۲۷۱۷۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو: واقعا غمگینم!

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش بیش از اندازه موقعیت‌ها را از دست می‌دهد. او گفت که جا دارد خدا را شکر کنیم که حداقل یک امتیاز گرفتیم.

خبرگزاری ایسنا: برانکو ایوانکوویچ پس از توقت تیمش مقابل نفت تهران گفت: باید به بازیکنانم به خاطر جنگندگی در بازی به نمایش گذاشتند تبریک بگویم. اما متاسفانه در دیداری که باید از هر جهت پیروز می‌شدیم به موفقیت نرسیدیم.

وی افزود: این یک واقعیت است که تیم ما بیش از اندازه موقعیت‌ها را از دست می‌دهد.

برانکو ایوانکوویچ با اشاره به اینکه پرسپولیس بیش از اندازه شانس‌هایش را از دست می‌دهد گفت:‌ نهایتا می‌دانیم که اگر فرصت‌ها را از دست دهیم گل می خوریم. جا دارد خدا را شکر کنیم که حداقل یک امتیاز گرفتیم. فرصت‌های گل زیادی را از دست دادیم و پنالتی‌مان نیز به هدر رفت و در نهایت گلی خوردیم که نباید می‌خوردیم و از روی یک پرتاب اوت دروازه‌ ما باز شد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: به تیم نفت بابت جنگندگی‌اش در این دیدار تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم تماشاگران یک بازی پرهیجان دیدند. ما باید با کار و اعتماد به نفس کار خود را پیش ببریم و فرصت دهیم بازیکنان‌مان رشد کنند.

برانکو افزود: قبول کنید که تیم ما امروز بسیار جوان بود. به جز بنگر و نورمحمدی سایر بازیکنان ما زیر ۲۴ سال سن داشتند و قطعا در آینده نزدیک کم و کاستی‌های موجود از بین خواهد رفت.

او در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل بازیکن جدیدی جذب پرسپولیس می‌شود یا خیر؟ گفت: در نیم فصل به سختی می‌شود بازیکن باکیفیتی را جذب کرد چرا که بازیکنان خوب معمولا در این برهه قرارداد دارند. با این حال باید ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ همچنین در نشست خبری اظهار کرد: واقعا سخت است بعد از چنین بازی‌ای صحبت کنم. خودتان دیدید که دوباره چه فرصت‌هایی را از دست دادیم. ما امروز یک پنالتی را هم از دست دادیم. واقعا غمگینم از اینکه بازیکنانم تلاش کردند اما نتیجه برد حاصل نشد. دوباره یک بازی خیلی خوب ارائه کردیم مخصوصا در نیمه اول که بدون اشتباه بودیم. ما باید نیمه اول کار را تمام می‌کردیم و بازی را به اتمام می‌رساندیم اما متاسفانه در فوتبال اتفاقات متفاوت رخ می‌دهد و وقتی یک تیم از این همه فرصت استفاده نمی‌کند، طبیعی است که مجازات شود و گل دریافت کند.

وی افزود: بدون هیچ شانسی آن‌ها روی دروازه ما داشته باشند گل خوردیم اما این فوتبال است. هم به بازیکنان نفت و هم به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم. ما فقط امروز تیم جوانی را به میدان فرستادیم. به غیر از بنگر و نورمحمدی بقیه بازیکنان ما بین ۲۰ تا ۲۴ سال بودند یعنی علیپور و کمندانی و نوراللهی ۲۰ ساله بودند. به هر حال آن‌ها پیش رویشان دنیای ورزشی خیلی خوبی است.

برانکو در ادامه درپاسخ به این سوال که بازیکنانش تمرین‌ها را جدی نمی‌گیرند؟ نیز گفت: بله متاسفانه امروز فرصت‌های بسیار زیادی را از دست دادیم. در همه تمرین‌های ما خبرنگاران هستند و می‌بینند که ما مدام روی گلزنی کار می‌کنیم این پروسه‌ای است که نمی‌توان یک شبه به آن دست پیدا کرد. قبول دارم که شانس گلزنی را خیلی ساده از دست می‌دهیم به خاطر همین ناراحتم که نتوانستیم به هواداران‌مان شادی برد را بدهیم.

او در پاسخ به این سوال که در تبریز گفته بود کسی که رویش پنالتی می‌شود نباید ضربه پنالتی را بزند و اینکه چرا امروز طارمی پنالتی را زد گفت: این واقعیت است که من در تبریز بیان کردم. من امروز اطمینان داشتم که مهدی گل می‌زند و می‌خواستم که این کار را انجام دهد چون برای مهاجم مهم‌ترین مسئله اعتماد به نفس است. این اعتماد به نفس فقط در زمان گلزنی به دست می‌آید. من در تمرین‌ها دیدم که طارمی چقدر آماده است که پنالتی بزند. بعد از همین پنالتی هم روحیه‌اش خوب بود و آماده شد که پنالتی را بزند اما به هر حال دروازه‌بان حریف هم همبازی مهدی در تیم ملی است و می‌داند چگونه ضربه را می‌زند. اگر گل دوم را می‌زدیم احتمال داشت که دو سه گل دیگر را هم بزنیم.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم ایمان دارید کسی که رویش پنالتی می‌شود نباید ضربه پنالتی را بزند گفت: صحبتی که در تبریز بیان کردم یک مطلب کلی است. در تبریز بینسون بازی می‌کرد. او خیلی خوب پنالتی می‌زند. بنابراین در تبریز تصمیم گرفتم او پنالتی را بزند. امروز هم اعتقاد داشتم که مهدی طارمی می‌تواند پنالتی را به گل تبدیل کند که این هم اشتباه من بود.

وی افزود: به هر حال امروز اصرار داشتیم که محکم بازی کنیم و در همین محکم بازی کردن‌ها بعضا پیش می‌آید که بازیکنان کارت زرد بگیرند اما آن چیزی که من را راضی می‌کند این است که خطاهای ناجوانمردانه انجام ندادیم و خطاها تماما ورزشی بوده است. این گونه خطاها در بازی پیش می‌آید. بازیکنانم به خاطر اعتراض به داوری و یا دعوا کارت زرد نگرفتند. این کارت زردها در پی بازی بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج