوردهای خود در حوزه رباتیک را در معرض دید عموم قرار دادند که در ادامه این مطلب نظر شما را به تماشای صحنه هایی از این رویداد جلب می کنیم.

ربات های فوتبالیست

ترافیک ربات ها در پکن +عکس

ربات های انسان نما که می توانند همچون خود ما حرف بزنند و به اطراف حرکت کنند مدتی است که در منطقه شرق آسیا بسیار متداول شده اند و نمونه هایی نظیر Pepper را می توان پرچمدار آنها خواند.

ترافیک ربات ها در پکن +عکس

انواعی مانند این یکی صرفا برای این طراحی شده اند که کنار انسان زندگی و کار کنند و لزوما نمی خواهند که جای انسان را بگیرند. در ژاپن مدتی است که پای ربات های کارمند به فروشگاه ها، هتل ها و حتی فرودگاه ها باز شده و این ماشین ها نقش نوعی مکمل را برای نیروهای انسانی ایفا می کنند. آنها در واقع کارهایی را انجام می دهند که انسان از عهده انجامشان بر نمی آید و برای مثال اموری نظیر بلند کردن اجسام سنگین به آنها سپرده می شود.

ترافیک ربات ها در پکن +عکس

ربات های نقاش، همانند چیزی که در بالا می بینید مدتی است که رواج بیشتری یافته اند. یکی از چالش های پیش روی کارشناسان حوزه رباتیک، مهندسی و ساخت ربات هایی است که علاوه بر قابلیت ذخیره سازی و یادآوری حجم انبوهی اطلاعات و حل کردن مسائل منطقی، قادر به یادگیری انطباقی باشند و ویژگی هایی چون خلاقیت و سازگاری با شرایط متغیر را داشته باشند.

ترافیک ربات ها در پکن +عکس

در جریان این رویداد، ربات Geminoid F ژاپن نیز رویت شد که در واقع یک ربات هنرپیشه است و در سایت IMDb (محبوب ترین و معتبرترین منبع فیلم، برنامه های تلویزیونی و محتوای هنرمندان) برای خودش یک صفحه دارد و در آن ذکر شده در فیلم تازه ای که اوایل پاییز امسال اکران شد، بازی کرده است.

ترافیک ربات ها در پکن +عکس

این ربات نیز درست مانند Pepper قادر است احساسات افراد را به واسطه حالات چهره آنها درک کند و حتی تشخیص دهد که مخاطبش مرد است یا زن. رباتی که در تصویر می بینید همچنین می تواند سن و سال، خوشحالی یا ناراحتی افراد را تشخیص داده و کارهای دیگران را تقلید کند. با در نظر داشتن همین قابلیت ها می توان حدس زد که این آدم آهنی ژاپنی برای میزبانی رویدادها و شرکت در بخش تشریفات طراحی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج